quote:Nee hoor jongen, je hebt gelijk, ook zo'n vieze kutlach had die gozerOp dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Er zat achter Johan wel een kerel met een SPUUGlelijk t-shirt. Iemand opgemerkt? Of moet je daar vrouw voor zijn?
quote:Spuuglelijk t-shirt?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Er zat achter Johan wel een kerel met een SPUUGlelijk t-shirt. Iemand opgemerkt? Of moet je daar vrouw voor zijn?
quote:Life &Cooking+mode gaat wel samenOp dinsdag 26 oktober 2010 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Kom nou, het is geen Life & Cooking, stelletje mode-homo's.
quote:Mag die in je fotoboek die uitspraak?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Life &Cooking+mode gaat wel samen
je bent weer heerlijk aan het falen Dentz
quote:Held van de avond/nacht voor mij.Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef michaeld het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Danny is zó halal.Op dinsdag 26 oktober 2010 04:35 schreef DrDentz het volgende:
Weten jullie wel dat Danny Vera een nummer 1 hit heeft gescoord in Turkije?
quote:Nee hij bekijkt alle uitzendingen, en zegt dan het omgekeerde van wat Johan denkt.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik erger me kapot aan die Erik nu ik het terugkijk
Volgens mij kijkt hij alle afleveringen en herhaalt dan wat Johan vindt
quote:Die ginger bedoelde ik dusOp dinsdag 26 oktober 2010 01:14 schreef Jojoortje het volgende:
!!!!!!!!
Voor de reclame:
[ afbeelding ]
Na de reclame:
[ afbeelding ]
quote:No fucking wayOp dinsdag 26 oktober 2010 04:35 schreef DrDentz het volgende:
Weten jullie wel dat Danny Vera een nummer 1 hit heeft gescoord in Turkije?
quote:Wat liep je nou te knikken de godganse avond
quote:Staat zelfs op zijn wikipediaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef msnk het volgende:
[..]
No fucking way
[..]
Wat liep je nou te knikken de godganse avond
quote:een nummer 1 hit zelfs.In 2003 verscheen zijn eerste album, For the Light in Your Eyes. De single "My Confession" (2003) behaalde de eerste plaats in de Turkse Hitparade.
quote:Ik zag het al aan de comments op de Youtube videoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat zelfs op zijn wikipedia
[..]
een nummer 1 hit zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |