quote:ja, dat doeltreffender is makkelijk zeggen na een 10-0 winst tegen FeyenoordOp maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, denk eerlijk gezegd wel dat PSV stabieler en doeltreffender is
quote:We zullen zien... ben vooral erg benieuwdOp maandag 25 oktober 2010 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat doeltreffender is makkelijk zeggen na een 10-0 winst tegen Feyenoord
maar vind ze, buiten de aanvallers, nog niet echt super overtuigen dit seizoen... dus als Twente dat a.s. zaterdag in bedwang kan houden, is er misschien wel wat te halen in Eindhoven
quote:me 2, vorig seizoen was ik aanwezig in Eindhoven en zag ik Twente met 1 goede actie toch een punt meenemenOp maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We zullen zien... ben vooral erg benieuwd
quote:Jup.. Toen Koevermans de beslissing op de schoen hadOp maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, vorig seizoen was ik aanwezig in Eindhoven en zag ik Twente met 1 goede actie toch een punt meenementerwijl PSV toen ook de hele wedstrijd de touwtjes in handen had...
quote:dus wie weet wat het zaterdag gaat wordenOp maandag 25 oktober 2010 10:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup.. Toen Koevermans de beslissing op de schoen had
quote:Nee ik heb goed m'n best gedaan gister!
quote:je hebt inmiddels zovaak veel gedronken, dat je er gewoon tegenkuntOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee ik heb goed m'n best gedaan gister!
Ik ben nu beetje ral in de pens, maar dat gaat wel over
quote:Deel het met onsOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
Jezus wat een teleurstelling weer....
Erg jammer, en had het kunnen weten
( Ik moet even gal spuugen hier, ignore mijn post )
quote:Kan er niet zoveel over zeggen..
quote:Hmm, da's niet zo tof AsOp maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan er niet zoveel over zeggen..
Had afgesproken met 2 personen wat nogal gecompliseerd is
en ze zouden mailen maar nog steeds niks gehoord...
Gaat weer lekker dus..
van 1tje had ik het sowieso verwacht maar van die ander..
Het ging of om morgen of om vrijdag... en ik zou afgelopen vrijdag al een mail horen te ontvangen
quote:Ik had de baggerlayout altijdOp maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Assiej het volgende:
Thanks David & Remco
Fok heeft nieuwe layout volgens mij ingeschakeld want ik heb hem ook en ik heb niks aangepast..
quote:heb ik nog steeds, mooi overzichtelijkOp maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had de baggerlayout altijd
quote:Joah, erg relaxedOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik nog steeds, mooi overzichtelijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had de baggerlayout altijd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik nog steeds, mooi overzichtelijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Lange nacht geslapen en zit hier nog te gapen alsof ik helemaal niet geslapen heb
quote:Dan ben je dus de jongste in ToF.
quote:Shit... Naja, daar moet ik dan maar mee levenOp maandag 25 oktober 2010 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben je dus de jongste in ToF.
Dat betekent dat je voor iedereen bier moet halen wanneer iemand dat wil
quote:Ja, uiteraard.Op maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Shit... Naja, daar moet ik dan maar mee levenGrolsch neem ik aan?
quote:Bruggink? Die sportzaak?Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef haakon het volgende:
WAT IS DEZE HONKEY ?!
Remco, heb je het gelezen van Bruggink ?
quote:OohOp maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bruggink? Die sportzaak?
Ik was een maand geleden ofzoo hier ook heel even, maar nu ben ik weer eventjes terug! Gezellig
quote:goede voetballer, prima voor de breedte van de selectieOp maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef haakon het volgende:
WAT IS DEZE HONKEY ?!
Remco, heb je het gelezen van Bruggink ?
quote:Nounou, dan ben je toch wel een vaste gast.Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb 1 maand geleden 1 topic meegepost!
quote:dat topic heb ik misschien gemist, welk nummer was het?Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb 1 maand geleden 1 topic meegepost!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nounou, dan ben je toch wel een vaste gast.
quote:Geen idee:P Dat was met die erge regenval! En jij was toen verhuisd meen ik?Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat topic heb ik misschien gemist, welk nummer was het?
quote:Enschede, maar in mijn profiel staat ook dat ik getrouwd ben met een wortel.. Dat moet je ook niet gelovenOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar woon je dan, omdat er in je profiel friesland staat?
quote:Het deel waarin Remco verhuist moet nog komenOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee:P Dat was met die erge regenval! En jij was toen verhuisd meen ik?
quote:weinig kans dat ik het wasOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee:P Dat was met die erge regenval! En jij was toen verhuisd meen ik?
quote:Tukkers op Fok! #571: Zonder inspiratie, met nieuwe Tukker!Op maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het deel waarin Remco verhuist moet nog komen
quote:dat vond ik juist zo geloofwaardigOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enschede, maar in mijn profiel staat ook dat ik getrouwd ben met een wortel.. Dat moet je ook niet geloven
quote:als het allemaal meezit deze week het hypotheekvoorstel getekend, de concept overeenkomst getekend en de starterslening aangevraagd bij de gemeenteOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het deel waarin Remco verhuist moet nog komen
quote:VertelOp maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke (matige) garp met een wortel
quote:Dan moet je er zo een kopen en op de grond gooien en er dan op gaan stampen.
quote:Maar toch wel van een klein jongetje?Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet je er zo een kopen en op de grond gooien en er dan op gaan stampen.
quote:En dan zeggen: "Maar ik heb hem toch gekocht?"Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet je er zo een kopen en op de grond gooien en er dan op gaan stampen.
quote:Juist.Op maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan zeggen: "Maar ik heb hem toch gekocht?"
quote:Die snap ik nietOp maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist.
En dan komt Justin en die slaat je er een op
quote:Justin is een geëerd lid van het CLF. Carrot Liberation Front. als hij wortelen ziet die mishandeld worden, wordt hij helemaal lijpOp maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die snap ik nietWie is Justin?
quote:Dan ga ik een wortel van hem kopen! En dan kapot trappen.. Jwtz! Hoe oud zijn de meeste tukkers hier eigenljik?Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin is een geëerd lid van het CLF. Carrot Liberation Front. als hij wortelen ziet die mishandeld worden, wordt hij helemaal lijp
quote:24, going on 25Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ga ik een wortel van hem kopen! En dan kapot trappen.. Jwtz! Hoe oud zijn de meeste tukkers hier eigenljik?
quote:Kerel, ik zou niet fucken met JustinOp maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ga ik een wortel van hem kopen! En dan kapot trappen.. Jwtz! Hoe oud zijn de meeste tukkers hier eigenljik?
quote:Ajuus!Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef NBT het volgende:
Ik kom niet uit twente, dus ik ga weer dan!
quote:AjuusOp maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef NBT het volgende:
Ik kom niet uit twente, dus ik ga weer dan!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel, ik zou niet fucken met Justin
quote:Ik voel me nu heel jongOp maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef omearos het volgende:
[..]Boze Justin is niet fijn
Ow, ben 29 btw
quote:
quote:Ga bier halen, jonkie!
quote:Welke winkel?Op maandag 25 oktober 2010 17:28 schreef Assiej het volgende:
Gotver,.. ik heb dus net producten gekocht, zie ik net thuis dat die ik gekocht heb goedkopere prijs op staat dan die van de winkel terwijl ze beiden zelfde waren..
Heeft ze me toch de duurdere prijs aangeslagen en ik heb niks geen bonnetje gekregen..
Smerig...
quote:Leuk hé? Ze zijn me hier allemaal vergetenOp maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey HonkeytonkGezellig dat je er weer bent.
quote:je bent er ook zo vaakOp maandag 25 oktober 2010 18:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leuk hé? Ze zijn me hier allemaal vergeten
quote:Ja nja het scheelt maar 1,20 ofzo dus zo'n ramp is het nou ook weer nietOp maandag 25 oktober 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
Heee, ik zie een nieuweling.
As, kan je niet gewoon terug brengen? Of terug gaan met een printje om te laten zien dat ze de producten verkeerd heeft aangeslagen of zo?
quote:Oh, oke. Ik dacht dat het om grote bedragen ging.Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja nja het scheelt maar 1,20 ofzo dus zo'n ramp is het nou ook weer niet
maar stel het was duurder geweest dan vind ik dat smerig
en ga ik uiteraard terug
quote:Oh, boehoeOp maandag 25 oktober 2010 18:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
24/7
Ik kom hier, omdat SC in ONZ verboden is
quote:FAIL!
quote:Jawel, baas.Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga wortels redden ofzo
Honkey, bier haaln
quote:van rood naar zwart
quote:Ik heb de samenvatting gezien. Ik had bijna medelijden met Feyenoord
quote:Ik heb vooral medelijden met de PSV'ers die niet scoordenOp maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting gezien. Ik had bijna medelijden met FeyenoordBijna. Toen moest ik lachen
quote:Ik niet. Zo briljant goed was PSV ook niet. Feyenoord was gewoon dramatisch slecht.Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met de PSV'ers die niet scoorden
quote:Dat was in het begin grappigOp maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef haakon het volgende:
Wegens omstandigheden heeft de gemeente van rotterdam besloten om het netnummer te veranderen van 010 naar 10-0 excusses voor het ongemak..
quote:PSV speelde echt wel echt-echt-echt goed hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Zo briljant goed was PSV ook niet. Feyenoord was gewoon dramatisch slecht.
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Nee, Feyenoord was dramatisch slechtOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV speelde echt wel echt-echt-echt goed hoor
quote:
quote:wie?Op maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Assiej het volgende:
JAAZe komen vrijdag mits het onwijs slecht weer is
ik had op internet gezien 87% kans op neerslag dus ik hoooop dat het mee valt
quote:Op maandag een weersvoorspelling doen voor vrijdag zou ik maar niet te serieus nemen.Op maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Assiej het volgende:
JAAZe komen vrijdag mits het onwijs slecht weer is
ik had op internet gezien 87% kans op neerslag dus ik hoooop dat het mee valt
quote:Omdat we iets buiten gaan doenOp maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef omearos het volgende:
[..]
wie?
En waarom alleen als het onwijs slecht weer is?
quote:Ik keek net en toen stond er wat goedsOp maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op maandag een weersvoorspelling doen voor vrijdag zou ik maar niet te serieus nemen.
quote:Hoe is je nieuwe bed eigenlijk? Ik las laatst dat je je er op verheugde.
quote:PatrickOp dinsdag 26 oktober 2010 09:32 schreef Intelligence het volgende:
MoggelHeb ik nog wat gemist in mijn weekend (+1) ?
Gisteren de eerste klodders verf tegen de muur gesmeten
quote:Was jij het die een maand geleden verhuisd was?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:36 schreef Intelligence het volgende:![]()
Alleen mijn muren werken nog niet zo mee als ik wilBouwbehang zit op sommige plekken beetje los. Maar de tering, wat zijn mooie lampen duur
Gisteren 300 eur betaald voor 3 lampen
![]()
Ben inmiddels begonnen in de slaapkamer, alles schoongemaakt, afgeplakt en de eerste muur zit in de eerste laag verf.
Verder hele woning zoveel mogelijk schoongemaakt, al dat stof ... kwam best wat vrij
Ook kennis gemaakt met 1 van de nieuwe buren, gezin met volgens mij 1 of 2 kinderen (sowieso 1 jongen van een jaar of 12). Wel aardige mensen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:36 schreef Intelligence het volgende:![]()
Alleen mijn muren werken nog niet zo mee als ik wilBouwbehang zit op sommige plekken beetje los. Maar de tering, wat zijn mooie lampen duur
Gisteren 300 eur betaald voor 3 lampen
![]()
Ben inmiddels begonnen in de slaapkamer, alles schoongemaakt, afgeplakt en de eerste muur zit in de eerste laag verf.
Verder hele woning zoveel mogelijk schoongemaakt, al dat stof ... kwam best wat vrij
Ook kennis gemaakt met 1 van de nieuwe buren, gezin met volgens mij 1 of 2 kinderen (sowieso 1 jongen van een jaar of 12). Wel aardige mensen
quote:Waarom wil je dat weten?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:40 schreef Intelligence het volgende:
Ik moet nog verhuizenHeb sinds vrijdag de sleutel.
Waar in enschede woon je precies, als je vlakbij de grolsch woont ....
quote:bedoel je niet David (-_Guitarist_-), die ging toch naar Nijverdal?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Was jij het die een maand geleden verhuisd was?
quote:Dat kan ookOp dinsdag 26 oktober 2010 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedoel je niet David? (-_Guitarist_-), die ging toch naar Nijverdal?
quote:Zo vlak bij is het trouwens ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 09:40 schreef Intelligence het volgende:
Ik moet nog verhuizenHeb sinds vrijdag de sleutel.
Waar in enschede woon je precies, als je vlakbij de grolsch woont ....
quote:zijn veel verhuizingen hier. David, Patrick, Remco, Justin. Nog meer? Ik ga misschien volgend jaar rondkijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedoel je niet David (-_Guitarist_-), die ging toch naar Nijverdal?
quote:Patrick en ik zijn bezig met verhuizen en honkeytonk had het over iemand die al verhuisd was, dus dan blijven Justin en David overOp dinsdag 26 oktober 2010 10:11 schreef omearos het volgende:
[..]
zijn veel verhuizingen hier. David, Patrick, Remco, Justin. Nog meer? Ik ga misschien volgend jaar rondkijken
Woon nu in de buurt van de oude Grolsch
quote:als pyromanen zelfs in almelo toeslaan is het wel heel erg gesteld met nederland of niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:53 schreef Intelligence het volgende:
En maandagavond ook weer he, 2 auto's ...
@honkey, ik heb daar ook ergens gewoond, op stadsveld
quote:GefeliciteerdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
aangepaste versie is goed, dus die gaan we morgen tekenenhypotheekvoorstel net afgegeven...
en kreeg net berichtje van kameraad, of ik als VIP meewilde naar de Euregio Rally in Hengelo (volgende week zaterdag); met alles d'r op en d'r an![]()
quote:dankuOp dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Regel mij ook eens van die VIP kaarten haha ...
quote:gefeliciteerdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
aangepaste versie is goed, dus die gaan we morgen tekenenhypotheekvoorstel net afgegeven...
en kreeg net berichtje van kameraad, of ik als VIP meewilde naar de Euregio Rally in Hengelo (volgende week zaterdag); met alles d'r op en d'r an![]()
quote:Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.
quote:Justin
quote:vind hem wel, samen met foksilver, de beste lay-out buiten bagger om... dus voorlopig maar bagger doen en dan over naar New Decade
quote:InderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Intelligence het volgende:
Ik wil de bagger layout terugHeb nu dat fancy nieuwe ding ...
quote:Ik heb em ook maar vast ingesteld op New DecadeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Intelligence het volgende:
Ik wil de bagger layout terugHeb nu dat fancy nieuwe ding ...
quote:zag al dat MyAT om de 5 seconde ververst wordtOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef Intelligence het volgende:
Heb m nu op Decade staan ... nu zijn ze iig nog druk met bugs fixxen, als ik me dan ergens mateloos aan irriteer, veranderen ze t tenminste.
Pluspunt aan decade is: Live feed ... topics worden gewoon geupdate terwijl ze open staanIs goed voor de SC
quote:daar heb je behoefte aan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Intelligence het volgende:
Zullen we een feature request versturen: Automatisch geile pics bij elke PaFiPo ?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die autorefresh is best irritant als je net een topic aan wil klikken
quote:Dat kan je uitzetten;)Op dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die autorefresh is best irritant als je net een topic aan wil klikken
quote:Gevonden
quote:Dan isset alleen maar meer wennen lijkt mijOp dinsdag 26 oktober 2010 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik blijf gewoon bagger houden tot het niet meer kan
quote:dat zien we dan wel weerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan isset alleen maar meer wennen lijkt mij
quote:Selma
quote:Ik heb nog steeds Fok silverOp dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey allen.![]()
Nieuwe lay-out is wennen zeg.
quote:Jij ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds Fok silver![]()
Je hebt PM
quote:15 meter coax?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godentering, op de webshops van alle elektronicazaken in de omgeving kijk ik bij TV-kabels (doodgewone coax), en de langste die ze hebben is 3 meterIk heb minstens 15 meter nodig!
quote:Uhu, aansluiting zit aan de ene kant van de kamer, en de tv staat aan de andere kant tegen de muur. Ik kan een kortere pakken van 5 meter, maar dan is de kabel langs de hele andere muur zichtbaar, en dat wil ik niet
quote:damnOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, aansluiting zit aan de ene kant van de kamer, en de tv staat aan de andere kant tegen de muur. Ik kan een kortere pakken van 5 meter, maar dan is de kabel langs de hele andere muur zichtbaar, en dat wil ik niet
[ afbeelding ]
Lekker simpel getekend, maar zo wil ik de kabel laten lopenKeurig achter een plint weggewerkt.
quote:Dat hangt van de kabel af. Met een goede kabel kun je er gerust 100m van maken. Als je zelf gaat knutselen gebruik dan goede stekkers en niet die goedkope Gamma rommel.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:30 schreef Intelligence het volgende:
Bij 15 meter coax heb je teveel verlies, ik dacht dat de max 10 was ...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef omearos het volgende:
Ik heb nog wel een lange coaxkabel, zal die straks eens opmeten
quote:Hoe meer verzekeringen bij 1 maatschappij hoe goedkoper het vaak is toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef Intelligence het volgende:
Vanavond eens aan de slag met de verzekeringen, o.a. voor de woning maar ook voor de auto. Kan hem ergens anders beter en goedkoper verzekeren, dus dan ben ik gek als ik het niet doe
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe meer verzekeringen bij 1 maatschappij hoe goedkoper het vaak is toch?
quote:Jep, maar de belangrijkste verzekering is voor mij de auto. Veel maatschappijen weigeren auto's ouder dan 10 jaar fatsoenlijk te verzekeren. Daarom ga ik nu weer weg bij Ditzo, deze boden dat in het verleden namelijk wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe meer verzekeringen bij 1 maatschappij hoe goedkoper het vaak is toch?
quote:hoe wil je de Mk2 gaan verzekeren dan? (WA, all-risk)Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep, maar de belangrijkste verzekering is voor mij de auto. Veel maatschappijen weigeren auto's ouder dan 10 jaar fatsoenlijk te verzekeren. Daarom ga ik nu weer weg bij Ditzo, deze boden dat in het verleden namelijk wel.
quote:Ik heb een poos terug wat info gevraagd bij tweakers over het verzekeren van een oldtimer (amerikaan) en toen gaf iemand aan dat TVM een goeie is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep, maar de belangrijkste verzekering is voor mij de auto. Veel maatschappijen weigeren auto's ouder dan 10 jaar fatsoenlijk te verzekeren. Daarom ga ik nu weer weg bij Ditzo, deze boden dat in het verleden namelijk wel.
quote:Oké, oudere.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je ook, en nu bier halen.
quote:Ja het is ff wennen ({)
quote:9 meterOp dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef omearos het volgende:
Ik heb nog wel een lange coaxkabel, zal die straks eens opmeten
quote:Je kunt ze vastzetten he. Bovenin bij die 3 gekleurde vierkantjes (thema instellingen)Op dinsdag 26 oktober 2010 18:13 schreef Mdrop het volgende:
Nieuwe lay (L), alleen de manier voor die smileys is kut.
quote:Waarom heb je een hekel aan AP?
quote:Tuurlijk wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nieuwe start voor mij!
Kan ik nog geaccepteerd worden?
quote:Omdat ik een baggeraar was, daarom haat hij me.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan AP?
[..]
Tuurlijk wel.
quote:DankU!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kunt ze vastzetten he. Bovenin bij die 3 gekleurde vierkantjes (thema instellingen)
quote:Dus jij bent AP wel?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat ik een baggeraar was, daarom haat hij me.
quote:
quote:makes 2Op dinsdag 26 oktober 2010 18:30 schreef omearos het volgende:
ben ik de enige hier die AP niet kent?
quote:Ik ken 'm ook niet. Maar volgens mij heb ik er ook niet veel aan gemist.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:30 schreef omearos het volgende:
quote:Never hurts to help
quote:Een 'bekend' persoon in de KLB/ONZOp dinsdag 26 oktober 2010 18:30 schreef omearos het volgende:
quote:tja, daar kom ik zeldenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een 'bekend' persoon in de KLB/ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |