quote:Te ver lopen.Op zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan kijk je erdoorheen idioot
quote:SCHERPOp zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je die ook een stukje opzijschuiven om naar buiten te gluren heb ik gehoord
quote:veel te modern, ik hou het bij old skool steen.Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je die ook een stukje opzijschuiven om naar buiten te gluren heb ik gehoord
quote:Maar dan zie je de enge buitenwereld en echte FOK!kers willen daar niet mee geassocieerd wordenOp zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:als het eng wordt kruip ik wel tegen je aanOp zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar dan zie je de enge buitenwereld en echte FOK!kers willen daar niet mee geassocieerd worden
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar dan zie je de enge buitenwereld en echte FOK!kers willen daar niet mee geassocieerd worden
quote:Nee, dat is eigenlijk de bedoeling.Op zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
.....
TS is bang dat hij gebashd wordt![]()
quote:doe niet grappig want dat ben je nietOp zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef RocknRollDude het volgende:
[..]
postduif is gister overleden.
quote:Doe eens lief jij
quote:This is serious shit.Op zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe niet grappig want dat ben je niet
quote:we zullen je niet verraden hoorOp zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sst, straks denken mensen nog dat ik gevoel heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |