quote:Dat beetje verlegene wat hij heeft is zo ontzettend cute!!!Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh die ga ik ook nog ff kijken! Godverdomme Dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Inderdaad, nja het is sowieso heel erg moeilijk. Ik ben een tijd terug ook naar een balletvoorstelling geweest, maar zelfs daar ging het op een gegeven moment ongelijk, en dan kan ik gewoon niet meer genieten en blijf daar op lettenOp zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik er ook niet van houd, maarja. Then again, ze hebben er maar 12u voor. Toch zie ik het niet graag inderdaad.
quote:Ik vond het helemaal niks met nerveus makende muziek erbij.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik vond dit nou wel echt een leuke groepschoreografie.
quote:Idd en dat felle lichtOp zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niks met nerveus makende muziek erbij.
quote:terecht.
quote:Inderdaad, maar bij een balletvoorstelling zou ik het nog extra slecht vinden danOp zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, nja het is sowieso heel erg moeilijk. Ik ben een tijd terug ook naar een balletvoorstelling geweest, maar zelfs daar ging het op een gegeven moment ongelijk, en dan kan ik gewoon niet meer genieten en blijf daar op letten
quote:Idd, vind dat het daar ook gewoon allemaal perfect hoort te zijn!Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bij een balletvoorstelling zou ik het nog extra slecht vinden dan.
Paar jaar terug was ik naar het Zwanenmeer door het Russisch ballet, dat was uiteraard perfect.
Maja, zoals we in de bootcamp hebben gezien zijn Russische dansdocenten ook behoorlijk streng,.
quote:Hij is een toffe gast, maar buiten zijn eigen ding is hij helemaal niet zo goed. Maar hij heeft de gunfactor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |