quote:ja, dat doeltreffender is makkelijk zeggen na een 10-0 winst tegen FeyenoordOp maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, denk eerlijk gezegd wel dat PSV stabieler en doeltreffender is
quote:We zullen zien... ben vooral erg benieuwdOp maandag 25 oktober 2010 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat doeltreffender is makkelijk zeggen na een 10-0 winst tegen Feyenoord
maar vind ze, buiten de aanvallers, nog niet echt super overtuigen dit seizoen... dus als Twente dat a.s. zaterdag in bedwang kan houden, is er misschien wel wat te halen in Eindhoven
quote:me 2, vorig seizoen was ik aanwezig in Eindhoven en zag ik Twente met 1 goede actie toch een punt meenemenOp maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We zullen zien... ben vooral erg benieuwd
quote:Jup.. Toen Koevermans de beslissing op de schoen hadOp maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, vorig seizoen was ik aanwezig in Eindhoven en zag ik Twente met 1 goede actie toch een punt meenementerwijl PSV toen ook de hele wedstrijd de touwtjes in handen had...
quote:dus wie weet wat het zaterdag gaat wordenOp maandag 25 oktober 2010 10:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup.. Toen Koevermans de beslissing op de schoen had
quote:Nee ik heb goed m'n best gedaan gister!
quote:je hebt inmiddels zovaak veel gedronken, dat je er gewoon tegenkuntOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee ik heb goed m'n best gedaan gister!
Ik ben nu beetje ral in de pens, maar dat gaat wel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |