quote:Oh sorry, die zit alleen in de nieuwe layout
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh sorry, die zit alleen in de nieuwe layout
quote:Ik beet in een citroen, sorry
quote:Nee!Op zondag 24 oktober 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag toch mn eigen mening hebben ?
quote:Ff in med kijken, of ze nog mensen zoeken
quote:Je zou dr een note voor verdienen jij!
quote:Grenzeloos verliefdOp zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
Meh, door de katten kijk ik voor de verandering naar een nederlandse muts die naar marokko verhuist voor haar grote liefde, maar "het is toch anders dan ze had gedacht"
quote:Ja echt he, die wichtjes denken daar nooit over naOp zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Grenzeloos verliefd
Het is bijna altíjd anders dan ze hadden gedacht.
Net als die meid die voor haar Grote Liefde naar Egypte vertrok. En daar bleek dat hij van zijn ouders niet bij haar mocht slapen, dus ze moest nog maaaaaaaanden alleen slapen tot ze getrouwd waren. En hij was altijd aan het werk, dus eigenlijk zat ze daar constant in haar uppie
quote:Kijk , jij snapt mOp zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Pagan het volgende:
Hophophop, nog een OP! Speciaal voor oh-oh.![]()
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
quote:Gewoon roepen als er een vacature vrijkomt bij PR?Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ik daar ook maar iets over te zeggen heb.
quote:Och, ergens ben ik wel jaloers op zulke types, die gewoon alles uit hun handen durven laten vallen, alles opgeven en gewoon *hup* in het diepe springenOp zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt he, die wichtjes denken daar nooit over naEn dan gaan ze heel schamper reageren als familie/vrienden zich zorgen maken, en altijd lopen ze daar toch tegen aan
quote:* Pagan gaat snel zijn notes tellen, het was er maar 1tje.
quote:Oh, ik zou wel verhuizen voor mn grote liefde, maar ik zou er minder makkelijk over denken denk ikOp zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Och, ergens ben ik wel jaloers op zulke types, die gewoon alles uit hun handen durven laten vallen, alles opgeven en gewoon *hup* in het diepe springen
Maar er komt vaak in dat programma in elk geval weinig van de plannen terecht. Vaak komen ze weer terug naar Nederland, met hun nieuwe liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |