quote:Borrel in bed?Op zondag 24 oktober 2010 22:46 schreef Tezz het volgende:
Borrel-bed-borrel-bed-borrel-bed.
Hmm. Moeilijke keuze, wat zal ik doen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, dat recept wil ik nog wel een keertje van je hebben.
quote:WelkOp zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, dat recept wil ik nog wel een keertje van je hebben.
quote:Nu herinner je me aan iets waar ik niet aan wil denkenOp zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef Vork het volgende:
Ik heb gelukkig net m'n gehele wasachterstand weggewerkt.
Volgens mij heb ik dus zojuist een borrel verdient. Al dan niet in bed.
quote:BarbaarOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolade in hartige gerechten is heel erg lekker (neem bitter) maar chocoladetaart met uien, nee, daar kan ik niet echt warm voor lopen.
quote:Vooruit dan. Maar alleen omdat ik Pietverdriet geloof.Op zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Maak m volgende week maar zonder uiVan ui ga ik huilen
quote:Kip met chocolade!Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolade in hartige gerechten is heel erg lekker (neem bitter) maar chocoladetaart met uien, nee, daar kan ik niet echt warm voor lopen.
quote:Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan janken
quote:Een borrel? Graag gedaan hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Nu herinner je me aan iets waar ik niet aan wil denkenWijntje dan maar!
quote:Dat snapte ik ook wel en ik denk dat Rijst dat ook wel begreep hahaOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan jankenJammer dat ik dat weer uit moet gaan leggen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan jankenJammer dat ik dat weer uit moet gaan leggen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel en ik denk dat Rijst dat ook wel begreep haha
quote:Of je 'm al lang of pas hebt, zodra je veel wasjes moet draaien heb je een wasachterstandOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Tezz het volgende:
Ik had ook geen wasachterstand, maar sinds gisteren, pfff wat heb ik veel wasjes gedraaid! Op zo'n moment mis ik echt wel een droger eigenlijk.
quote:Eerder een droogachterstand is het bij mij, haha!Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Of je 'm al lang of pas hebt, zodra je veel wasjes moet draaien heb je een wasachterstand.
quote:Recept
quote:Daar heb ik een zolder voor. Hangen en wachten.Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Tezz het volgende:
Eerder een droogachterstand is het bij mij, haha!
quote:Wat voor wijn drink je nu?Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Vork, nog minstens drie trommels was te draaien hier. Plus beddengoed, delicaatwasje en een BH-was. Pffff.
quote:Hier ook, waslijn is bomvolOp zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Tezz het volgende:
Eerder een droogachterstand is het bij mij, haha!
quote:Oe dat heb ik niet meer! Heb het een keer gemaakt bij een mexicaans etentje (met nacho's, chili, mais, brood met guacomole, picco de gallo en salade). Die kip met chocola was echt een superhit! Volgens mij was het recept van The Taste of Life.Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept![]()
![]()
Vork, nog minstens drie trommels was te draaien hier. Plus beddengoed, delicaatwasje en een BH-was. Pffff.
quote:Ja ik ook! Maar die is vol!Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar heb ik een zolder voor. Hangen en wachten.
quote:Slaapliedjes!Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef borisz het volgende:
Herst- & tevens slaapmuziek
Morgenochtend vroeg tentamen.
Nu Slapen
quote:Trusten Sun en Tav!Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo mijn tas eens inpakken en een poging doen mijn boekje uit te lezen.![]()
Als ik morgen niet meer online kom: fijne week allemaal en tot vrijdag![]()
quote:Ik blijf erbij: ik vind het best leuk om naar te kijken (naar onze Masterchef).Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
Slapers. Slaap lekker.
Penoza was weer goed en we hebben nog de Nederlandse Masterchef als erger TV voor zometeen achter de hand.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:Klusje voor DexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de categorie 'dingen die je ex-vriendje kan doen met je deur na slecht nieuws' hebben we vandaag....
zit ook nog opgedroogd bloed aan![]()
![]()
quote:Slaap lekker en have fun!Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo mijn tas eens inpakken en een poging doen mijn boekje uit te lezen.![]()
Als ik morgen niet meer online kom: fijne week allemaal en tot vrijdag![]()
quote:Linkje?Op zondag 24 oktober 2010 23:14 schreef Aure het volgende:
Dat nieuwe nummer van Kings of Leon is fijn zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |