quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Miendientje het volgende:
De dansstijlen ed voor aankomende keer zijn bekend gemaakt:Dat nummer voor Enora en LorenzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook benieuwd hoe Raquel en Stefano het gaan doen in die stijl
吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen..."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:04 schreef NouMooiNiet het volgende:Da's toch best een ritme voor die dans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen...
1 2 3 uiiiiiiiiiit, 2 3 uiiiiiiiiiiiiiitL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Dat ze op moeten zouten en dat ie niet meer met die 2 twitteraars praat
quote:Maar wat voor ongecontroleerd kind ben je dan als je je zou laat gaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij vond het onterecht dat Lise en Chico Dance for life moestten doen
quote:Oh echt? Dat is aardig, ik ben niet zo van de straattaal, vandaar.Op donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze op moeten zouten en dat ie niet meer met die 2 twitteraars praat
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Miendientje het volgende:
De dansstijlen ed voor aankomende keer zijn bekend gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat voor ongecontroleerd kind ben je dan als je je zou laat gaan?
En dan nog eens op nat. TV ook? En in en wedstrijd die OOK over personality gaat?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
Iemand van jullie weet vast het antwoord op de vraag in de Trivia
Talentenjachten-Trivia #3: Met iPat aan kop!
quote:SYTYCD Topic#5Op zaterdag 23 oktober 2010 18:14 schreef phileine het volgende:
dat was Saartje toch? weet niet meer met wie ze toen danste
edit, gevonden: (weet niet hoe ik het link dat er zo´n plaatje komt)
Anne Boezemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |