Sop maar op Damon/Stefan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
HEE DOE EENS NORMAAL GEEF ME WAT OM OP TE SOPPEN.
Nou sorry, maar die nieuwe gast? No way, dan zelfs nog liever Jeremyquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
HEE DOE EENS NORMAAL GEEF ME WAT OM OP TE SOPPEN.
Katerina heeft gezorgd dat ze het heeft overleefd, ze zou geofferd worden en heeft dit voorkomen, zoals ze al zei, ik ben voor mezelf opgekomen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Idd veel info. Leuk om te zien dat Katerina gewoon altijd al een egocentrische bitch was die iedereen manipuleerd. Had echt verwacht van ja hoor krijgen we weer zo'n zielig meisje verhaal, vroeger net zo schattig en lief als Elena maar door d'r harde vampie jaren is ze veranderd...maar nee was een bitch blijft een bitch (met een klein hartje voor d'r familia). En de safest psychotic bitch in townHeerlijk.
* Toch goed gespot in de promo van dat glas.
* Een beetje onzeker he Stefan. "She's with Damon, isn't she" Muhaha
*Caroline "I'm your friend Stefan"....maar Elena is het toch nog een ietsiepietsie meer
* Te weinig naakt om functioneel te zijn![]()
* Vond Slater trouwens wel een leuk karakter, maar hij was dus de "Hallo, ik ben nieuw - dood!"
* Weten we al wie Claus gaat spelen? Ben wel nieuwsgierig
* Weet het nog niet met die warlocks, even kijken waar het heengaat met het verhaal.
Dan no liever Jeremy?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Piepje het volgende:
[..]
Nou sorry, maar die nieuwe gast? No way, dan zelfs nog liever Jeremy
Door Rose en Trevor te misleiden/ te gebruiken terwijl ze wist dat ze daarmee ook hun doodvonnis zou tekenen. En het feit dat ze zich daar niet echt schuldig over voelt....ja dan vind ik je een bitch. Had trouwens niet verwacht dat haar turning zo gegaan zou zijn, wel weer een goede twist.quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:47 schreef Curiosity het volgende:
Katerina heeft gezorgd dat ze het heeft overleefd, ze zou geofferd worden en heeft dit voorkomen, zoals ze al zei, ik ben voor mezelf opgekomen.
Of je dan een direct een egoistische bitch bent?, moawh, zouden we dat niet allemaal doen.
Dat glas was inderdaad goed bedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Idd veel info. Leuk om te zien dat Katerina gewoon altijd al een egocentrische bitch was die iedereen manipuleerd. Had echt verwacht van ja hoor krijgen we weer zo'n zielig meisje verhaal, vroeger net zo schattig en lief als Elena maar door d'r harde vampie jaren is ze veranderd...maar nee was een bitch blijft een bitch (met een klein hartje voor d'r familia). En de safest psychotic bitch in townHeerlijk.
* Toch goed gespot in de promo van dat glas.
* Een beetje onzeker he Stefan. "She's with Damon, isn't she" Muhaha
*Caroline "I'm your friend Stefan"....maar Elena is het toch nog een ietsiepietsie meer
* Te weinig naakt om functioneel te zijn![]()
* Vond Slater trouwens wel een leuk karakter, maar hij was dus de "Hallo, ik ben nieuw - dood!"
* Weten we al wie Claus gaat spelen? Ben wel nieuwsgierig
* Weet het nog niet met die warlocks, even kijken waar het heengaat met het verhaal.
Net of Rose en Trevor er wakker van lagen om haar uit te leveren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Door Rose en Trevor te misleiden/ te gebruiken terwijl ze wist dat ze daarmee ook hun doodvonnis zou tekenen. En het feit dat ze zich daar niet echt schuldig over voelt....ja dan vind ik je een bitch. Had trouwens niet verwacht dat haar turning zo gegaan zou zijn, wel weer een goede twist.
Dat zou mooi zijn. Want anders is de spanning ook in een keer weg. We hebben het hier wel over de uber-vampier, de ultieme climax. Die moet je niet gelijk een gezicht geven. Laat zijn personage nog maar even een mythe blijven. Maar stiekem hoop ik wel dat het door een ouder persoon gespeeld zal gaan worden, en niet door een jonge gast.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:39 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets gelezen over wie Klaus gaat spelen en ik denk dat ze dat ook nog wel een tijdje geheim gaan houden; waarschijnlijk duurt het ook nog wel even voordat we hem gaan zien.
Ik denk dat ik dan absoluut niet meer bij ga komen van het lachen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:42 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Betty White! Iedereen noemt haar Klaus omdat het haar achternaam is! Ja, dat klinkt erg logisch! Betty White zou anders wel fantastisch zijn als actrice in de serie xD
Inderdaad, 9 december is de laatste (mét cliffhanger) en dan gaan ze waarschijnlijk half januari weer verder.quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef J-net het volgende:
Jeetje 2 december pas weerDat is waarom ik eigenlijk altijd weer baal van Amerikaanse TV series rond de feestdagen. We krijgen dan waarschijnlijk 2 en 9 december een aflevering en moeten dan weer tot eind januari wachten ofzo. Pfffffff echt te erg.
Ben benieuwd of het in de promo nu E of K is
Dat was me wel opgevallen. Niet eens alleen de doppelgängers; het schijnt iets te zijn wat al die vrouwelijke Petrova afstammelingen hebben. John loopt ook nog steeds als een schoothondje achter Isobel aan en Alaric was duidelijk ook nog niet over haar heen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Valt het niemand op dat iedereen van de doppelgangers houdt? Damon was obsessief verliefd op kathrine, die ïk ben nieuw-dood" hield van haar, de weerwolf...
En elena, iedereen houdt van elena, matt, stefan, damon...
Is dat niet wat vreemd? Ze hebben het allebei over zich heen dat mensen bereid zijn voor hun te sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Welke promo?quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef J-net het volgende:
Jeetje 2 december pas weerDat is waarom ik eigenlijk altijd weer baal van Amerikaanse TV series rond de feestdagen. We krijgen dan waarschijnlijk 2 en 9 december een aflevering en moeten dan weer tot eind januari wachten ofzo. Pfffffff echt te erg.
Ben benieuwd of het in de promo nu E of K is
^ Had ik inderdaad al eerder geplaatst, maar gewoon nog een keer omdat het zo'n toffe promo is! (spoilers!):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:17 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
^ Had ik inderdaad al eerder geplaatst, maar gewoon nog een keer omdat het zo'n toffe promo is! (spoilers!):
Wat betreft de E of K hadden we het over dit stuk:Nu is 2 december helemaal nog ver weg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad allemaal erg onduidelijk om te zien wie nou wie is, E of K.
Helaas, echt niets nieuws, maar een herhaling van 2x03 'Bad Moon Rising'.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:43 schreef J-net het volgende:
Op CWtv staat er wel 'watch tonight' .... is het dan een herhaling of toch een nieuwe aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |