quote:Eerlijk gezegd denk ik dat ook een beetje.Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Als ik goed heb geteld is de verhouding nu 5-7 in het voordeel van de Belgen... Floris, Chico en Lorenzo lijken me zekere finalisten... Natascha ook... alle 4 Nederlanders... daarom wordt er bij de rest eerder een Nederlandse bij de dames weggestuurd om het in evenwicht te houden
quote:Ja was weer leuk, maar doe mij maar een toastje met brie of zalm.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mensen, bedankt voor de gezelligheid tijdens deze show!!!!!
Spritskoek 4 life !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
quote:Anonymousz meldtOp zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Right back atcha homie.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:inderdaad , als blikken konden doden dan hadden die 2 elkaar tegelijkertijd afgemaaktOp zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
Hopen dat Eldrick normaal doet volgende week
quote:of anders mag hij wel wegOp zondag 24 oktober 2010 23:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
inderdaad , als blikken konden doden dan hadden die 2 elkaar tegelijkertijd afgemaaktwat een haat spatte er vanaf
quote:Ze is 26 toch? Maar het klopt wel idd wat je zegtOp maandag 25 oktober 2010 07:37 schreef female81 het volgende:
Het enige vraagteken wat ik bij haar heb: Ze is al 28. Dat is in de normale wereld nog jong, maar als je nog door wilt breken in de danswereld juist weer niet. In de danswereld heb je je toptijd halverwege de dertig wel gehad.
Vind ik jammer, want ik vind het op zich wel de beste.
quote:Ik kijk nooit op de site. Maar er stond inderdaad 26 op tv vandaar.Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef female81 het volgende:
Nee, 28. Staat ook op de SYTYCD-site.
quote:?Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Dus Agar heeft de slechtste dans en de slechtste solo maar mag blijven... dat steunt mijn gevoel dat het een nationaliteitenkwestie is
quote:MannenOp maandag 25 oktober 2010 13:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat het een strijd word/is tussen België/Nederland.
quote:Als Agar er volgende week nog niet uitligt, dan snap ik het echt niet meer =XOp maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mannen
NL: Lorenzo, Chico, Chaggie, Eldrick en Floris
Vrouwen
NL: Natascha & Raquel
Mannen
Belgie: Stefano
Vrouwen
Belgie: Lise, Enora, Agar & Hettie
Volgende Liveshow: Raquel & Chaggie eruit
quote:JeweetzOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef Franneh het volgende:
Ik denk dat Chaggie en Agar eruit gaan.
Sowieso zal Eldrick wel veel stemmen krijgen van die jonge breezer gangster sletjes.
quote:nee een nederlander
quote:OwOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef Franneh het volgende:
Caggie (het is zonder h las ik net) woont in Zaandam
quote:Vind de choreos van ish wel goed, maar zeker niet internationaal waardig. Isabelle is wel echt van internationale klasse.Op maandag 25 oktober 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik vind ish en isabelle toch wel echt de beste choreografen, waardoor de show nog iets van een niveau krijgt wat te vergelijken is met andere landen. Maar is mis toch echt een mia michaels, een stacy tookie, een mandy moore, een sonyah tayeh
Maar isabelle en ish mogen daar best wel bij
quote:Echt he, wat een gast. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen zonder Natascha.Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
En die Eldrick die klapt er nog wel een keer op bij iemand.
Na het horen dat ie niet de dance for your life hoefde te doen en Floris hem een tikje op z'n schouder af duwde hij zo heel chagrijnig de hand weg, agressieve houding, gesloten.
Nee jongeman, met die houding loop je nog een x hard tegen de lamp.
quote:Lekker belangrijk wat haar leeftijd is. Het gaat toch om de dans van nu. Daar moet je in uitblinken, niet over hoe je over 5 jaar ervoor staat.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat natascha anders ook geen heilig boontje is en dat daar achter de coulisse(n) wel wat zal zijn voorgevallen.
maar ze passen wel bij elkaar , natascha is eigelijk al vrij oud en heeft misschien nog maar een paar dansjaren over en eldrick heeft een strafblad en komt sowieso nergens aan de bak
quote:eens. Ik hoopte eigenlijk dat ze een D4L moesten doen en dat Eldrick er dan uit zou vliegen..Op dinsdag 26 oktober 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat haar leeftijd is. Het gaat toch om de dans van nu. Daar moet je in uitblinken, niet over hoe je over 5 jaar ervoor staat.
Vind ze ook helemaal niet bij elkaar passen. Natascha droeg zeker afgelopen zondag de hele dans. Dankzij haar zit hij er met z'n agressieve flikker nog in.
quote:Maar hij zou er toch nog niet uitvliegen, want Jounes stond toch wel dik onderaan in de pikorde. Verbaasde me al dat Jessr eruit ging ipv hij.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
eens. Ik hoopte eigenlijk dat ze een D4L moesten doen en dat Eldrick er dan uit zou vliegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |