quote:Borrel in bed?Op zondag 24 oktober 2010 22:46 schreef Tezz het volgende:
Borrel-bed-borrel-bed-borrel-bed.
Hmm. Moeilijke keuze, wat zal ik doen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, dat recept wil ik nog wel een keertje van je hebben.
quote:WelkOp zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, dat recept wil ik nog wel een keertje van je hebben.
quote:Nu herinner je me aan iets waar ik niet aan wil denkenOp zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef Vork het volgende:
Ik heb gelukkig net m'n gehele wasachterstand weggewerkt.
Volgens mij heb ik dus zojuist een borrel verdient. Al dan niet in bed.
quote:BarbaarOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolade in hartige gerechten is heel erg lekker (neem bitter) maar chocoladetaart met uien, nee, daar kan ik niet echt warm voor lopen.
quote:Vooruit dan. Maar alleen omdat ik Pietverdriet geloof.Op zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Maak m volgende week maar zonder uiVan ui ga ik huilen
quote:Kip met chocolade!Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolade in hartige gerechten is heel erg lekker (neem bitter) maar chocoladetaart met uien, nee, daar kan ik niet echt warm voor lopen.
quote:Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan janken
quote:Een borrel? Graag gedaan hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Nu herinner je me aan iets waar ik niet aan wil denkenWijntje dan maar!
quote:Dat snapte ik ook wel en ik denk dat Rijst dat ook wel begreep hahaOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan jankenJammer dat ik dat weer uit moet gaan leggen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan jankenJammer dat ik dat weer uit moet gaan leggen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel en ik denk dat Rijst dat ook wel begreep haha
quote:Of je 'm al lang of pas hebt, zodra je veel wasjes moet draaien heb je een wasachterstandOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Tezz het volgende:
Ik had ook geen wasachterstand, maar sinds gisteren, pfff wat heb ik veel wasjes gedraaid! Op zo'n moment mis ik echt wel een droger eigenlijk.
quote:Eerder een droogachterstand is het bij mij, haha!Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Of je 'm al lang of pas hebt, zodra je veel wasjes moet draaien heb je een wasachterstand.
quote:Recept
quote:Daar heb ik een zolder voor. Hangen en wachten.Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Tezz het volgende:
Eerder een droogachterstand is het bij mij, haha!
quote:Wat voor wijn drink je nu?Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Vork, nog minstens drie trommels was te draaien hier. Plus beddengoed, delicaatwasje en een BH-was. Pffff.
quote:Hier ook, waslijn is bomvolOp zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Tezz het volgende:
Eerder een droogachterstand is het bij mij, haha!
quote:Oe dat heb ik niet meer! Heb het een keer gemaakt bij een mexicaans etentje (met nacho's, chili, mais, brood met guacomole, picco de gallo en salade). Die kip met chocola was echt een superhit! Volgens mij was het recept van The Taste of Life.Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept![]()
![]()
Vork, nog minstens drie trommels was te draaien hier. Plus beddengoed, delicaatwasje en een BH-was. Pffff.
quote:Ja ik ook! Maar die is vol!Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar heb ik een zolder voor. Hangen en wachten.
quote:Slaapliedjes!Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef borisz het volgende:
Herst- & tevens slaapmuziek
Morgenochtend vroeg tentamen.
Nu Slapen
quote:Trusten Sun en Tav!Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo mijn tas eens inpakken en een poging doen mijn boekje uit te lezen.![]()
Als ik morgen niet meer online kom: fijne week allemaal en tot vrijdag![]()
quote:Ik blijf erbij: ik vind het best leuk om naar te kijken (naar onze Masterchef).Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
Slapers. Slaap lekker.
Penoza was weer goed en we hebben nog de Nederlandse Masterchef als erger TV voor zometeen achter de hand.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:Klusje voor DexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de categorie 'dingen die je ex-vriendje kan doen met je deur na slecht nieuws' hebben we vandaag....
zit ook nog opgedroogd bloed aan![]()
![]()
quote:Slaap lekker en have fun!Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo mijn tas eens inpakken en een poging doen mijn boekje uit te lezen.![]()
Als ik morgen niet meer online kom: fijne week allemaal en tot vrijdag![]()
quote:Linkje?Op zondag 24 oktober 2010 23:14 schreef Aure het volgende:
Dat nieuwe nummer van Kings of Leon is fijn zeg
quote:De mijne ook, maar als ik nu naar bed ga, lig ik zéker al om 4 uur klaarwakkerOp zondag 24 oktober 2010 23:14 schreef Tezz het volgende:
En ik ga trouwens ook maar naar bed. Ik realiseer me net dat mijn wekker om kwart voor zeven al weer afloopt. Blegh.
quote:Slaap lekkerOp zondag 24 oktober 2010 23:14 schreef Tezz het volgende:
En ik ga trouwens ook maar naar bed. Ik realiseer me net dat mijn wekker om kwart voor zeven al weer afloopt. Blegh.
quote:Wel een tof wikkeltjeOp zondag 24 oktober 2010 23:17 schreef Vork het volgende:
Over chocolade in combinatie met andere dingen gesproken. Ik had laatst dit ding op:
[ afbeelding ]
Ja, dat is witte chocola met drop. Dat gaat prima met elkaar, jammergenoeg smaakte het niet heel erg naar drop (of salmiak, dat was het meer) op de wat minder fijne beetje branderige nasmaak na.
quote:Ik heb de eerste 4 afleveringen van dit seizoen binnen en ga mij daar van de week eens in verdiepen.Op zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Hoewel ik van mezelf nog ff een stukje River Cottage mag kijken. Eens kijken hoe ze dat varken verder verwerken tot lekkere producten
quote:Vind 't een beetje tegenvallen.. Kings of Leon is vet, maar dit nummer is wat te plat ofzo.. Misschien moet ik 'm wat vaker luisteren
quote:Dat kan heerlijk zijn, chocolade door een stoofschotel of saus is dat ook,
quote:Niet doen. Mocht je, net zoals ik, dag in dag uit moeten werken onder muzikale begeleiding van 3fm, dan hoor je dat nummer zo vaak, dat je 'm vrij snel meer dan zat bent.Op zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef rijsttafel het volgende:
Misschien moet ik 'm wat vaker luisteren
quote:Hmm ja ik snap wel wat je bedoelt., maar ze kunnen bij mij sowieso niet veel fout doenOp zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vind 't een beetje tegenvallen.. Kings of Leon is vet, maar dit nummer is wat te plat ofzo.. Misschien moet ik 'm wat vaker luisteren
quote:Haha ja dat geloof ik best. Ik hoorde m net ook op 3fm!Op zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Niet doen. Mocht je, net zoals ik, dag in dag uit moeten werken onder muzikale begeleiding van 3fm, dan hoor je dat nummer zo vaak, dat je 'm vrij snel meer dan zat bent.
quote:Dit album is vast ook geniaalOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef rijsttafel het volgende:
Ow KOL hebben gewoon een heel nieuw album uit.. tof! Die vorige was echt geniaal.
quote:Hmmm Interessant, choco en drop, alleen dat wit bevalt me niet, maar pure, bittere choco met laurierdrop (zoethoutwortelextract) of met salmiak dat klinkt heel interessant.Op zondag 24 oktober 2010 23:17 schreef Vork het volgende:
Over chocolade in combinatie met andere dingen gesproken. Ik had laatst dit ding op:
[ afbeelding ]
Ja, dat is witte chocola met drop. Dat gaat prima met elkaar, jammergenoeg smaakte het niet heel erg naar drop (of salmiak, dat was het meer) op de wat minder fijne beetje branderige nasmaak na.
quote:En dan valt 3fm 's avonds nog wel mee, qua afwisseling. Maar overdag is het een ramp. Net als de rest van alle radiozenders overigens, voor het geval iemand nog roept dat ik dan beter naar iets anders kan gaan luisteren. Nee dat kan niet.Op zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Aure het volgende:
Haha ja dat geloof ik best. Ik hoorde m net ook op 3fm!
quote:Valt een beetje tegen
quote:Ik vind 3fm in vergelijking met andere radiozenders best nog wel meevallen eigenlijkOp zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Vork het volgende:
[..]
En dan valt 3fm 's avonds nog wel mee, qua afwisseling. Maar overdag is het een ramp. Net als de rest van alle radiozenders overigens, voor het geval iemand nog roept dat ik dan beter naar iets anders kan gaan luisteren. Nee dat kan niet.
quote:Dat denk ik ook. Ik vond beide smaken er niet echt lekker uitkomen. Het was vooral zoet met iets zouts en ook iets scherps. Niet vies, maar ik zal het niet snel kopen. Ik weet niet wat ik ervan had gemaakt als ik dit blind had geproefd.Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm Interessant, choco en drop, alleen dat wit bevalt me niet, maar pure, bittere choco met laurierdrop (zoethoutwortelextract) of met salmiak dat klinkt heel interessant.
quote:Dat heb ik ook met sommige bands, ja. Zoals Porcupine Tree.Op zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm ja ik snap wel wat je bedoelt., maar ze kunnen bij mij sowieso niet veel fout doen
quote:JaOp zondag 24 oktober 2010 23:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige bands, ja. Zoals Porcupine Tree.Alles wat ze maken vind ik toch wel goed!
quote:Geniale band!Op zondag 24 oktober 2010 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn wandeling van vanmiddag was idd 3 km enkele reis6 km gewandeld dus
Plus alle km's door Den Haag heen omdat ik me de tandjes verveelde daar
[..]
JaHeld
Die heb ik leren kennen door TAV en Sun
Heel tof
quote:Leuke band!Op zondag 24 oktober 2010 23:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige bands, ja. Zoals Porcupine Tree.Alles wat ze maken vind ik toch wel goed!
quote:Jij hebt een goeie muzieksmaakOp zondag 24 oktober 2010 23:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geniale band!
Ik ken ze al heel lang. Ik weet nog toen In Absentia uitkwam en ik echt zoiets had van: WTF is dit nu weer?Maar achteraf bleek het toch ook weer een geniaal album. Heel anders dan wat ze daarvoor hadden gedaan, dat wel. Maar daarom het ultieme voorbeeld van een band die kunnen doen wat ze willen, ik vind het toch altijd wel vet
Die drummer is ook zo'n geweldenaar.![]()
quote:TOOL!!!Op zondag 24 oktober 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt een goeie muzieksmaak![]()
Ik zag ook al Tool in je favo albums staan. Dan kun je iig niet meer stuk bij TAV
quote:Ik heb vanmiddag nog een borreltje in bad gedaan (dankzij uien idd)
quote:OpschrijvenOp maandag 25 oktober 2010 00:11 schreef rijsttafel het volgende:
Ik moet ook gaan slapen, maar heb ineens een goed idee voor een liedje.Waarom gebeurt dat altijd 's avonds?
quote:Zeg maestro, drum jij toevallig in Too Loud For GrannyOp zondag 24 oktober 2010 23:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
TOOL!!!Als we het dan toch over geniale drummers hebben, is Danny Carey toch wel de nummer 1. Ik kan echt geen enkel Tool-nummer meespelen zo ziek drumt die gast
![]()
Foo Fighters is ook niet verkeerd, luister het alleen zelf niet zo vaak. Wel bij een vriend, die luistert het heel vaak
quote:Jup, daar drumde ik in. Maar we bestaan niet meer. Heb er een jaartje in gedrumd.Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg maestro, drum jij toevallig in Too Loud For Granny
quote:Mja, je ziet zoveel fotografen.. kan er wel eens eentje vergetenOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
Spoorloos hoeft in jullie geval niet ingeschakeld te worden.
Dames en heren, we hebben een match.
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jup, daar drumde ik in. Maar we bestaan niet meer. Heb er een jaartje in gedrumd.
Heb jij niet een keer foto's van ons gemaakt? Ik zat me dat eerlijk gezegd al eerder af te vragen
quote:Da's het combineren van een aantal social media-dingenOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
Spoorloos hoeft in jullie geval niet ingeschakeld te worden.
Dames en heren, we hebben een match.
quote:Wat Lein zegt....Op maandag 25 oktober 2010 06:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
't Is alweer bijna tijd om de deur uit te gaan
quote:Ik zit er alweer een kwaltieltjeOp maandag 25 oktober 2010 07:41 schreef PdeHoog het volgende:
Beter, TezzIk zit hier moed te verzamelen om aan te gaan kleden en op te gaan schieten
Geen zin
quote:Is het ookOp maandag 25 oktober 2010 07:57 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me eigenlijk best relaxed dat je niet op een bepaalde tijd op je werk hoeft te zijn
quote:Maar aan de andere kant zit je er ook wel eens tot 's avonds laatOp maandag 25 oktober 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
Is het ookIk moet voor half 10 beginnen
quote:Meestal thuis danOp maandag 25 oktober 2010 08:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zit je er ook wel eens tot 's avonds laat
quote:Elk album is toch al anders dan wat ze daarvoor gedaan hebben. Dat houd het interessantOp zondag 24 oktober 2010 23:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geniale band!
Ik ken ze al heel lang. Ik weet nog toen In Absentia uitkwam en ik echt zoiets had van: WTF is dit nu weer?Maar achteraf bleek het toch ook weer een geniaal album. Heel anders dan wat ze daarvoor hadden gedaan, dat wel. Maar daarom het ultieme voorbeeld van een band die kunnen doen wat ze willen, ik vind het toch altijd wel vet
Die drummer is ook zo'n geweldenaar.![]()
quote:lekker, komt goed uit Tezz! hier is de vakantie alweer voorbij dus drukke wegenOp maandag 25 oktober 2010 07:29 schreef Tezz het volgende:
Ik werk wel aangepast rooster deze week in verband met de herfstvakantie, ma t/m do van 08.00 tot 13.00. Dus dat is wel lekker! Iets minder uurtjes dan normaal, maar ik heb nog genoeg reserve staan en aangezien mijn husband deze week late dienst heeft om pas om 13.30 de deur uit hoeft hebben we geen oppas nodig in de herfstvakantie en geen 'ruzie' om de auto!
quote:P. kent me inmiddels een beetjeOp zondag 24 oktober 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt een goeie muzieksmaak![]()
Ik zag ook al Tool in je favo albums staan. Dan kun je iig niet meer stuk bij TAV
quote:Jij hoeft maar 1 week te wachten, ik 2Op maandag 25 oktober 2010 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Iedereen een goede tijd gehad gisteren bij de meet?
Hier is de vakantie nu echt voorbijzometeen het vriendje naar de trein brengen en dan zie ik hem zaterdagavond pas weer
Dus wel lekker veel tijd om te leren voor de tentamens volgende week
quote:veel plezier op Terschelling!! tot vrijdag!Op maandag 25 oktober 2010 09:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
P. kent me inmiddels een beetje![]()
![]()
* TAV74 zwaait naar iedereen hier
Tot vrijdag
quote:je zult achteraf er blij om zijnOp maandag 25 oktober 2010 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Iedereen een goede tijd gehad gisteren bij de meet?
Hier is de vakantie nu echt voorbijzometeen het vriendje naar de trein brengen en dan zie ik hem zaterdagavond pas weer
Dus wel lekker veel tijd om te leren voor de tentamens volgende week
quote:eh.. is het officieel nu dan al je vriendin?Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Jij hoeft maar 1 week te wachten, ik 2
quote:Hoe komt het?Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Jij hoeft maar 1 week te wachten, ik 2
quote:Das waarOp maandag 25 oktober 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zult achteraf er blij om zijn
quote:Yeah babyOp maandag 25 oktober 2010 09:33 schreef Bluezz het volgende:
Bekijk het positief Saar, lekker tijd voor jezelf & de studie
quote:drukke agenda's van beide kanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
drukke agenda's van beide kantenMaar het is dus wel officieel nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hopelijk drukke agenda's dan want dat andere klinkt niet zo heel leuk
maarja ik mis hem stiekem nu wel al(terwijl hij nu nog hierboven in de douch zit
)
quote:officieel is het nog niet. Zal date4 wel komen. Met een beetje mazzel is date 5 trouwens We will rock you in UtrechtOp maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is dus wel officieel nu?
en hopelijk drukke agenda's dan want dat andere klinkt niet zo heel leuk
maarja ik mis hem stiekem nu wel al(terwijl hij nu nog hierboven in de douch zit
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:met bellen weten ze zeker dat ze gehoord worden plus zijn ze sneller klaar dan een brief tikkenOp maandag 25 oktober 2010 09:33 schreef Bluezz het volgende:
Eerste woeste patient alweer aan de foon gehad vanwege de capaciteit vd artsen.
(geen dus) Waarom willen mensen dan geen klachtenbrief schrijven en worden ze alleen maar boosch op ons
Bekijk het positief Saar, lekker tijd voor jezelf & de studie
quote:daarom. kun je ook weer even andere mensen spreken nuOp maandag 25 oktober 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waar
En vind het ook wel lekker om even tijd voor mezelf te hebben we zijn nu 12 dagen echt 24uur samen geweest.
Lekker studeren in de hoek van de bank, als ik niet teveel hier rond hang
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
officieel is het nog niet. Zal date4 wel komen. Met een beetje mazzel is date 5 trouwens We will rock you in UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt het je n leuke musical? ik vind Floortje niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:MzzlOp maandag 25 oktober 2010 09:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
P. kent me inmiddels een beetje![]()
![]()
* TAV74 zwaait naar iedereen hier
Tot vrijdag
quote:ik vind Queen überhaupt al mega relaxed.Op maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt het je n leuke musical? ik vind Floortje niks
quote:Ik ken iemand die jou kentOp maandag 25 oktober 2010 09:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik vind Queen überhaupt al mega relaxed.
quote:ah ja ok dan zul je het wel leuk vinden omdat je veel herkent. beetje een meezing musical denk ik. je kunt trouwens goedkoop kaartjes veilen he. 2 voor ¤ 50,- ofzo en dan heb je eersterangs kaartenOp maandag 25 oktober 2010 09:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik vind Queen überhaupt al mega relaxed.
quote:roddels!!Op maandag 25 oktober 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken iemand die jou kent![]()
Heb jij de TH in Rijswijk gedaan
quote:yepOp maandag 25 oktober 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken iemand die jou kent![]()
Heb jij de TH in Rijswijk gedaan
quote:wil ook het dinertje van te voren erbij.Op maandag 25 oktober 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja ok dan zul je het wel leuk vinden omdat je veel herkent. beetje een meezing musical denk ik. je kunt trouwens goedkoop kaartjes veilen he. 2 voor ¤ 50,- ofzo en dan heb je eersterangs kaarten
quote:Een van mijn vrienden heeft bij jou in de klas gezeten de eerste drie maanden van het eerste jaar
quote:dat kan toch?Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil ook het dinertje van te voren erbij.
quote:hoe was je toenOp maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
FD @ TH is iemand anders als @ FD nu
quote:bij E of bij TIOp maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden heeft bij jou in de klas gezeten de eerste drie maanden van het eerste jaar
quote:mwoah ja
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mwoah jaJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:kort samengevat techneutOp maandag 25 oktober 2010 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
nu wil ik weten hoe de gemiddelde TH'er is
FD; kun je makkelijk vertellen toch? nu ben je toch niet meer zo zei je..
quote:TI. Never mind verder maar hij herkende jou van mijn facebookOp maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
bij E of bij TI
en dat is inmiddels 10 jaar (E) of 9 (TI) geleden. Dus ik kan het me niet meer helemaal herinneren waarschijnlijk
quote:Vertaald naar lekentaal: nerd
quote:zie je, zelfs in een half jaar maak in onvergetelijke indruk op iemandOp maandag 25 oktober 2010 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TI. Never mind verder maar hij herkende jou van mijn facebook
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
officieel is het nog niet. Zal date4 wel komen. Met een beetje mazzel is date 5 trouwens We will rock you in UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een coole dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.betaal jij ook voor haar?
En geen roos.....please![]()
quote:dat dacht ik ook
quote:Als je 12/13/14/15 jaar bent is het nog schattig maar daarna zo onhandig inderdaad (en een beetje creapy als ze aangeeft rustig aan te willen doen)Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dacht ik ook![]()
dan loopt/zit ze de hele avond met een roos en staart iedereen haar aan
quote:zij had de kaartjes voor cirque stiletto geregeld dus ja dan koop ik de kaartjes voor dit welOp maandag 25 oktober 2010 10:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel een coole datebetaal jij ook voor haar?
En geen roos.....please
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je 12/13/14/15 jaar bent is het nog schattig maar daarna zo onhandig inderdaad (en een beetje creapy als ze aangeeft rustig aan te willen doen)
Verras haar liever later als je langer samen bent gewoon afentoe met een bosje bloemen die ze dan thuis neer kan zetten
quote:NetjesOp maandag 25 oktober 2010 10:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zij had de kaartjes voor cirque stiletto geregeld dus ja dan koop ik de kaartjes voor dit wel
going dutch is not something that applies to me
quote:geld is niet het belangrijkste in het leven (al is het wel verrekte handig om te hebben)Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes
Ookal is het wel een beetje duur maar als zij ook al eens kaartjes voor jou geregeld heeft
quote:Zeker niet het belangrijkste maar de meeste studenten kunnen niet even 150euro uitgeven aan een 4e dateOp maandag 25 oktober 2010 11:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geld is niet het belangrijkste in het leven (al is het wel verrekte handig om te hebben)
en vanaf woensdag ga ik toch ook weer geld besparen op de trein, dus dat komt wel goed
quote:maar daarna gaan die studenten genoeg verdienen omdat wel te kunnen toch? Tijdens mijn studie was het voor mij ook absoluut geen vetpot (dus nu goedmakenOp maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker niet het belangrijkste maar de meeste studenten kunnen niet even 150euro uitgeven aan een 4e date
quote:EUR 150,-? + dan nog een diner erbij? hallelujah.. ach ja, sommige mensen zoals FD kunnen dat betalen.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker niet het belangrijkste maar de meeste studenten kunnen niet even 150euro uitgeven aan een 4e date
quote:Dat hoop ik wel in ieder gevalOp maandag 25 oktober 2010 11:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar daarna gaan die studenten genoeg verdienen omdat wel te kunnen toch? Tijdens mijn studie was het voor mij ook absoluut geen vetpot (dus nu goedmaken)
quote:Ik en vriendlief zaten in onze dating-fase in Parijs. Leek hem wel een goed idee, en ach ja, waarom niet, het was toch Valentijnsdag. De rest van de wereld vond ons redelijk decadent. Wij hebben het supertof gehad en ons daarna gerealiseerd dat als we op die voet doorgingen we voor onze huwelijksreis naar de maan zouden moeten.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:die 150 ofzo is wel incl eten hoor. Zo duur is het ook weer niet.Op maandag 25 oktober 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
EUR 150,-? + dan nog een diner erbij? hallelujah.. ach ja, sommige mensen zoals FD kunnen dat betalen.
heerlijk hoor lijkt me dat
quote:met die virgin toko in de VS even om de aarde circkelen oid. Lijkt me wel mega, mega,mega en uberish vet om te doen. Nog een paar jaar en het is wat betaalbaarder hoop ik en dan wil ik het echt wel gaan doen.Op maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik en vriendlief zaten in onze dating-fase in Parijs. Leek hem wel een goed idee, en ach ja, waarom niet, het was toch Valentijnsdag. De rest van de wereld vond ons redelijk decadent. Wij hebben het supertof gehad en ons daarna gerealiseerd dat als we op die voet doorgingen we voor onze huwelijksreis naar de maan zouden moeten.![]()
Straks kennen we elkaar 1 jaar, dus ik zit nog na te denken wat ik wil gaan regelen... tot nu toe nog niets fijns gevonden.
quote:Weekendje Parijs dus heOp maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef kahlie het volgende:
Straks kennen we elkaar 1 jaar, dus ik zit nog na te denken wat ik wil gaan regelen... tot nu toe nog niets fijns gevonden.
quote:Napels niet doen. Frankrijk ook even skippen op dit moment.Op maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik en vriendlief zaten in onze dating-fase in Parijs. Leek hem wel een goed idee, en ach ja, waarom niet, het was toch Valentijnsdag. De rest van de wereld vond ons redelijk decadent. Wij hebben het supertof gehad en ons daarna gerealiseerd dat als we op die voet doorgingen we voor onze huwelijksreis naar de maan zouden moeten.![]()
quote:haha wel heel tof en snel zo al naar ParijsOp maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
quote:London? Berlijn? Valencia?Op maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
quote:ah ok dan valt het wel mee idd. heb een vriendin voor haar verjaardag (per ongeluk) 2 nachten Antwerpen met ontbijt en een diner gegevenOp maandag 25 oktober 2010 11:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die 150 ofzo is wel incl eten hoor. Zo duur is het ook weer niet.
quote:hoe doe je dat per ongeluk?Op maandag 25 oktober 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok dan valt het wel mee idd. heb een vriendin voor haar verjaardag (per ongeluk) 2 nachten Antwerpen met ontbijt en een diner gegeven
quote:Klinkt ook wel een beetje als mijn relatie hoorOp maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
quote:Maar die ken je wel al wat langer toch?Op maandag 25 oktober 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok dan valt het wel mee idd. heb een vriendin voor haar verjaardag (per ongeluk) 2 nachten Antwerpen met ontbijt en een diner gegeven
quote:in de haast na een optreden ging ik naar haar toe en had geen cadeau. dus schreef het een en ander gauw op op een kaart en bedacht me later pas toen ze zo'n gezicht hadOp maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe doe je dat per ongeluk?
quote:oh thanksOp maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar die ken je wel al wat langer toch?
vond het echt superlief van je
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in de haast na een optreden ging ik naar haar toe en had geen cadeau. dus schreef het een en ander gauw op op een kaart en bedacht me later pas toen ze zo'n gezicht haddat het misschien wel een beetje groot verjaardagscadeautje was
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in de haast na een optreden ging ik naar haar toe en had geen cadeau. dus schreef het een en ander gauw op op een kaart en bedacht me later pas toen ze zo'n gezicht haddat het misschien wel een beetje groot verjaardagscadeautje was
quote:Zit met een dekentje achter mn laptop te studeren, moet zo even naar buiten, de zon schijnt uitbundig, maar volgens mij kom ik van een koude kermis thuis als ik de deur straks open doe
quote:* Sarabi geeft FFT een kopje thee
quote:haha zit ik straks met een dekentje achter mn bureau op kantoorOp maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit met een dekentje achter mn laptop te studeren, moet zo even naar buiten, de zon schijnt uitbundig, maar volgens mij kom ik van een koude kermis thuis als ik de deur straks open doe![]()
Ook dekentje pakken?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha zit ik straks met een dekentje achter mn bureau op kantoor![]()
zou t zo doen![]()
quote:ik heb maar 1 boeking want kan mezelf niet splitsenOp maandag 25 oktober 2010 11:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi geeft FFT een kopje thee
Je had 6 november 2 boekingen toch? Gaan we dan van te voren nog wel shoppen?
quote:hip!Op maandag 25 oktober 2010 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eentje met mouwen! Kun je gewoon doorwerken!
quote:Gezellig!Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb maar 1 boeking want kan mezelf niet splitsenmaar er staan 2 boekingen ja. 1 in De Goorn en 1 in Noorden. Beide niet ver weg maar hopelijk mag ik Noorden doen want dat is maar 15 min bij me vandaan
![]()
en wil graag shoppen hoor van tevoren![]()
thanks voor de thee!!
quote:Zijn we dus ook al geweest.
quote:dat wel ja helaas..Op maandag 25 oktober 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Maar het eten gaat dan te laat worden voor je?
quote:Hier ook
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen toch naar buiten lunchwandelen, al is het koud.
Bewegen bewegen bewegen bewegen etc
quote:Vind je het heel erg als ik niet mee ga shoppen? en nu snap ik gelijk waarom vriendlief niet mee wilOp maandag 25 oktober 2010 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Je had 6 november 2 boekingen toch? Gaan we dan van te voren nog wel shoppen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik niet mee ga shoppen? en nu snap ik gelijk waarom vriendlief niet mee wil![]()
quote:brrrr als ik dan binnenkom wil ik het weer lekker warm hebben en dat is niet zo dus weet niet of t verstandig is om te wandelen..Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook
quote:hier schijnt t zonnetje, bij jullie niet?Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook
quote:Sure. PM maar een voorstel!Op maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]zo schattig
@CF kan jij misschien op een andere datum afspreken? mijn neefje heeft dan zijn vormsel kreeg ik gisteren te horen
quote:LijkenkijkerijOp maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
hier schijnt t zonnetje, bij jullie niet?
Tis echt lekker buiten hoor , heb net 6.7 km gerend en tis echt lekker weer
Goeiemorgen btw!
de mr lijkt die lijkenkijkerij ook wel boeiend dus wie weet gaan we eens kijken.
quote:PreciesOp maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
wandelen is lekker B zeker als je de hele dag binnen zit en niet eens buiten ziet.. beetje vit d opdoen
quote:heel soms kijk ik even een paar minuten maar ik vind de Nederlandse programma' s gewoon niet zo leuk. Kijk veel liever naar masterchef of andere Britse kookprogramma' s .Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Elf kijk jij ook Topchef? Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar en zag bij RTL gemist dat het allemaal terug te kijken is... mss ga ik dat wel doen.
Alleen we kijken al zoveel
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
wandelen is lekker B zeker als je de hele dag binnen zit en niet eens buiten ziet.. beetje vit d opdoen
quote:Tis erg lekkerOp maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik buiten wel want het ziet er echt super uit
quote:balen van de vertraging! Heb je t nog leuk gehad bij Lein?Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi! Ik ga (sorry alvast) niet teruglezen, maar gisteren was erg gezellig! Met dank aan het gezelschapReis naar huis ging uiteraard niet zonder vertragingen, maar goed, dat hoort er bij.
quote:Je bent echt zo goed bezigOp maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis erg lekker
T rennen kostte vandaag ook echt geen moeite, en ben best trots! Voor t eerst zover gerend
quote:De vier mijl voorbijOp maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis erg lekkerzeker rondje rennen vandaag dus als je tijd hebt
T rennen kostte vandaag op de een of andere manier echt geen moeite, en ben best trots! Voor t eerst zover gerend
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
balen van de vertraging! Heb je t nog leuk gehad bij Lein?
quote:ja!Op maandag 25 oktober 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De vier mijl voorbij
Mijn schenen doen alwéér zeerIk ga voorlopig maar even wandelen naar het werk en dan eens per week rennen om mijn conditie op peil te houden, denk ik.
quote:om de tassen niet zelf te hoeven dragen zekerOp maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]shoppen is leuk joh, zeker met mannen erbij
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Tentamen management accounting ging goed.
quote:Nice!Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
quote:OokOp maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
om de tassen niet zelf te hoeven dragen zeker![]()
quote:We hebben eerst nog (dankzij P.) wat River Cottages te bekijken en wat ik daravan gezien heb is dat veel beter dan die arrogante Kranenborg.Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Elf kijk jij ook Topchef? Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar en zag bij RTL gemist dat het allemaal terug te kijken is... mss ga ik dat wel doen.
Alleen we kijken al zoveel
quote:Nou ja..er zijn winkels waar ik wel wil shoppen hoorOp maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]shoppen is leuk joh, zeker met mannen erbij
Maar als je het niet wilt begrijp ik het
quote:Zonnetje! CheckOp maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hier schijnt t zonnetje, bij jullie niet?
quote:Goed werkOp maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
T rennen kostte vandaag op de een of andere manier echt geen moeite, en ben best trots! Voor t eerst zover gerend
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
quote:Nou ja, kaas eigenlijk want die vierde zijn verjaardag en had lekkere hapjes gemaakt en een prima maaltijdsoepOp maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
balen van de vertraging! Heb je t nog leuk gehad bij Lein?
quote:Dat soort shopping gaat niet gebeurenOp maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ookmaar het is leuk om mannen te kleden
quote:Allemaal DE's "schuld"Op maandag 25 oktober 2010 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben eerst nog (dankzij P.) wat River Cottages te bekijken en wat ik daravan gezien heb is dat veel beter dan die arrogante Kranenborg.
quote:Good busy borisz!Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
drukke agenda's van beide kantenJij wil wel snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat ze wel wil maar bang is om 'geckwetzt' te worden als ze te snel gaat?Confidence through competence
quote:ik denk dat ik het niet weet..... maar door het abrupte einde van de date denk ik ook dat ik deze keer niet echt representatief kan noemen. de klef doen tijd was te kort om progress te maken.Op maandag 25 oktober 2010 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij wil wel sneller
Denk je dat ze wel wil maar bang is om 'geckwetzt' te worden als ze te snel gaat?
quote:Smooth hoor.Op maandag 25 oktober 2010 13:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik denk dat ik het niet weet..... maar door het abrupte einde van de date denk ik ook dat ik deze keer niet echt representatief kan noemen. de klef doen tijd was te kort om progress te maken.
quote:jij bent toch meer van dames uitkledenOp maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat soort shopping gaat niet gebeuren
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jij bent toch meer van dames uitkledenKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil de dames ook wel aankleden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:NiceOp maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lekker weertje was het 3 kwartier stevig doorgestapt
quote:ooohOp maandag 25 oktober 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:
goedemiddag![]()
Ik ga heerlijk fietsen en naar de kapper
Ook een leuke middag besteding ( heb geen zin in de studie wat wel moet maar ach..)!
quote:Owja, ik herinner me nu dat ik je naam ergens op de oude site had zien staan!Op maandag 25 oktober 2010 01:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat klopt
Ergens in 2007. Maar toen zat jij er nog niet bij
Maar de band is opgedoekt dus
Tell me...what happened
Mag ook morgen hoor
quote:Ik eet altijd ff wat aan de balie/onder de balieOp maandag 25 oktober 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
NiceIk maar 20 minuutjes omdat ik flinke trek kreeg
quote:* Stereotomy kruimeldieft oma Bloes evenOp maandag 25 oktober 2010 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eet altijd ff wat aan de balie/onder de balievóór ik ga wandelen en dan neem ik een fles water mee voor onderweg
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Aure het volgende:
aaaah ik ben nu alweer toe aan vakantie! Wat een boel huiswerk zeg
quote:Wij zijn Fokkers, wij doen sowieso niet aan seks.Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien ben ik trouwens laat maar op mn 15e was ik er echt nog niet aan toe hoor... heb er toen nog nooit over nagedacht
quote:* Bluezz komt met rood hoofd onder balie vandaanOp maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een zuigkant en een blaaskant op m'n apparaat
quote:om 14:25 over sex beginnenOp maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
zat net even bij seks te kijken en een jongen van 15 post de vraag over hoe hij het de eerste keer moet doen:
"eee bitches...... ik heb een tank van 13 cm"
quote:Ik nog steeds niet.Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien ben ik trouwens laat maar op mn 15e was ik er echt nog niet aan toe hoor... heb er toen nog nooit over nagedacht
quote:oja dat is ook zo!Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wij zijn Fokkers, wij doen sowieso niet aan seks.
quote:haha ja ik denk ben sociaal, zal als t moet ook over dat onderwerp meepraten
quote:Dat zeiden m'n vader en moeder ook altijd..Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet.
Bah. Seks...daar doen we gelukkig niet aan hier.
quote:kijk van Rijst wil ik het wel geloven (Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet.
Bah. Seks...daar doen we gelukkig niet aan hier.
quote:haha ik welOp maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:daarom werd ik ook geadopteerdOp maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat zeiden m'n vader en moeder ook altijd..
quote:Waarom nou niet?Op maandag 25 oktober 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk van Rijst wil ik het wel geloven () maar van jou niet
quote:Uhh dan voor de gezelligheid?Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat soort shopping gaat niet gebeuren
quote:Waarom nou wél?Op maandag 25 oktober 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kijk van Rijst wil ik het wel geloven () maar van jou niet
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:46 schreef Aure het volgende:
[..]
haha ik welwat zegt dat over mij
maar ik vind niet dat je laat bent hoor
in mijn omgeving was ik ook wel een beetje vroeg in vergelijking met de rest
quote:Ik liet gisteren mijn tante ook al schrikken toen ik duidelijk maakte hoe sommige 15jarige zijn (mijn neefje werd dus 15 gisteren)Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Dat ben je altijd, Dat ligt niet aan de diëtiste.Op maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef Windigo het volgende:
Ben terug van de dieetiste, ze heeft nog niks met me geregeld en toch ben ik boos, verdrietig en teleurgesteld.
quote:Ja, goed plan.Misschien moet ik toch eerst in therapie voor ik hier aan beginVoel me totaal niet op mn gemak bij haar..
quote:Dat is niet zo moeilijk als je het zelf neertypt
quote:Wacht even. Ik volg 'm niet. Waarom zou je in therapie gaan voor een probleem met je darmen?Op maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef Windigo het volgende:
Ben terug van de dieetiste, ze heeft nog niks met me geregeld en toch ben ik boos, verdrietig en teleurgesteld. Misschien moet ik toch eerst in therapie voor ik hier aan beginVoel me totaal niet op mn gemak bij haar..
quote:Ja maar, dieOp maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
vanwege het feit dat je een kleinkind hebt
quote:ik typte heul niet dat ik een nepfokker wasOp maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als je het zelf neertypt
quote:Bedankt voor de verheldering. Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer kwam deze week. Vervelend mens ben ik toch ook, sorry dat ik je lastig val. Gelukkig ben jij altijd wel gezellig.Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ben je altijd, Dat ligt niet aan de diëtiste.
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat je nog een schattig klein jonkie bent
quote:'t is trouwens ook weer een tijdje geleden bij jou he?Op maandag 25 oktober 2010 14:46 schreef Aure het volgende:
[..]
haha ik welwat zegt dat over mij
maar ik vind niet dat je laat bent hoor
in mijn omgeving was ik ook wel een beetje vroeg in vergelijking met de rest
quote:Graag gedaan hoor.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Windigo het volgende:
Bedankt voor de verheldering. Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer kwam deze week. Vervelend mens ben ik toch ook, sorry dat ik je lastig val. Gelukkig ben jij altijd wel gezellig.
quote:Hahahahaha dat gaat je niks aanOp maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is trouwens ook weer een tijdje geleden bij jou he?
quote:Doe ik vaak genoeg, maar dat leest men nietOp maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Probeer eens een keer binnen te komen zonder meteen te gaan klagen?
Misschien helpt dat?
quote:hahahah die mag voor zn 20e niet uit! wat heb je je neefje aangedaan?Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik liet gisteren mijn tante ook al schrikken toen ik duidelijk maakte hoe sommige 15jarige zijn (mijn neefje werd dus 15 gisteren)
quote:ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zo klef word als sommige stelletjesOp maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm er was ergens nog een kans dat mijn vriendje morgenavond naar mij toekwam
Maar nu mag hij naar de opening van het Leids Filmfestival morgenavond dus nu zie ik hem echt past zaterdagavond
Stom
quote:maagd!!Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar, dieis biologisch gezien niet echt van mij.
quote:Het was wel net na de vraag of hij voor het eerst naar de disco mochtOp maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahah die mag voor zn 20e niet uit! wat heb je je neefje aangedaan?
quote:Niet dat ik je onaardig vind Windigo, maar golfer heeft hier best een punt mee.. Heel vaak ben je alleen maar aan t klagen hier..Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Probeer eens een keer binnen te komen zonder meteen te gaan klagen?
Misschien helpt dat?
quote:was jij haar laatste dan?Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is trouwens ook weer een tijdje geleden bij jou he?
quote:Noem je me nou klef?Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zo klef word als sommige stelletjes
quote:niet gelijk zo doen Windigo... word je alleen maar negatiever vanOp maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg, maar dat leest men nietEn ja dan krijg ik te horen dat dat aan mezelf ligt dan ik denk dat er niet gereageerd wordt, dus ik hou er inderdaad maar mee op. Er is kennelijk toch al een onveranderlijk vastgeroest beeld van hoe ik in elkaar zit, dus ik kan toch al niks goed doen.
Doei
quote:Pakketjes zijn leuker wanneer ze nog niet uitgepakt zijn.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm er was ergens nog een kans dat mijn vriendje morgenavond naar mij toekwam
Maar nu mag hij naar de opening van het Leids Filmfestival morgenavond dus nu zie ik hem echt past zaterdagavond
Stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |