quote:LOLOp maandag 25 oktober 2010 09:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit middenin mijn nieuwe spannende boek,... Duur geintje om hem meteen uit te lezen!
quote:Ik weet wel iets om te doen om je even van het boek af te houden.Op maandag 25 oktober 2010 09:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit middenin mijn nieuwe spannende boek,... Duur geintje om hem meteen uit te lezen!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat doe ik zodra ik beneden ben![]()
Straks deze lak van mijn nagels halen en een ander op doen! Zoveel keuze nu!
quote:Dan laat maar joh haha. Ik zie ze wel verschijnen.Op maandag 25 oktober 2010 10:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Wil ik een foto maken van T haar lakjes... Kapt mijn camera er meeZo'n flitsend spiegelreflex ding...
quote:* Duiiiiiimt*Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef mirannie het volgende:
Goedemorgen!! Heb de winnaressen voor de giveaway getrokken, en 1 ervan komt van hier![]()
Om 13:00 uur staat het online.
quote:Daarom ging ik gister pas om 17 uur douchen
quote:Lees je mail dan mutsOp maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* Duiiiiiimt*![]()
![]()
*wil heb wil heb*
O ja ! Meurning! Druk op werk. Alweer. Ik ga dus vlug weer verder
@SQ: Druk bezig met klussen in huis?
quote:nee, ik wil niet meer fokken op het werk en van t weekend moest ik slapen, shoppen, zuipen en nog meer slapenOp maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* Duiiiiiimt*![]()
![]()
*wil heb wil heb*
O ja ! Meurning! Druk op werk. Alweer. Ik ga dus vlug weer verder
@SQ: Druk bezig met klussen in huis?
quote:Toch niet die met die steen he?Op maandag 25 oktober 2010 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een ring
en ik wilde een octopus ring maar die mongool shipt niet naar NL
quote:Dat zijn lange dagenOp maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik mag vanaf morgen weer gaan werken. Van 8 tot 8, 5 dagen per weekkleine omschakeling maar....
quote:Jeeeetje ZoeperOp maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik mag vanaf morgen weer gaan werken. Van 8 tot 8, 5 dagen per weekkleine omschakeling maar....
quote:Roflcopter.
quote:Wat een tijdenOp maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Dat eerste dus. Snap er zelf ook nog niet zoveel van, maar zal morgen wel zien hoe het gaat lopen.... Ik wil met liefde werken hoor, maar zulke dagen zijn echt slopend, zelfs in de vakantie mocht ik om half 9 beginnen...Op maandag 25 oktober 2010 12:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeeetje Zoeperis dit weer zo'n tijdelijk iets van je baas? Of heb je een nieuwe baan?
quote:OMG lezen is ook een kunst
quote:Heb je via viis.ee besteld? scheelt veel geldOp maandag 25 oktober 2010 13:23 schreef kieskleurig het volgende:
Zo, paar Nfu-oh's besteld voor swapmaatje in Canada, wat zijn die lakjes duur zeg..
Ze heeft voor mij trouwens de complete Burlesque lijn![]()
Hopelijk hoef ik deze keer niet weer 2 maanden te wachten, wil Burlesque
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG lezen is ook een kunstEn ik zat dus werkelijk tot 13u te wachten tot de winnaars online kwamen op je blog... En ik was trouwens overtuigd dat ik met mijn gmail account meedeed
![]()
![]()
![]()
Eu ja.. Officieel een muts vandaag
* En ja ik had NU pas door dat je reeds vanmorgen vroeg gemaild had pahaha*
quote:Ja dat zijn ook hartstikke lange dagen joh! Is er een collega weg of weet je helemaal niet waarom? Echt raar hoor, na hoe je baas je behandeld heeftOp maandag 25 oktober 2010 13:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat eerste dus. Snap er zelf ook nog niet zoveel van, maar zal morgen wel zien hoe het gaat lopen.... Ik wil met liefde werken hoor, maar zulke dagen zijn echt slopend, zelfs in de vakantie mocht ik om half 9 beginnen...
quote:Nee, ik weet nog van helemaal niks.... Zal morgen wel zienOp maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef princess-a het volgende:
Ja dat zijn ook hartstikke lange dagen joh! Is er een collega weg of weet je helemaal niet waarom? Echt raar hoor, na hoe je baas je behandeld heeft
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef princess-a het volgende:
Mijn mama deed net kijken naar Glacier Bay Blues, die is donkerblauw met groen, zegt ze: heb je nou nog niet eens genoeg paars?
Ten eerste: het is geen paars! Ten tweede: van mijn ruime collectie zijn mss 3 lakjes paars![]()
En toen ik zei dat dit voorlopig het laatste nagellak pakje was zei ze: "voorlopig, dus er komt niks meer deze week?" Bijdehand
quote:OMGOp maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
de bruin/paarse
quote:Super, dankjewel!Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef Joysa het volgende:
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/
die doen ook brievenbuspost dacht ik
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat heeft Nfu Oh toch met die puntangels
[ afbeelding ]
zo doodeng, onpraktisch en lelijk!
quote:Oeh dat is spannend. Zelfde doelgroep?Op maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef Mirjam het volgende:
ik ga m.i.v. morgen voor 2 maanden op een nieuwe locatie werken, om te kijken hoe ver ik kom met reintegreren
spannend
quote:Oke ik wil van alles een linkje. Vooral van dat shirtje.Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
de bruin/paarse
quote:nee, VGOp maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef bibi het volgende:
[..]
Oeh dat is spannend. Zelfde doelgroep?
quote:Haha ik was al aan het zoeken naar die eerste drie dingen.Op maandag 25 oktober 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik wil van alles een linkje. Vooral van dat shirtje.
quote:Laat maar weten als je ze gevonden hebt.Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik was al aan het zoeken naar die eerste drie dingen.
quote:Ik heb het al opgegeven.Op maandag 25 oktober 2010 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat maar weten als je ze gevonden hebt.
quote:Haha ja dat is de enige die ik niet wil.Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef tliciouz het volgende:
http://www.froufrous.nl/ daar staat de top.
quote:2 dollar inclusief shipping?Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehehe moeten jullie nog linkjes hebben?
quote:JA!Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Kijk boven
quote:Ik heb daar gister die grote ring besteld met dat steenachtige ding er op!Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Debsterr het volgende:
T! Voor toffe sieraden check ook ydeltuyt.nl eens!
quote:Accessorize had ook van die kerstoorbellen, met hele grote hangers en ook zo schattig
quote:Hoe werkt dat nou als je meer dingen bij diegene besteld?Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Primark? Vét leuk!Op maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik zaterdag halen, maar 3 euro.
quote:Kjoeeeeeeeeeet
quote:Wil je het vertellen?Op maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Kjoeeeeeeeeeet![]()
Nou, t komt er op neer dat ik wat eerder ga verhuizen dan geplanned, of t nu klaar is of niet... niet geheel vrijwillig.. maar het is in het ouderlijk huis een beeeeeetje onleefbaar geworden![]()
Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen en of ik nou verdrietig moet zijn of eindelijk gewoon die druppel moet accepteren en verder gaan met wat minder ouderlijk contact om het zo even te zeggen![]()
Boah, ben een beetje verdwaasd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Loqi het volgende:
nou, t komt er op neer dat ik wat eerder ga verhuizen dan geplanned, of t nu klaar is of niet... niet geheel vrijwillig.. maar het is in het ouderlijk huis een beeeeeetje onleefbaar geworden![]()
Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen en of ik nou verdrietig moet zijn of eindelijk gewoon die druppel moet accepteren en verder gaan met wat minder ouderlijk contact om het zo even te zeggen![]()
quote:Die wil ikOp maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Primark? Vét leuk!Mijn uil komt daar ook weg, 2/3 euro, sinds toen ben ik verliefd op uiltjes
deze is ook leuk
[ afbeelding ]
quote:Zou heel graag mn hart willen luchten jaOp maandag 25 oktober 2010 17:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wil je het vertellen?klinkt niet fijn
quote:Hier kun je altijd je ei kwijtOp maandag 25 oktober 2010 17:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Zou heel graag mn hart willen luchten jamaar ik weet bij god niet hoe ik heel de situatie (veeeel voorgeschiedenis) uit moet leggen aan een buitenstaander
Kan op t moment niet eens helder denkenhelpt ook niet
Wilde gewoon even mn ei kwijt
mocht ik er binnenkort dus een tijd niet zijn... dan ben ik druk bezig met verhuizen
quote:VervelendOp maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Kjoeeeeeeeeeet![]()
Nou, t komt er op neer dat ik wat eerder ga verhuizen dan geplanned, of t nu klaar is of niet... niet geheel vrijwillig.. maar het is in het ouderlijk huis een beeeeeetje onleefbaar geworden![]()
quote:Ik vind die bovenste echt heel lelijk, maar dat wist je alOp maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog meer besteld
[ afbeelding ]
en dees voor mama:
[ afbeelding ]
quote:Dat magOp maandag 25 oktober 2010 17:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste echt heel lelijk, maar dat wist je al
quote:Die onderste is echt prachtigOp maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog meer besteld
[ afbeelding ]
en dees voor mama:
[ afbeelding ]
quote:Anders ik wel.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
2 dollar inclusief shipping?
http://cgi.ebay.com/G010-(...)&hash=item27b47cb1d9
[ afbeelding ]
Ik klikte op die shop en nou ga ik zo hard falenAllemaal 2-3 dollar voor ringen enzo
quote:Die heb ik ook besteld!Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
2 dollar inclusief shipping?
http://cgi.ebay.com/G010-(...)&hash=item27b47cb1d9
[ afbeelding ]
Ik klikte op die shop en nou ga ik zo hard falenAllemaal 2-3 dollar voor ringen enzo
quote:Je mag/kan me altijd mailen/DM'en als je iets kwijt wil he mopOp maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Kjoeeeeeeeeeet![]()
quote:Buy now en doorvoeren, maar nog niet betalen, dat doen voor elk ding en dan kan je uiteindelijk afrekenen voor alle dingen tegelijk.Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef princess-a het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met meerdere dingen kopen in zo'n shop? Doe je dan mailen? Of Buy Now en dan betalingsverzoek afwachten?
quote:Je mag ook pm'en, of een heel onsamenhangend verhaal opschrijven en dan snappen wij het vast
quote:Dit is toch het aanbod van meerdere verkopers? Dus het lijkt je dat me dat je per verkoper afrekent toch?Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef princess-a het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met meerdere dingen kopen in zo'n shop? Doe je dan mailen? Of Buy Now en dan betalingsverzoek afwachten?
quote:Nee, die zwarte uiltjes die gepost zijn, en de tijgerkop, en de uilenring en het armbandje met handboeien zijn allemaal van dezelfde verkoperOp maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit is toch het aanbod van meerdere verkopers? Dus het lijkt je dat me dat je per verkoper afrekent toch?
quote:En dan krijg ik mail van hun?Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buy now en doorvoeren, maar nog niet betalen, dat doen voor elk ding en dan kan je uiteindelijk afrekenen voor alle dingen tegelijk.
quote:Mijn mail is vastgelopenOp maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
En dan krijg ik mail van hun?heb tot nu toe via ebay altijd keurig 1 item gekocht
maar mama vind het ook allemaal leuk dus nu gaan we samen nog harder falen
quote:Jaa dat denk ik ook hoorOp maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn mail is vastgelopenMaar volgens mij krijg je dan gewoon mail dat je betaalt hebt (via Paypal) en daarna gaat het verder hetzelfde als normaal denk ik? Ik weet het niet haha, zal zo eens kijken.
quote:Als je ze allemaal gekocht hebt krijg je toch een totaalfactuur? Dan klik je op 'pay now' en dan heb je als het goed is een overzicht van alle aankopen.Op maandag 25 oktober 2010 18:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, die zwarte uiltjes die gepost zijn, en de tijgerkop, en de uilenring en het armbandje met handboeien zijn allemaal van dezelfde verkoper
quote:Oh zo. Nee je kan dus zoals ik zei als je klaar bent zegmaar, alles afronden in één keer.Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa dat denk ik ook hoorMaar ik bedoel meer voor het betalen, dat ik een mail krijg met alles bij elkaar opgeteld, en niet 10 keer hoef te PP'en
quote:FOTOTOESTEL LINKOp maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ook maar besteld, nu we toch bezig zijnOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WAX:IT#ht_1875wt_905
quote:Ik heb nog 6 dingen in mijn wishlist staan maar dat koop ik volgende maand wel.Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook maar besteld, nu we toch bezig zijn!!
quote:Je "wint" per item. Dan krijg je van alle items van 1 koper een totaal fractuur.Let op: als de shippingkosten bij 2e en volgende item van zelfde verkoper minder zijn, dan moet je een "request for shipping" aanvragen. Dat doe je via een rood linkje midden op de rekening, dan gaat het mededlingenbordje open en je vraagt om een total van de shippingacost. Altijd even natellen. Amerikaanse verkopers hebben soms moeite met rekenen.Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa dat denk ik ook hoorMaar ik bedoel meer voor het betalen, dat ik een mail krijg met alles bij elkaar opgeteld, en niet 10 keer hoef te PP'en
quote:I can't be helpedOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 dingen in mijn wishlist staan maar dat koop ik volgende maand wel.
quote:Jaa gelukt! Werd automatisch bij elkaar opgeteld dus dat klopte, ben 11 euro kwijtOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Je "wint" per item. Dan krijg je van alle items van 1 koper een totaal fractuur.Let op: als de shippingkosten bij 2e en volgende item van zelfde verkoper minder zijn, dan moet je een "request for shipping" aanvragen. Dat doe je via een rood linkje midden op de rekening, dan gaat het mededlingenbordje open en je vraagt om een total van de shippingacost. Altijd even natellen. Amerikaanse verkopers hebben soms moeite met rekenen.
quote:Geen idee, je kunt het proberen toch?Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, ik heb vorige week een aquarium gekocht, en nu belde mams net op dat hij voor een goedkoper bedrag in de folder staat. Nu zegt zei dat ze verplicht zijn binnen 6 weken het verschil met kassabon terug te betalen is dat zo?
quote:Nee het is wel wat meer dan 5 euro. Ik ga het gewoon proberen.Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, je kunt het proberen toch?
Tenzij het maar 5e scheelt, dan zou ik er de moeite niet voor doen
quote:Dan zou ik het idd wel proberenOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee het is wel wat meer dan 5 euro. Ik ga het gewoon proberen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Diconnected het volgende:
Kak, ik kom er dus net achter dat ik maar 1 koffer mag meenemendat word bijbetalen
quote:Ja zo zat ik dus ook
quote:Kun je niet wat dingen alvast opsturen?Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ookhebben ze blijkbaar veranderd, vorig jaar mocht je nog met 2 koffers... En nu niet meer! aargh
en ik moet echt veel spullen meenemen, gok dat de helft van 1 koffer al vol zit met meds
quote:Heb ik al naar gekeken, maar kost echt veelOp maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je niet wat dingen alvast opsturen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb ik al naar gekeken, maar kost echt veel
quote:Wat is FACTsOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
zo maar eens photoshop aanslingeren en m'n pics van FACTs bekijken
quote:euh, jaOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lopen daar echt van die mensen in pakjes rond?
quote:Nee, via Nfu-oh Nederland..scheelt het zoveel dan? Ik dacht dat de verzendkosten echt enorm waren daar?Op maandag 25 oktober 2010 13:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je via viis.ee besteld? scheelt veel geld
quote:van die mensen in startrek en starwars pakken?Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euh, ja
dat zijn meestal de mooiste foto's
kijk anders ff op m'n flickrzulke foto's heb ik ook gemaakt op de elf fantasy fair enzoot
quote:Spannend, hoop dat het allemaal goed gaatOp maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef Mirjam het volgende:
ik ga m.i.v. morgen voor 2 maanden op een nieuwe locatie werken, om te kijken hoe ver ik kom met reintegreren
spannend
quote:Succes alvast!
quote:uiteraardOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
van die mensen in startrek en starwars pakken?
van die witte troopers oid?
quote:DIE HONDOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
uiteraard
hier, heb je een linkjehttp://www.flickr.com/photos/mirjamraaf
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dies liev hč? Vond ik toen ook al
.
quote:Heb je hem al gebruikt? Want anders kun je hem in principe terugbrengen en opnieuw kopen...Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, ik heb vorige week een aquarium gekocht, en nu belde mams net op dat hij voor een goedkoper bedrag in de folder staat. Nu zegt zei dat ze verplicht zijn binnen 6 weken het verschil met kassabon terug te betalen is dat zo?
quote:Ja de vissen zitten er al in dus terugbrengen gaat niet meer.Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je hem al gebruikt? Want anders kun je hem in principe terugbrengen en opnieuw kopen...
Ik zou gewoon de winkel even bellen, vaak doen ze daar niet zo moeilijk over.
En ik heb ook gefaald op evilbay. 5 paar oorbellen en een ketting. En ik was 8 euro kwijt
quote:Ik heb met je meegefaaldOp maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je hem al gebruikt? Want anders kun je hem in principe terugbrengen en opnieuw kopen...
Ik zou gewoon de winkel even bellen, vaak doen ze daar niet zo moeilijk over.
En ik heb ook gefaald op evilbay. 5 paar oorbellen en een ketting. En ik was 8 euro kwijt
quote:Door jou wil ik nog meer kopenOp maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef princess-a het volgende:
ik won net deze; [ afbeelding ] whahha! $2.50, omgerekend ¤1,84 voor betaald
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Door jou wil ik nog meer kopen
quote:SorryOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Door jou wil ik nog meer kopen
quote:Link?Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef princess-a het volgende:
ik won net deze; [ afbeelding ] whahha! $2.50, omgerekend ¤1,84 voor betaald
quote:Je lokt SQ uitOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo voel ik me al heel de dag:
[ afbeelding ]
quote:"Mijn" link werkt niet meer maar dit is de seller
quote:Ik vind de korte net even wat vlotter, maar het is natuurlijk een kwestie van smaak en van wat jou het mooiste staatOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Dames even jullie mening nodig, als ik zaterdag bij de primark geen leuke winterjas vind wil ik denk ik deze bestellen :
http://www.3suisses.nl/F-(...)e_vente=transversale
Zal ik de lange versie of de korte versie nemen? En wil dan de beige kleur.
quote:Die capuchonOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Dames even jullie mening nodig, als ik zaterdag bij de primark geen leuke winterjas vind wil ik denk ik deze bestellen :
quote:Dan zou ik ff bellen en de situatie uitleggen, ze doen vast niet zo moeilijk.Op maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de vissen zitten er al in dus terugbrengen gaat niet meer.
quote:Met dank aan jou wil ik nu ook 1;Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
quote:WauwieOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Met dank aan jou wil ik nu ook 1;
http://www.3suisses.nl/F-(...)l-in-kimonostijl.htm
ze heeft mn broek aan --> voorbestemd, tekenen moet je herkennen als ze voor je neus liggen
quote:Jammer dat het geen winterjas is, anders had ik em direct besteld
quote:Nee, valt wel mee, 9,20 euro en dan kun je aardig wat bestellen. En met een weekje binnen ongeveer.Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, via Nfu-oh Nederland..scheelt het zoveel dan? Ik dacht dat de verzendkosten echt enorm waren daar?
quote:Is dat een doosje voor ¤ 9,20?Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, 9,20 euro en dan kun je aardig wat bestellen. En met een weekje binnen ongeveer.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat een doosje voor ¤ 9,20?
edit: waarmee ik dus bedoel, passen er dan bijvoorbeeld 5, of meer lakjes in.
quote:Oi da's niet fijn.Op maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef Mirjam het volgende:
Nederlander ontvoerd in Afghanistan
oei, dat blijkt een neef van mah boyfriend te zijn
quote:Muu, sterkte, ook voor je vriend.Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee idd.
maar er is verder helemaal niks bekend, dus afwachten maar...
quote:DankjeOp maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil mirjam en joysa nog even toi toi toi wensen voor morgen! En een kus voor loqivolgende week ben ik vast wat meer online als het halloweenfeest over is en het jaarplan ingeleverd, dan kan ik ook weer beter meeleven met iedereen
quote:EngOp maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef Mirjam het volgende:
Nederlander ontvoerd in Afghanistan
oei, dat blijkt een neef van mah boyfriend te zijn
quote:dank je beebOp maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil mirjam en joysa nog even toi toi toi wensen voor morgen! En een kus voor loqivolgende week ben ik vast wat meer online als het halloweenfeest over is en het jaarplan ingeleverd, dan kan ik ook weer beter meeleven met iedereen
quote:ja weet ik, dank jeOp maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dankje
En dat jij je dingen doet is ook belangrijk heur, fock fok !
quote:Dat dacht ik al aan je post te lezen daarom zei ik hetOp maandag 25 oktober 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja weet ik, dank jemaar ik voel me al snel superschuldig als ik niet meer van iedereen weet wat er speelt
quote:tof!Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Diconnected het volgende:
Bij FACTS was m'n ex ookhij heeft gave foto's geschoten (hijs fotograaf)! En nog een oud collega! Die was Leia en het groene monster
quote:Valt toch heel erg mee? Ga je een week op vakantie, dan hakt zon bedrag erin ja, maar je gaat bijna een jaar, dan moet je wel wat mee hebben natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 23:15 schreef Diconnected het volgende:
Kak, blijkt dus dat ik echt moet betalen voor m'n 2e koffer. Mams zegt dat het best past in 1 koffer. Yeah righhhhhhtWord 55 euro extra dan maar.
quote:Ja maar het is wel jammerOp maandag 25 oktober 2010 23:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Valt toch heel erg mee? Ga je een week op vakantie, dan hakt zon bedrag erin ja, maar je gaat bijna een jaar, dan moet je wel wat mee hebben natuurlijk
quote:betwetertOp maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.flickr.com/photos/mirjamraaf/sets/72157625116251883
quote:Dat is het zeker niet.
quote:Er zit rechts van de knop 'invoeren' een smiley.. daarop klikkenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:13 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning ! *zoekt smiley met koffie maar is nog niet gewend aan haar nieuwe layout.. En.. nu weet ik de smileys niet meer te zitten*
quote:Ik heb heul geen nieuwe lay outOp dinsdag 26 oktober 2010 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha... Ja het moest weer iets simpels zijn![]()
ThxVind de nieuwe layout eigenlijk wel relaxt trouwen.
KOFFIE
quote:Bij mij is er ook niets veranderd?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb heul geen nieuwe lay out
quote:Hahahaha dat is echt heel grappig voor ons, maar minder grappig voor jouOp dinsdag 26 oktober 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
pehehehe, dus ik bukte net om een lade te openen, knapt de naad van mijn broek over de hele lengte van mijn reet. Da's best een aardig stuk. Godzijdank komt mijn jas tot mijn knieeen en werk ik in de stad*richting H&M loopt*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
pehehehe, dus ik bukte net om een lade te openen, knapt de naad van mijn broek over de hele lengte van mijn reet. Da's best een aardig stuk. Godzijdank komt mijn jas tot mijn knieeen en werk ik in de stad*richting H&M loopt*
quote:Heb ik ook een keer gehad op m'n werk...Op dinsdag 26 oktober 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad op m'n werk...![]()
Yaay ben aangenomen als student op Ventura College in California
quote:
quote:Ik doe geen studieOp dinsdag 26 oktober 2010 11:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gefeliciteerd Joysa en Diconnected!
Ik heb morgen juist mijn laatste werkdag als kassamiep omdat ik het niet kon combineren met mijn studie.
quote:Nee joh, komt helemaal goed!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wel en ik heb volgende week tentamenweek en ga bij alle vier de vakken keihard falen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Karel vind het leuk om de kabel van mijn muis te slopen
quote:BeestjesOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Karel vind het leuk om de kabel van mijn muis te slopen
quote:Voor wat heb je gesolliciteerd?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beestjes
Brr, sollicitatiebrief de deur uit.
quote:Toetsassistent inburgeringstoetsen. Studierelevante baantjes
quote:Oh spannend!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toetsassistent inburgeringstoetsen. Studierelevante baantjes
quote:Ik vind het doodeng.
quote:Succes!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng.![]()
![]()
Maar ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen.
quote:Ik heb vaak liever dat ze niks laten horen dan dat ik zo'n stom standaard mailtje terug krijgOp dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
Ik had halverwege mijn vakantie een sollicitatiebrief naar een architectenbureau hier in de buurt gestuurd en zelfs mijn moeder zei dat hij perfect was en ik had er zoooveel moeite in gestoken en ik heb niet eens iets gehoord. Nou had ik niet verwacht dat ze me wilden hebben maar stuur dan op z'n minst een afwijzing (het was via de mail, hoeveel moeite kost dat nou).
quote:Dank je!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
Ik had halverwege mijn vakantie een sollicitatiebrief naar een architectenbureau hier in de buurt gestuurd en zelfs mijn moeder zei dat hij perfect was en ik had er zoooveel moeite in gestoken en ik heb niet eens iets gehoord. Nou had ik niet verwacht dat ze me wilden hebben maar stuur dan op z'n minst een afwijzing (het was via de mail, hoeveel moeite kost dat nou).
quote:Ik niet, vind ik ongehoord.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb vaak liever dat ze niks laten horen dan dat ik zo'n stom standaard mailtje terug krijg
quote:Dat is wel heel slecht zegOp dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
quote:SuccesOp dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beestjes
Brr, sollicitatiebrief de deur uit.
quote:Na je gesprek al? Dat is wel heel erg lame inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind dat een bedrijf dan ook best wat moeite mag doen en je mag laten weten waarom je niet uitgenodigd wordt.
Er is een bedrijf wat gewoon mijn voicemail insprak dat ik niet aangenomen was, dat vind ik dan wel weer heel erg slecht. Zoiets doe je toch alleen wanneer je echt de betreffende persoon aan de lijn hebt?
quote:Nee precies, standaardbrief is niets mis mee vind ik, maar op z'n minst drie zinnen verwacht ik toch wel terug.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Succes![]()
ik vind wel dat een bedrijf in ieder geval iets moet laten horen na een sollicitatie. Kan me wel voorstellen dat ze geen tijd hebben om iedereen heel persoonlijk te benaderen dmv een persoonlijke brief of door te blijven bellen.
quote:Rechtsbovenaan staan drie gekleurde knopjes, volgens mij moet je de middelste hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet niet waar ze het ww aanpassen verstopt hebben
quote:IeksOp dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Verkleurd en scheef, nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |