quote:LOLOp maandag 25 oktober 2010 09:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit middenin mijn nieuwe spannende boek,... Duur geintje om hem meteen uit te lezen!
quote:Ik weet wel iets om te doen om je even van het boek af te houden.Op maandag 25 oktober 2010 09:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit middenin mijn nieuwe spannende boek,... Duur geintje om hem meteen uit te lezen!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat doe ik zodra ik beneden ben![]()
Straks deze lak van mijn nagels halen en een ander op doen! Zoveel keuze nu!
quote:Dan laat maar joh haha. Ik zie ze wel verschijnen.Op maandag 25 oktober 2010 10:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Wil ik een foto maken van T haar lakjes... Kapt mijn camera er meeZo'n flitsend spiegelreflex ding...
quote:* Duiiiiiimt*Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef mirannie het volgende:
Goedemorgen!! Heb de winnaressen voor de giveaway getrokken, en 1 ervan komt van hier![]()
Om 13:00 uur staat het online.
quote:Daarom ging ik gister pas om 17 uur douchen
quote:Lees je mail dan mutsOp maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* Duiiiiiimt*![]()
![]()
*wil heb wil heb*
O ja ! Meurning! Druk op werk. Alweer. Ik ga dus vlug weer verder
@SQ: Druk bezig met klussen in huis?
quote:nee, ik wil niet meer fokken op het werk en van t weekend moest ik slapen, shoppen, zuipen en nog meer slapenOp maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* Duiiiiiimt*![]()
![]()
*wil heb wil heb*
O ja ! Meurning! Druk op werk. Alweer. Ik ga dus vlug weer verder
@SQ: Druk bezig met klussen in huis?
quote:Toch niet die met die steen he?Op maandag 25 oktober 2010 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een ring
en ik wilde een octopus ring maar die mongool shipt niet naar NL
quote:Dat zijn lange dagenOp maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik mag vanaf morgen weer gaan werken. Van 8 tot 8, 5 dagen per weekkleine omschakeling maar....
quote:Jeeeetje ZoeperOp maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik mag vanaf morgen weer gaan werken. Van 8 tot 8, 5 dagen per weekkleine omschakeling maar....
quote:Roflcopter.
quote:Wat een tijdenOp maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Dat eerste dus. Snap er zelf ook nog niet zoveel van, maar zal morgen wel zien hoe het gaat lopen.... Ik wil met liefde werken hoor, maar zulke dagen zijn echt slopend, zelfs in de vakantie mocht ik om half 9 beginnen...Op maandag 25 oktober 2010 12:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeeetje Zoeperis dit weer zo'n tijdelijk iets van je baas? Of heb je een nieuwe baan?
quote:OMG lezen is ook een kunst
quote:Heb je via viis.ee besteld? scheelt veel geldOp maandag 25 oktober 2010 13:23 schreef kieskleurig het volgende:
Zo, paar Nfu-oh's besteld voor swapmaatje in Canada, wat zijn die lakjes duur zeg..
Ze heeft voor mij trouwens de complete Burlesque lijn![]()
Hopelijk hoef ik deze keer niet weer 2 maanden te wachten, wil Burlesque
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG lezen is ook een kunstEn ik zat dus werkelijk tot 13u te wachten tot de winnaars online kwamen op je blog... En ik was trouwens overtuigd dat ik met mijn gmail account meedeed
![]()
![]()
![]()
Eu ja.. Officieel een muts vandaag
* En ja ik had NU pas door dat je reeds vanmorgen vroeg gemaild had pahaha*
quote:Ja dat zijn ook hartstikke lange dagen joh! Is er een collega weg of weet je helemaal niet waarom? Echt raar hoor, na hoe je baas je behandeld heeftOp maandag 25 oktober 2010 13:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat eerste dus. Snap er zelf ook nog niet zoveel van, maar zal morgen wel zien hoe het gaat lopen.... Ik wil met liefde werken hoor, maar zulke dagen zijn echt slopend, zelfs in de vakantie mocht ik om half 9 beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |