abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87924461
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien Tim de Cler?
Op basis van dat incident maakt Mario zich best wel belachelijk door überhaupt zo'n zijn positie ter discussie te stellen .
Een verkeerde blik en het is :W
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:52:04 #277
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_87924685
Overigens blijft het apart, al die mensen die nu weer lopen te huilen hoe slecht been is en dat hij op moet stappen, of dat de selectie nou eenmaal onervaren, zwaar overschat en eigenlijk talentloos is.

Júíst deze uitslag laat ongeloofllijk duidelijk zien waar het fout zit: tussen de oren. Zelfs een hoofdklasser met een waardeloze trainer die eigenlijk fulltime postbode is doet het beter. Het gaat er alleen om hoeveel er uit wordt gehaald. Als je dat afschuif op een trainer overschat je zijn rol wel gigantisch en als je denkt dat die jongens slechter zijn dan hoofdklassers ben je ook niet goed snik.

Opzich is de huidige situatie niet heel onlogisch:

- Allereerst zijn je grote namen allemaal verdwenen. Die jongens hebben niet alleen aansturing nodig, maar ook een back-up om vrijuit te kunnen spelen.

- Daarnaast is er een grote tegenspraak tussen Been(hakker) en bestuur. Het bestuur geeft aan dat er niets maar dan ook niets kan, zelfs transfervrij niet. Alsof dit nog niet negatief genoeg is lopen Been(hakker) constant aan te geven da zulke jongens nog niet kunnen presteren zonder een ander. Tegelijkertijd blijft het legioen vragen om prestaties. (Top 5)

- Alles zit dit seizoen al tegen. Het dubbeltje valt in wedstrijden al vaak de verkeerde kant op, mede door scorend vermogen, maar ook gewoon veel pech met of een bal er wel of niet in valt of wat de scheids beslist.

- De belangrijkste spelers in elke linie zijn geblesseerd: op doel is het leuk met van Dijk, maar een fatsoenlijke keeper had er vandaag 5 uitgehouden, wat speelde die zwak. Achterin mis je Vlaar, je aanvoerder, die eigenlijk de hele verdediging neerzet, en Fernandez, die gewoon wat ervaring brengt. Op het middenveld mis je naast de vertrokken spelers de enige speler met nog redelijk wat controlerend gewicht en tevens je reserveaanvoerder. Voorin mis je dé aankoop van vorig seizoen en dé routinier, die naast ervaring ook heel veel karakter en inzet, maar voor dit elftal ook ruim bovengemiddelde kwaliteit eeft. Al laat je de keeper, Fernandez en Cissé weg, dan mis je met Vlaar, Fer en Tomasson eigenlijk de hele as.

Ook vandaag heb je alles weer tegen. Eigen doelpunt, rode kaart tegen, penalty tegen, doelpunt binnenkant paal, zware blessure.

Je kan dan ook gewoon geen fatsoenlijk resultaat meer verwachten. Gezien de omstandigeden had ik goed kunnen leven met een verlies, en zelfs begrip gehad voor een ruim verlies (3/4-0)

Dit is gewoon zó genant dat die jongens wat mij betreft een maand geen salaris krijgen.

Ik sta nog steeds achter Been, en ik denk dat hij niets slechter is dan (vrijwel) elke andere eredivisietrainer, maar misschien is hettoch beter hem in de winter te vervangen. Niet dat een andere trainer beter is, maar misscien dat nieuwe hoop opnieuw doet leven. Wat dat betreft ook belangrijk dat we in de winter wat kunnen aantrekken, niet als kwaliteitsinjectie, maar als vertrouwensinjectie dat er weer eens iets mogelijk is. Puur vanwege de mentale kwestie kan je anders nog degraderen ook...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:56:19 #278
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_87924753
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens een vage actie van Mario
Aan de spelersgroep zijn positie ter discussie stellen .
Alsof iemand van die 17 jarige apen zou zeggen : Ja idd trainer ! Goed idee ! :')
Er is iets nodig om ze wakker te schudden. Slechter gaat het niet worden, dus zo'n poging is dan zo slecht niet. Ik denk overigens dat een '17 jarige aap' als Wijnaldum niet op z'n mondje gevallen zou zijn als hij hem écht weg wil en een speler als De Cler al helemaal niet.

Die jongens zijn gewoon zo teneergeslagen dat je ze een ander perspectief moet bieden.

Maargoed, blijf jij maar 1 zondebok aanwijzen ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:57:56 #279
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_87924776
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op basis van dat incident maakt Mario zich best wel belachelijk door überhaupt zo'n zijn positie ter discussie te stellen .
Een verkeerde blik en het is :W
Oja, want 1 incident met 1 speler zal er voor zorgen dat ie weggestuurd wordt, terwijl de rest 'm wel wil houden :)

Malloot.
pi_87924809
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:56 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Er is iets nodig om ze wakker te schudden. Slechter gaat het niet worden, dus zo'n poging is dan zo slecht niet. Ik denk overigens dat een '17 jarige aap' als Wijnaldum niet op z'n mondje gevallen zou zijn als hij hem écht weg wil en een speler als De Cler al helemaal niet.

Die jongens zijn gewoon zo teneergeslagen dat je ze een ander perspectief moet bieden.

Maargoed, blijf jij maar 1 zondebok aanwijzen ^O^
Jij hebt zeker het incidentje eerder dit seizoen tussen Mario en de Cler gemist ? :')
En van mij hoeft Mario helemaal niet weg . Dat zeg ik ook helemaal nergens .
Alleen wat kritiek na een 10-0 ( :') ) nederlaag lijkt me niet meer dan normaal he ? _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 25 oktober 2010 @ 02:10:22 #281
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_87924964
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij hebt zeker het incidentje eerder dit seizoen tussen Mario en de Cler gemist ? :')
En van mij hoeft Mario helemaal niet weg . Dat zeg ik ook helemaal nergens .
Alleen wat kritiek na een 10-0 ( :') ) nederlaag lijkt me niet meer dan normaal he ? _O-
Jawel hoor, maar als een De Cler hem echt weg wil en daar is voldoende draagvlak voor in de selectie dan is hij zo weg. Zie Verbeek.

Jij, en nog wat mensen, lopen al tijden te zeiken op Been.
Na vandaag is kritiek uiteraard compleet terecht, maar wel reeele kritiek. Hier had hij ook weinig aan kunnen doen. Z'n wissels waren vandaag tenminste een keer níet zo belachelijk slecht: een blessure logisch opvangen, een verdedigende wissel na een kaart, en een speler die alles te bewijzen heeft in de hoop de schade te beperken. Daarnaast ze geinstrueerd om de tweede helft de ruimtes klein te houden. Wat had hij dan nog meer kunnen doen, zelf het veld in lopen? Vanuit elke speler is het daarentegen wel een schande. Kritiek op Been kun je beter bewaren voor een moment dat hij weer dom wisselt oid.
pi_87925035
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:10 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar als een De Cler hem echt weg wil en daar is voldoende draagvlak voor in de selectie dan is hij zo weg. Zie Verbeek.

Jij, en nog wat mensen, lopen al tijden te zeiken op Been.
Na vandaag is kritiek uiteraard compleet terecht, maar wel reeele kritiek. Hier had hij ook weinig aan kunnen doen. Z'n wissels waren vandaag tenminste een keer níet zo belachelijk slecht: een blessure logisch opvangen, een verdedigende wissel na een kaart, en een speler die alles te bewijzen heeft in de hoop de schade te beperken. Daarnaast ze geinstrueerd om de tweede helft de ruimtes klein te houden. Wat had hij dan nog meer kunnen doen, zelf het veld in lopen? Vanuit elke speler is het daarentegen wel een schande. Kritiek op Been kun je beter bewaren voor een moment dat hij weer dom wisselt oid.
Ach schei toch uit man . Als je 16e staat en 10-0 verliest komt er gewoon kritiek . Ook voor Been , kind van de club houdt het allemaal een keer op.
Trouwens heb ik Been altijd volop gesteund hier , misschien moet je voortaan eerst ff nadenken voor je gaat lopen ouwehoeren joh :W

O en om een concreet voorbeeld te noemen : Na de 5-0 had Mario ook kunnen zeggen: En nu is het klaar . Dan maar met 10 man verdedigen om de schade niet nog erger te maken . Maar NEE , zelfs na de 6-0 liepen we nog gewoon in het mes tegen de counter aan waar goals uit vielen. Dat noem ik niet echt puike coaching :X

[ Bericht 5% gewijzigd door Stokstaart op 25-10-2010 02:23:59 ]
Groetjes, Ezio.
  maandag 25 oktober 2010 @ 02:32:16 #283
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_87925227
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ach schei toch uit man . Als je 16e staat en 10-0 verliest komt er gewoon kritiek . Ook voor Been , kind van de club houdt het allemaal een keer op.
Trouwens heb ik Been altijd volop gesteund hier , misschien moet je voortaan eerst ff nadenken voor je gaat lopen ouwehoeren joh :W

O en om een concreet voorbeeld te noemen : Na de 5-0 had Mario ook kunnen zeggen: En nu is het klaar . Dan maar met 10 man verdedigen om de schade niet nog erger te maken . Maar NEE , zelfs na de 6-0 liepen we nog gewoon in het mes tegen de counter aan waar goals uit vielen. Dat noem ik niet echt puike coaching :X
Ik zeg hier ook: kritiek mag moet. Ik denk dat dit niet het beste moment is om deze op Been te richten, maar wat er gebeurd is is natuurlijk een grof schandaal. Aangezien jij hier een van de zeiksnorren ben, ging ik er van uit dat het ook je gewoonte is om op Been te kankeren, al ben je tenminste geen Ritmo.

Maar wie zegt dat Been niet heeft gezegd dat ze met 10 man achter de bal moeten spelen? Het is gewoon heel makkelijk om Been de schuld te geven. Ik ben er van overtuigd dat 80-90% van de problemen mentaal is.

Als hij opstapt en het gaat onder Vlemmings ook maar 5% beter dan ben ik er overigens ook niet rouwig om als hij weg gaat hoor. Sterker nog, zoals ik net al zei, zie ik het als serieuze mogelijkheid in de winterstop, áls je dan ook 2 spelers kan halen, om een echte mentale verandering te bewerkstelligen.
pi_87925252
Wat deed Been bij NEC ook alweer om de spirit er weer helemaal in te krijgen? Paintballen ofzo. Daarna hebben ze Europees voetbal behaald.
pi_87925306
Steengrillen is al geprobeerd .
Nee zonder gekkigheid . Als we over 10 wedstrijden nog rond de 16e-17e plek staan dan vrees ik toch dat Mario zijn spullen kan pakken .
Groetjes, Ezio.
pi_87925317
Ik vind 10 wedstrijden nog een ruime schatting hoor, een vervelend resultaat tegen VVV kan denk ik z'n kop kosten.
pi_87925344
Ik heb het idee dat bepaalde klootzakjes als El Ahmadi langzaam beginnen te hopen op het vertrek van Been. Ondanks de mooie woorden voor de camera.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Trouwste user 2022 maandag 25 oktober 2010 @ 02:46:02 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_87925347
Ook op de VRT laten ze alle doelpunten zien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_87925359
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind 10 wedstrijden nog een ruime schatting hoor, een vervelend resultaat tegen VVV kan denk ik z'n kop kosten.
Dat denk ik niet . Er is eigenlijk ook helemaal geen geld om hem weg te sturen . Laat staan een andere trainer aantrekken . Dan zitten we dus gedurende lange periode met die Vlemmings opgescheept .
Groetjes, Ezio.
pi_87925367
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:46 schreef tong80 het volgende:
Ook op de VRT laten ze alle doelpunten zien.

Tong ik heb óók genoten van Exelsior O+
Groetjes, Ezio.
  Trouwste user 2022 maandag 25 oktober 2010 @ 02:50:11 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_87925382
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tong ik heb óók genoten van Exelsior O+
Ik van Jeroen van der Hoeven.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_87925400
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Van der Hoeven nog wel. De materiaalman op Kralingen ofzo?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87925521
slechts 1 reactie: wtf!?
BFF met GGMM
  maandag 25 oktober 2010 @ 03:51:34 #294
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_87925593
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

die vetbak die bij ajax op het veldstond? mooie gast iid :D
pi_87925597
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 03:51 schreef martinus- het volgende:

[..]

die vetbak die bij ajax op het veldstond? mooie gast iid :D
Nee, dat was Jeroen Verhoeven.
pi_87925813
Feyenoorders,

Je bent het niet voor de prijzen.
Je bent het niet voor de eer.
Je bent het niet voor het respect.
En zeker niet voor het medelijden anno nu....

Feyenoord zit in je hart.
Voor eens en voor altijd.
Trainers, spelers, zelfs de TD zijn passanten
Het Legioen, dat is Feyenoord.
Feyenoord, dat zijn wij.

10-0 tegen PSV is de ergste nederlaag ooit.
Nou en?!

Hand in hand kameraden.
Hand in hand
Voor Feyenoord 1
Geen Woorden Maar Daden
Leve Feyenoord 1

A.s. woensdag, Voetbal Vereniging Venlo
21.00 uur De Kuip
Drie punten.

Je bent Feyenoorder voor het leven
of niet....
pi_87926043
Ik heb tot nu toe steeds heel veel egrip gehad voor de situatie, en i had ook niet van te voren gedacht dat we ook maar een beetje kans hadden tegen psv. Maar dit is gewoon hoogverraad tegen je trainer, je supporters en de rest van de club..

En is nooit een excuus om met 10-0 op je klote te krijgen. Dat valt op geen enkele manier goed te praten. Wat je nu moet doen is heel lastig er lopen kennelijk toch wat jongens rond die nog steeds niet beseffen wat er van ze wordt verwacht in deze periode. El ahmadi hoopt op ruil met Koevermans, maar die hoop is ronduit lachwekkend als je ziet hoe ontzettend slecht die jongen voetbalt. Dat is in mijn ogen hoogverraad...

Het enige wat je op korte termijn kan doen Gio en Makaay aan schieten, of ze wat te doen hebben woensdagavond!
#12 is not for sale!
  maandag 25 oktober 2010 @ 07:50:56 #298
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87926059
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 06:29 schreef Siemerink. het volgende:
Feyenoorders,

Je bent het niet voor de prijzen.
Je bent het niet voor de eer.
Je bent het niet voor het respect.
En zeker niet voor het medelijden anno nu....

Feyenoord zit in je hart.
Voor eens en voor altijd.
Trainers, spelers, zelfs de TD zijn passanten
Het Legioen, dat is Feyenoord.
Feyenoord, dat zijn wij.

10-0 tegen PSV is de ergste nederlaag ooit.
Nou en?!

Hand in hand kameraden.
Hand in hand
Voor Feyenoord 1
Geen Woorden Maar Daden
Leve Feyenoord 1

A.s. woensdag, Voetbal Vereniging Venlo
21.00 uur De Kuip
Drie punten.

Je bent Feyenoorder voor het leven
of niet....
_O_
Feyenoord Rotterdam
pi_87926120
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:32 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik zeg hier ook: kritiek mag moet. Ik denk dat dit niet het beste moment is om deze op Been te richten, maar wat er gebeurd is is natuurlijk een grof schandaal. Aangezien jij hier een van de zeiksnorren ben, ging ik er van uit dat het ook je gewoonte is om op Been te kankeren, al ben je tenminste geen Ritmo.

Maar wie zegt dat Been niet heeft gezegd dat ze met 10 man achter de bal moeten spelen? Het is gewoon heel makkelijk om Been de schuld te geven. Ik ben er van overtuigd dat 80-90% van de problemen mentaal is.

Als hij opstapt en het gaat onder Vlemmings ook maar 5% beter dan ben ik er overigens ook niet rouwig om als hij weg gaat hoor. Sterker nog, zoals ik net al zei, zie ik het als serieuze mogelijkheid in de winterstop, áls je dan ook 2 spelers kan halen, om een echte mentale verandering te bewerkstelligen.
Inderdaad heel belangrijk deel. Als exact hetzelfde team bij pakweg RKC hadden gespeeld, was het nooit 10-0 geworden na zo'n eerste helft. Omdat je er dan als speler mentaal gewoon heel anders opstaat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_87926137
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 08:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Inderdaad heel belangrijk deel. Als exact hetzelfde team bij pakweg RKC hadden gespeeld, was het nooit 10-0 geworden na zo'n eerste helft. Omdat je er dan als speler mentaal gewoon heel anders opstaat.
Het is al jaren mentaal gezien een drama . Aan wie of wat dat ligt weet ik niet . Al noemen sommigen het "kUIPVREES" Als daar niks aan veranders kun je niet bouwen ook .

Spelers bij Feyenoord kunnen niet meer in posities spelen, maken domme fout op domme fout en halen zelden het niveau van voor ze werden aangetrokken .

O en als ze dan op mogen rotten laten ze elders zien dat ze wel degelijk kunnen voetballen |:(

[ Bericht 21% gewijzigd door Stokstaart op 25-10-2010 08:11:03 ]
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')