quote:Ik kijk niet zoveel disco meer... dus als toevallig weet wanneer die komt, zou je dan een gil willen geven?Op maandag 25 oktober 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Word vast nog wel een keer op 30 herhaald.
quote:Mijn electronische programmagids van de digitale tv vind nog niets. Zal dus nog wel ff duren.Op maandag 25 oktober 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel disco meer... dus als toevallig weet wanneer die komt, zou je dan een gil willen geven?
quote:Dat is een goed idee.Op maandag 25 oktober 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zal ook wel ff op internet zoeken of ik het ergens kan 'kopen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:37 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik moest ook weer gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
BOEREN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Wat dan?
quote:Suspense!
quote:Mammies.Op maandag 25 oktober 2010 01:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet naar mijn bed van mijn mammie.
Als ik morgen lief ben mag ik langer opblijven.....
Lieve mammie heb ik he?
quote:Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in AlmereOp maandag 25 oktober 2010 01:47 schreef JJH het volgende:
Dit blijf ik trouwens ook leuk vinden.
[ afbeelding ]
quote:Alsnog maar een klein beetje boel beter dan Feyenoord.Op maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in Almere
ACFC bakt er dit seizoen ook vrij weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |