quote:Borrel in bed?Op zondag 24 oktober 2010 22:46 schreef Tezz het volgende:
Borrel-bed-borrel-bed-borrel-bed.
Hmm. Moeilijke keuze, wat zal ik doen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, dat recept wil ik nog wel een keertje van je hebben.
quote:WelkOp zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, dat recept wil ik nog wel een keertje van je hebben.
quote:Nu herinner je me aan iets waar ik niet aan wil denkenOp zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef Vork het volgende:
Ik heb gelukkig net m'n gehele wasachterstand weggewerkt.
Volgens mij heb ik dus zojuist een borrel verdient. Al dan niet in bed.
quote:BarbaarOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolade in hartige gerechten is heel erg lekker (neem bitter) maar chocoladetaart met uien, nee, daar kan ik niet echt warm voor lopen.
quote:Vooruit dan. Maar alleen omdat ik Pietverdriet geloof.Op zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Maak m volgende week maar zonder uiVan ui ga ik huilen
quote:Kip met chocolade!Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolade in hartige gerechten is heel erg lekker (neem bitter) maar chocoladetaart met uien, nee, daar kan ik niet echt warm voor lopen.
quote:Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan janken
quote:Een borrel? Graag gedaan hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Nu herinner je me aan iets waar ik niet aan wil denkenWijntje dan maar!
quote:Dat snapte ik ook wel en ik denk dat Rijst dat ook wel begreep hahaOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan jankenJammer dat ik dat weer uit moet gaan leggen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die uien nodig waren om te gaan jankenJammer dat ik dat weer uit moet gaan leggen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel en ik denk dat Rijst dat ook wel begreep haha
quote:Of je 'm al lang of pas hebt, zodra je veel wasjes moet draaien heb je een wasachterstandOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Tezz het volgende:
Ik had ook geen wasachterstand, maar sinds gisteren, pfff wat heb ik veel wasjes gedraaid! Op zo'n moment mis ik echt wel een droger eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |