abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:00:09 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87918828
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Heb je deels gelijk in, maar ik hoef niet alleen m'n info uit Feyenoord TV en Feyenoord Magazine te halen. Buitenstaanders hebben vaak frisse meningen over de club. Maar je moet het soms wel met een korreltje zout nemen.
Ik kies er zelf voor om mijn informatie te filteren. Daar heb ik het internet voor. Televisie kijk ik echt nooit. Leer ik niks van. Feyenoord programma's kijk ik ook nooit en het magazine gebruik ik om vliegen mee dood te slaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:00:12 #227
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87918833
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:59 schreef feeling_sinister het volgende:

[..]

De verhouding is totaal zoek. Had ik trouwens het filmpje met Blatter al genoemd? :r
Oké, daarin moet ik je gelijk geven dat filmpje heb ik nu al genoeg gezien. Maar Vi. is gewoon zoals hoe je met vrienden praat in de kroeg over voetbal. Bij SV zijn het gewoon een stel gasten die een wedstrijd 'dood analyseren'. Daar vind ik persoonlijk geen ruk aan.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87918864
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, want Johan is stiekem van een geheime sekte die als primair doel heeft om Feyenoord kapot te maken.
Nee hij moet zn pauperblaadje weer verkopen he ;)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:02:37 #229
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87918949
Nou Feyenoord is wel een makkelijk doelwit natuurlijk.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87919001
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
JD zal morgen ongetwijfeld weer een blik leugens opentrekken om de club verder naar beneden te trappen .
JD heeft niks tegen Feyenoord, maar daar zullen we het wel nooit over eens worden ;) .

Ik snap niet dat er hier zoveel over vandaag te zeggen valt. Het was helemaal niks en dan kan dit Feyenoord blijkbaar met 10-0 verliezen. Maar er vallen geen mensen weg te sturen, waarmee de situatie verbeterd, en er lijkt ook 0 toekomst zonder de inversteerders. Dat is de realiteit en de realiteit is ook dat het van kwaad tot erger gaat, en dat we er heel weinig aan kunnen doen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:03:50 #231
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_87919022
Dit is wel heel erg jongens..ik ben een halve PSV'er, van Ajax had ik graag met 10-0 gewonnen, maar dit is niet leuk :{
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_87919175
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef zlakto het volgende:

[..]

JD heeft niks tegen Feyenoord, maar daar zullen we het wel nooit over eens worden ;) .

Ik snap niet dat er hier zoveel over vandaag te zeggen valt. Het was helemaal niks en dan kan dit Feyenoord blijkbaar met 10-0 verliezen. Maar er vallen geen mensen weg te sturen, waarmee de situatie verbeterd, en er lijkt ook 0 toekomst zonder de inversteerders. Dat is de realiteit en de realiteit is ook dat het van kwaad tot erger gaat, en dat we er heel weinig aan kunnen doen.
Derksen heeft ook niks tegen Feyenoord . Maar hij verzint regelmatig praatjes, of rukt op VI.nl interviews met spelers uit hun verband waardoor het heel wat lijkt (zoals laatst met Vlaar)
Dat doet hij ook bij andere clubs hoor . Ik ben een groot fan van hem, alleen hij komt regelmatig met "nieuws" aanzetten dat uiteindelijk ten dele, of zelfs complete onzin zijn .

Breng het dan niet als "nieuws" maar als " geruchten" . Mja zoals gezegd hij moet zijn blaadje natuurlijk wel verkopen . :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:09:28 #233
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87919272
quote:
13.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
JD zal morgen ongetwijfeld weer een blik leugens opentrekken om de club verder naar beneden te trappen .
Dat mensen JD serieus nemen zeg! :') :') :')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_87919306
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee hij moet zn pauperblaadje weer verkopen he ;)
VI is een prima blad. En idd, hij zal het wat sensationeel brengen, maar geloof me: hij brengt liever het nieuws dat Feyenoord zojuist z'n schulden kwijt is geraakt dan dat ie roept dat we 10 miljoen extra schuld hebben. Maar er is nou eenmmaal meer slecht nieuws over Feyenoord naar buiten te brengen dan goed nieuws. Ik denk overigens dat ie een grotere hekel aan Ajax heeft dan aan Feyenoord.
-
pi_87919315
Gooi trouwens maar geen bakstenen naar het Maasgebouw; we hebben geen geld voor nieuwe ruiten.
pi_87919331
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef Parafernalia het volgende:
Dit is wel heel erg jongens..ik ben een halve PSV'er, van Ajax had ik graag met 10-0 gewonnen, maar dit is niet leuk :{
Een halve PSV'er? :P Waar is je andere helft voor? :+
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:12:52 #237
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_87919400
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

VI is een prima blad. En idd, hij zal het wat sensationeel brengen, maar geloof me: hij brengt liever het nieuws dat Feyenoord zojuist z'n schulden kwijt is geraakt dan dat ie roept dat we 10 miljoen extra schuld hebben.
Nee hoor, slecht nieuws scoort en levert meer inkomsten op.
Al denk ik inderdaad ook dat ie liever een gezond Feyenoord ziet dat om de prijzen mee doet.
pi_87919422
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Gooi trouwens maar geen bakstenen naar het Maasgebouw; we hebben geen geld voor nieuwe ruiten.
Kom je nu mee. :(
pi_87919505
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

VI is een prima blad. En idd, hij zal het wat sensationeel brengen, maar geloof me: hij brengt liever het nieuws dat Feyenoord zojuist z'n schulden kwijt is geraakt dan dat ie roept dat we 10 miljoen extra schuld hebben. Maar er is nou eenmmaal meer slecht nieuws over Feyenoord naar buiten te brengen dan goed nieuws. Ik denk overigens dat ie een grotere hekel aan Ajax heeft dan aan Feyenoord.
Het gaat er dus om dat hetgeen hij roept vaak achteraf bullshit is . Laatst had hij weer een verhaal dat Feyenoord 10 miljoen extra zou hebben geleend om lopende kosten af te lossen .
Heel gezeik , mensen boos en uiteindelijk bleek het weer eens crap .
Groetjes, Ezio.
pi_87919514
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Nee hoor, slecht nieuws scoort en levert meer inkomsten op.
Niet direct. Het zit hem meer in het sensatie-gehalte van het nieuws, als er nu een overname van 100 miljoen euro is, is dat sensationeler (= veel meer kijkers) dan als die zegt dat er nog meer schulden bij zijn gekomen. Want daar kijkt niemand meer van op.
-
pi_87919581
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het gaat er dus om dat hetgeen hij roept vaak achteraf bullshit is . Laatst had hij weer een verhaal dat Feyenoord 10 miljoen extra zou hebben geleend om lopende kosten af te lossen .
Heel gezeik , mensen boos en uiteindelijk bleek het weer eens crap .
Wie zegt dat dat niet klopt? En dan nog, als dat niet klopt wil dat niet zeggen dat alles wat ie zegt onzin is.

Hij was de eerste die riep dat de schulden veel en veel groter waren dan gezegd werd, toen wij nog allemaal van een schuld van 20 miljoen uitgingen.
-
pi_87919646
Bekijk het van de nuchtere kant. Ajax is ook helemaal weggespeeld door Real Madrid. Feyenoord is op dit moment gewoon een veredeld jeugdelftal. Met een rode kaart kan de score wel eens hoog uitvallen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:19:44 #243
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_87919705
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet direct. Het zit hem meer in het sensatie-gehalte van het nieuws, als er nu een overname van 100 miljoen euro is, is dat sensationeler (= veel meer kijkers) dan als die zegt dat er nog meer schulden bij zijn gekomen. Want daar kijkt niemand meer van op.
Ja, oke ik had het anders moeten formuleren.
Het gaat inderdaad om het feit of het nieuws in kwestie sensationeel genoeg is, het werkelijke verhaal m.b.t die 10 miljoen schuld was niet bepaald interessant, het feit dat er 10 miljoen extra geleend wordt om gaten te dichten natuurlijk wel als je het puur zo brengt en dat verkoopt dan weer, puur die headlines.
Andersom werkt het inderdaad ook zo, toptransfers zoals toen met Gio en Makaay en de rest en de seizoenskaartverkopen schoten de lucht in en de site ging juist uit de lucht en dat levert dan ook weer een hoop op en positief nieuws over een overname worden ook graag gelezen.

Maar VI en Feyenoord is geen prettige combinatie, die weten het altijd zo te brengen dat het negatieve nieuws extreem dik gedrukt wordt en het positieve gewoon in de juiste context over het algemeen, behalve bij de 50miljoen investeer-verhalen.
En inderdaad, soms heb je het idee dat een bron gewoon met een lulverhaal aan komt zetten, of dat nou een bekende van je is of een blad als het VI en je kunt het nou eenmaal niet altijd achterhalen.
Als Feyenoord zegt dat het niet klopt gaan veel mensen er automatisch al vanuit dat het niet klopt en als ze het niet ontkrachten 'zal het wel waar zijn' en dat laatste blijft dan weer hangen totdat de club het alsnog ontkent.
Soms krijg ik ook mails binnen over een op handen zijnde transfer, lijkt het gelul en blijkt een jaar later bij een borrel met een (oud)bestuurder dat het wel degelijk bijna rond was.

Dat is het lastige van dit soort zaken, niet alles is te achterhalen of direct aan te tonen qua waarheidsgetrouwheid, maar dat maakt het nog niet minder waar.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:20:17 #244
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87919727
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bekijk het van de nuchtere kant. Ajax is ook helemaal weggespeeld door Real Madrid. Feyenoord is op dit moment gewoon een veredeld jeugdelftal. Met een rode kaart kan de score wel eens hoog uitvallen.
Ik heb echt me best gedaan maar dat maakt het er niet beter op
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87919755
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet klopt? En dan nog, als dat niet klopt wil dat niet zeggen dat alles wat ie zegt onzin is.

Hij was de eerste die riep dat de schulden veel en veel groter waren dan gezegd werd, toen wij nog allemaal van een schuld van 20 miljoen uitgingen.
De club heeft in een reactie aangegeven dat het gelul was . Net als dat gezanik over het salaris van Been. Het aantrekken van Honda , het aangaan van leningen, het komen van investeerders enz enz
Groetjes, Ezio.
pi_87919962
Nu al zin in een fantastische pot tegen VVV :')
pi_87919969
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ja, oke ik had het anders moeten formuleren.
Het gaat inderdaad om het feit of het nieuws in kwestie sensationeel genoeg is, het werkelijke verhaal m.b.t die 10 miljoen schuld was niet bepaald interessant, het feit dat er 10 miljoen extra geleend wordt om gaten te dichten natuurlijk wel als je het puur zo brengt en dat verkoopt dan weer, puur die headlines.
Andersom werkt het inderdaad ook zo, toptransfers zoals toen met Gio en Makaay en de rest en de seizoenskaartverkopen schoten de lucht in en de site ging juist uit de lucht en dat levert dan ook weer een hoop op en positief nieuws over een overname worden ook graag gelezen.

Maar VI en Feyenoord is geen prettige combinatie, die weten het altijd zo te brengen dat het negatieve nieuws extreem dik gedrukt wordt en het positieve gewoon in de juiste context over het algemeen, behalve bij de 50miljoen investeer-verhalen.
En inderdaad, soms heb je het idee dat een bron gewoon met een lulverhaal aan komt zetten, of dat nou een bekende van je is of een blad als het VI en je kunt het nou eenmaal niet altijd achterhalen.
Als Feyenoord zegt dat het niet klopt gaan veel mensen er automatisch al vanuit dat het niet klopt en als ze het niet ontkrachten 'zal het wel waar zijn' en dat laatste blijft dan weer hangen totdat de club het alsnog ontkent.
Soms krijg ik ook mails binnen over een op handen zijnde transfer, lijkt het gelul en blijkt een jaar later bij een borrel met een (oud)bestuurder dat het wel degelijk bijna rond was.

Dat is het lastige van dit soort zaken, niet alles is te achterhalen of direct aan te tonen qua waarheidsgetrouwheid, maar dat maakt het nog niet minder waar.
Dat komt ook gewoon omdat er over Feyenoord in de laatste jaren enorm veel negatiefs te melden is.
Mocht er veel goed nieuws te melden zijn, dan zal dat ook aangedikt worden en uitgebreid gemeld worden.

Maar het ging me er vooral om dat er werd gedaan alsof Derksen zich onder z'n bureau af zit te trekken omdat ie slecht nieuws over Feyenoord mag brengen. Die heeft echt niets tegen Feyenoord persoonlijk ofzo.
-
pi_87920073
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De club heeft in een reactie aangegeven dat het gelul was . Net als dat gezanik over het salaris van Been. Het aantrekken van Honda , het aangaan van leningen, het komen van investeerders enz enz
Ja, net als de club aangaf dat we voor Europees voetbal gingen, de schulden wel meevielen en Verbeek gewoon aanbleef als trainer.

En dat Been zoveel verdient is niet ontkent en het is zeker wel noemenswaardig als het klopt. Dat Honda aangetrokken werd is nooit gezegd, er werd gezegd dat er een investeerder was die eventueel interesse had.
-
pi_87920081
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:27 schreef Ruud het volgende:
Nu al zin in een fantastische pot tegen VVV :')
Als we winnen zijn we even uit de degradatiezorgen
Groetjes, Ezio.
pi_87920160
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jeugdelftal of niet, ze mogen wel wat harder werken voor hun kankergeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')