quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja prima joh, maar hoe gaan we dat controleren dan? Heb jij zijn nummer?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk het terug op powned.tv, daar zie je het met betere kwaliteit, uitzending van afgelopen vrijdag
quote:
quote:1e+∞Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Als je denkt da Paul geen krat krijt typ 1 !
quote:grapje natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil je wel een kratje bier geven hoor Paul.
Voorwaarde is wel dat je alle 24 biertjes op een lege maag opdrinkt in 60 minuten.
quote:Ik denk dat je je bier krijgt. Als het een vent is zorgt ie dat jij een kratje krijgt. En dan geen Hertog Jan natuurlijk.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt jongens, wat jullie?
quote:Beter Grolsch inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat je je bier krijgt. Als het een vent is zorgt ie dat jij een kratje krijgt. En dan geen Hertog Jan natuurlijk.
quote:PalmOp maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat je je bier krijgt. Als het een vent is zorgt ie dat jij een kratje krijgt. En dan geen Hertog Jan natuurlijk.
quote:Je krijgt je bier, of daftme krijgt de FOK!knokploeg op z'n dak.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt jongens, wat jullie?
quote:Wat is dat nou, de FOK!knokploeg?Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je krijgt je bier, of daftme krijgt de FOK!knokploeg op z'n dak.
quote:Thx voor je steunOp maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je krijgt je bier, of daftme krijgt de FOK!knokploeg op z'n dak.
quote:ja lambal, nergens stond dat hij het ging bezorgen.
quote:Ik zit morgen voor mijn werk in Eerbeek, zal ik hem daar voor je neer zetten?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:14 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik zit morgen voor mijn werk in Eerbeek, zal ik hem daar voor je neer zetten?
quote:Jij gaat nu godverdomme paul zijn bier geven!
quote:VideotopicOp maandag 25 oktober 2010 07:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Daftme beter een tientje kan overmaken naar de rekening van Paul.
Dan kan Paul bier naar keuze halen.
Uiteraard moet hij daar een filmpje van maken. Van zowel het kopen als het wegtanken van al dat goud.
Kwaliteitstopic gegarandeerd!
quote:Alsof daftme het echt gaat gevenOp maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Iedereen bashen op Daftme.
Die jongen heeft al verschillende mogelijkheden aangeboden maar TS is zeurkous en wil niet eventjes een stukkie rijden om z'n bier op te halen
quote:
quote:Dit dus paul moet niet zeuren.Op maandag 25 oktober 2010 13:21 schreef 1koffieKoekje het volgende:
Eigen fout, er staat wedden voor ene krat bier. Had je beter voorwaarden aan de weddenschap moeten hangen.
Nu is een foto inderdaad voldoende
quote:Haha Fo'Real?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |