quote:ja, dat doeltreffender is makkelijk zeggen na een 10-0 winst tegen FeyenoordOp maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, denk eerlijk gezegd wel dat PSV stabieler en doeltreffender is
quote:We zullen zien... ben vooral erg benieuwdOp maandag 25 oktober 2010 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat doeltreffender is makkelijk zeggen na een 10-0 winst tegen Feyenoord
maar vind ze, buiten de aanvallers, nog niet echt super overtuigen dit seizoen... dus als Twente dat a.s. zaterdag in bedwang kan houden, is er misschien wel wat te halen in Eindhoven
quote:me 2, vorig seizoen was ik aanwezig in Eindhoven en zag ik Twente met 1 goede actie toch een punt meenemenOp maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We zullen zien... ben vooral erg benieuwd
quote:Jup.. Toen Koevermans de beslissing op de schoen hadOp maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, vorig seizoen was ik aanwezig in Eindhoven en zag ik Twente met 1 goede actie toch een punt meenementerwijl PSV toen ook de hele wedstrijd de touwtjes in handen had...
quote:dus wie weet wat het zaterdag gaat wordenOp maandag 25 oktober 2010 10:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup.. Toen Koevermans de beslissing op de schoen had
quote:Nee ik heb goed m'n best gedaan gister!
quote:je hebt inmiddels zovaak veel gedronken, dat je er gewoon tegenkuntOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee ik heb goed m'n best gedaan gister!
Ik ben nu beetje ral in de pens, maar dat gaat wel over
quote:Deel het met onsOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
Jezus wat een teleurstelling weer....
Erg jammer, en had het kunnen weten
( Ik moet even gal spuugen hier, ignore mijn post )
quote:Kan er niet zoveel over zeggen..
quote:Hmm, da's niet zo tof AsOp maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan er niet zoveel over zeggen..
Had afgesproken met 2 personen wat nogal gecompliseerd is
en ze zouden mailen maar nog steeds niks gehoord...
Gaat weer lekker dus..
van 1tje had ik het sowieso verwacht maar van die ander..
Het ging of om morgen of om vrijdag... en ik zou afgelopen vrijdag al een mail horen te ontvangen
quote:Ik had de baggerlayout altijdOp maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Assiej het volgende:
Thanks David & Remco
Fok heeft nieuwe layout volgens mij ingeschakeld want ik heb hem ook en ik heb niks aangepast..
quote:heb ik nog steeds, mooi overzichtelijkOp maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had de baggerlayout altijd
quote:Joah, erg relaxedOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik nog steeds, mooi overzichtelijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had de baggerlayout altijd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik nog steeds, mooi overzichtelijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Lange nacht geslapen en zit hier nog te gapen alsof ik helemaal niet geslapen heb
quote:Dan ben je dus de jongste in ToF.
quote:Shit... Naja, daar moet ik dan maar mee levenOp maandag 25 oktober 2010 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben je dus de jongste in ToF.
Dat betekent dat je voor iedereen bier moet halen wanneer iemand dat wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |