O! Overheen gelezenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn opmerking nou eigenlijk steeds?
Het gaat er toch niet om hoe ik het definieer, jullie doen het onderzoek. Ik hoef hopelijk niet uit te leggen dat als je tot een valide resultaat wil komen, je minimaal de variabelen moet operationaliseren. En nou is het zo dat veel begrippen voor mensen wel duidelijk zijn waardoor uitleg niet echt nodig is bij een enquête, maar 'internettherapie' valt daar niet onder.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef warrel het volgende:
[..]
O! Overheen gelezenMaar hoe definieer jij 'online therapievormen' zelf dan?
Dat hoef je inderdaad niet uit te leggenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om hoe ik het definieer, jullie doen het onderzoek. Ik hoef hopelijk niet uit te leggen dat als je tot een valide resultaat wil komen, je minimaal de variabelen moet operationaliseren. En nou is het zo dat veel begrippen voor mensen wel duidelijk zijn waardoor uitleg niet echt nodig is bij een enquête, maar 'internettherapie' valt daar niet onder.
Daarbij neem ik aan dat jullie de variabelen al gedefinieerd hebben voordat de enquête is gemaakt, waardoor het een kleine moeite is om die definitie even hier neer te zetten zodat de resultaten van jullie onderzoek straks in ieder geval ergens op slaan.
Tot slot: ik zou het definiëren als via internet met een therapeut praten. Uit jullie enquêtevragen blijkt echter dat dat waarschijnlijk niet is wat jullie ermee bedoelen waardoor er verwarring ontstaat.
Okequote:Op woensdag 3 november 2010 21:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat hoef je inderdaad niet uit te leggen
Onze bedoeling van het onderzoek is uiteindelijk ook niet helemaal gelijk aan hetgeen wat we beschrijven bij de vragenlijst. Dat kan ik niet uitleggen omdat dat de respons kan beïnvloeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |