abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90276481
Bij mij hadden ze erbij gezet dat het pakket 1 dag vertraging zou hebben. (bij Track en Trace).
pi_90281183
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef mysteriousvonkie het volgende:
@Exterminator
Zal wel druk zien, zie hieronder mijn status, hoop het vandaag te ontvangen.

20.12.2010:
Zending is voorgemeld

21.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
21.12.2010:
Sinds vanochtend staat er dat de chauffeur onderweg is, ben benieuwd
pi_90346705
Bij Track & Trace staat dat het pakje is afgeleverd maar ik heb niks gekregen.
pi_90355352
Wordt er morgen nog pakketjes bezorgd?
pi_90363972
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef xminator het volgende:
Wordt er morgen nog pakketjes bezorgd?
Volgens mij wel, maar niet zo lang als normaal natuurlijk
pi_90384055
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Bij Track & Trace staat dat het pakje is afgeleverd maar ik heb niks gekregen.
Ligt in de sneeuw in de tuin :+
pi_90384385
Ik heb een vraagje.

Ik verwacht 1 bestelling wat 2 colli zijn en ook twee 3S nummers, opeenvolgend.

De 2 colli komen uit verschillende filialen en 1 staat er op in collectie, zending is voorgemeld en de ander staat op zending is gesorteerd in sorteercentrum.

Wat doet TNT in zo een geval? Wachten ze tot de andere colli ook in datzelfde sorteercentrum staat en brengen ze het dan samen? Of gaan ze die ene vandaag nog proberen af te leveren en leveren ze die andere doos na? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90385351

Dat staat er nu, maar ik heb geen idee wat dat precies wil zeggen.

Is het onderste pakket onderweg? Staat dat te wachten tot het bovenste pakket in hetzelfde sorteercentrum erbij komt?

Iemand van de TNT mensen die hier wat zinnigs over kan zeggen? :)
vosss is de naam,
pi_90385835
Bij de onderste staat nu chauffeur is onderweg.

Heeft ie dan maar 1 pakket bij zich? :@

En waarom reageert niemand hier van de TNT mensen? }:| ;(
vosss is de naam,
pi_90385851
Het lijkt er toch op dat ze los van elkaar bezorgd worden. Dus de ene vandaag nog en de ander na kerst..
dag
pi_90385909
Hmz, dat zou naatje zijn, want aan het ene pakket heb ik vrij weinig zonder het andere.

En andersom is dat ook zo.

:{
vosss is de naam,
pi_90385953
DE chauffeur heeft meestal een eigen wijk. Als het ene pakje al onderweg is, lijkt het er op dat het tweede niet met hem mee is. Of hij moet zo'n volle bus hebben dat hij nog een keer gaat bijvullen.. Erg waarschijnlijk is het niet.
dag
pi_90385954
In collectie zending is voorgemeld, wat wil dat precies zeggen? Dat het pakket nog bij de winkel ligt en dat het aangemeld is bij TNT, maar dat TNT het nog niet opgehaald heeft? :@
vosss is de naam,
pi_90385992
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef vosss het volgende:
In collectie zending is voorgemeld, wat wil dat precies zeggen? Dat het pakket nog bij de winkel ligt en dat het aangemeld is bij TNT, maar dat TNT het nog niet opgehaald heeft? :@
Dat, of het ligt nog te wachten om gesorteerd te worden in het sorteercentrum.
Kwam het uit een andere regio?
dag
pi_90386088
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:49 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat, of het ligt nog te wachten om gesorteerd te worden in het sorteercentrum.
Kwam het uit een andere regio?
Geen idee, de winkel had het ene pakket in een ander filiaal/magazijn liggen werd mij verteld.
vosss is de naam,
pi_90392623
Vandaag
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar niet zo lang als normaal natuurlijk
Hier vandaag dus niks binnen gekregen dankzij de sneeuw :P
pi_90406747
Als ik iemand via paypal laat betalen, hoe kan ik het 't beste opsturen, dus als bewijs. Bijvoorbeeld als je zo'n soort van scammer hebt, die het geld terug claimed.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_90474485
Een pakket wat sinds vrijdagochtend op status voorgemeld staat, wordt dat maandag na kerst bezorgd?

Of gaat dat dinsdag worden?
Hij staat dus volgens mij nog niet in een distributiecenter van TNT
vosss is de naam,
pi_90477041
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef vosss het volgende:
Een pakket wat sinds vrijdagochtend op status voorgemeld staat, wordt dat maandag na kerst bezorgd?

Of gaat dat dinsdag worden?
Hij staat dus volgens mij nog niet in een distributiecenter van TNT
Dan word het dinsdag.
pi_90478097
vrijdagochtend stond een ander pakket ook op voorgemeld, later in distributie en toen op chauffeur onderweg en werd het nog vrijdag afgeleverd.

De vraag is ook meer of er op maandag bezorgd wordt, zeker zo na een kerst.

Dat pakket ligt volgens mij niet heel ver van het distributiecenter af zegmaar, dus het kan in principe op 1 dag :)
vosss is de naam,
pi_90484802
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef vosss het volgende:
vrijdagochtend stond een ander pakket ook op voorgemeld, later in distributie en toen op chauffeur onderweg en werd het nog vrijdag afgeleverd.

De vraag is ook meer of er op maandag bezorgd wordt, zeker zo na een kerst.

Dat pakket ligt volgens mij niet heel ver van het distributiecenter af zegmaar, dus het kan in principe op 1 dag :)
Op maandag wordt er bezorgd :Y Er staan verschillende pakketten op 'chauffeur is onderweg' :D
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_90484838
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:46 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Op maandag wordt er bezorgd :Y Er staan verschillende pakketten op 'chauffeur is onderweg' :D
Alhoewel dat nu verandert is in "Zending ontvangen op distributievestiging" :')

Wel humor :P In het engels staat er out of delivery in het nederlands staat er ontvangen op distributievestiging. Jaja.. :D
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 27 december 2010 @ 13:49:23 #53
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90492215
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef Nibb-it het volgende:
Ik wacht al sinds 23 november op een pakketje vanuit de VS (verzonden met USPS), nou heb ik van anderen gehoord dat het tot vijf weken kan duren voordat pakketjes vanuit de Westkust aankomen. Nu met de kerstdagen voor de deur en de lage Dollar zal het wel extra druk zijn, ik haat wachten ;(. Moet ik TNT eens gaan bellen of nog even wachten?
Hopelijk komt het deze week eindelijk aan. :P
  maandag 27 december 2010 @ 15:32:22 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90496573
Wat doet de TNT-douane als vanuit het buitenland een pakketje binnenkomt met alleen 'gift' erop. Maar geen opgegeven waarde van de inhoud?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90527579
Godverdomme, status is nog altijd op "is voorgemeld", al vanaf 23 december }:| :(
vosss is de naam,
pi_90530529
quote:
Op maandag 27 december 2010 13:49 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hopelijk komt het deze week eindelijk aan. :P
Ik zou er nief op rekenen. Ik heb een keer iets op 5 oktober besteld en het kwam pas aan op 2 december...
pi_90541859
Jezus wat een zooitje!
Ik heb een pakketje waar ik vandaag de hele dag op heb zitten wachten.
Ik hoor een busje aan komen rijden (maarja ik hoor hier zovaak verkeer rijden dus ga niet vanuit dat het van de TNT is).
Er wordt niet aangebeld en hoor alleen een briefje door de brievenbus vallen. Ik ren naar de deur en die vent sjeest alweer weg in zn busje.

Dit is al de 3e keer dat ik zoiets heb!
En mn bel doet het gewoon dus dat is het niet, stelletje luie donders bij de TNT!
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:14:05 #58
329955 Hopfield
Artificial Brain
pi_90551545
Ik zie dat veel mensen nog wat vraagtekens hebben bij de term "voorgemeld". Ik heb zelf een tijdje bij TNT gewerkt als zaterdagmedewerker en collectiechauffeur (wat ben ik blij dat ik daar mee gestopt ben) en uit mijn hoofd zit het ongeveer zo:

Dat een pakketje voorgemeld is betekent zoveel en zo weinig als dat het bedrijf waar jij dat product besteld hebt aan TNT heeft doorgegeven dat ze dit pakketje gaan versturen. Het bedrijf maakt dan via het TNT-computer systeem een 3S-code aan voor op het standaard etiket en de verzending komt, na collectie, op de factuur van TNT voor dat bedrijf terecht.

Wat er daarna gebeurd ligt aan het desbetreffende bedrijf. De meeste internetwinkels en middelgrote bedrijven hebben een collectiecontract, wat zoveel inhoudt als dat er tegen het eind van de middag een TNT-chauffeur langskomt om het pakketje op te halen. Het pakketje is dan dus in "in collectie". Kleinere bedrijven brengen hun pakketjes vaak echter ook zelf naar een business point toe. Dan wordt die code bij het inleveren gescand en is vanaf dan ook in collectie (er komt ook een chauffeur naar het business point om de post/pakketjes op te halen).

Als het pakketje op "voorgemeld" blijft staan, ligt het waarschijnlijk dus aan het bedrijf waar je het gekocht hebt (misschien kerstsluiting?).

Zelf heb ik weinig problemen met de pakketservice van TNT gehad. Ik doe vrij vaak internet aankopen en ben eigenlijk nog nooit echt op een probleem gestuit. Ja één keer, maar dat lag niet aan de TNT. Maar als het er bij de pakketservice net zo aan toe gaat als bij de postbezorging, is dat waarschijnlijk te danken aan geluk, want op de vloer bij de VBG's is het een zooitje.
Ervaar het nu! De puinhopen van twee maanden Rutte.
pi_90602518
quote:
29.12.2010:
Zou deze morgen aankomen?
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:55:49 #60
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90670214
't Is eindelijk binnen, met 34¤ Douanekosten }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')