abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 17:41:36 #1
42184 crew  DaMart
pi_87904141

quote:
Juist op het moment dat ik Joep in het vizier kreeg, en ik mijn vinger behoedzaam naar de trekker van mijn paintballpistool bracht, werd woonkamer van de verlaten boerderij gehuld in duisternis. Op de bovenverdieping hoorden we gestommel en een korte, maar felle angstschreeuw luidde een doodse stilte in. Ik scheen met mijn zaklantaarn naar Joep, die me geschrokken aankeek. De vloer boven ons kraakte en een raam klapperde op de wind. Joep was de eerste die weer bewoog en aanstalten maakte om naar boven te lopen. Ik volgde hem, terwijl mijn hart wild tegen mijn borstkas beukte. Krakend bewoog de badkamerdeur op zijn scharnieren toen Joep hem opende. Aan de andere kant van de gang klapperde nog steeds het raam. Buiten schoot een bliksemflits langs de donkere lucht. In het korte weerlicht meende ik een silhouet in een van de kamers te zien. De angst in mijn ledematen werd sterker, en het liefst was ik naar buiten gerend. Terug naar huis, veilig in mijn eigen bed. Maar toen Joep me met een ontzette blik in zijn ogen aankeek en wees naar wat zich in de lichtbundel van zijn zaklantaarn bevond, wist ik dat het een lange nacht zou worden.
Maak het verhaal af en win!
Wil jij 2 kaarten voor de paintballjungle winnen? Maak bovenstaand verhaal dan in maximaal 800 woorden af. Je kunt je inzending uiterlijk 7 november posten in dit topic. Maximaal 1 inzending per persoon.

De 5 beste inzendingen winnen 2 kaarten voor de Paintballjungle, die geldig zijn op een zondagmiddag. Om te bepalen welke inzendingen de beste zijn, zal een stemronde in TTK worden gehouden. Dit betekent dat ook crew mee mag doen.

Paintballjungle
Paintball Jungleis net buiten Amsterdam gevestigd en is met ruim 12,5 hectare de grootste aanbieder van paintballactiviteiten in Nederland. Dit veld is verdeeld in verschillende spelzones, met elk hun eigen karakter waardoor ze verschillende themaspellen kunnen bieden! Zo organiseren ze het hele jaar door speciale thema-acties gecombineerd met paintballen. Zo ook deze maand met Halloween! Kijk op hun website wat ze de rest van het jaar organiseren!

Je wint een tweepersoons arrangement voor hun "Crazy Sunday". Elke zondag van 11.00 - 17.00 uur. De kaarten zijn een jaar geldig en deze kaarten geven toegang tot onze Crazy Sunday waarbij deelnemers samen met en tegen andere kleine groepjes diverse games spelen op de er schillende speelvelden van ons park. Dit is inclusief complete uitrusting en 100 paintballs.

In dit topic kun je de wedstrijd bespreken, je inzendingen kun je in dit topic posten: Schrijfwedstrijd Halloween: Win een paintball-arrangement .

Veel succes en schrijfplezier *O*.
pi_87910199
Ik ben benieuwd, dit wordt mijn eerste schrijfwedstrijd ooit :) Ik heb inmiddels al een aardig idee, alleen ben ik nogal bang dat ik teveel stijlfoutjes ga maken :') In ieder geval: Mede schrijvers, veel succes!
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_88131425
Geplaatst. Nou, waar blijft de competitie? Of hebben we geen schrijvers meer hier?
pi_88257065
Competitie meldt zich ;) hoewel het er zo toch op begint te lijken dat we allebei kunnen gaan paintballen :o
pi_88259160
Schrijver nummer drie represent :)
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 13:03:14 #6
42184 crew  DaMart
pi_88361211
Nog 2 dagen te gaan, dus ik ben benieuwd wat voor verhalen er nog bij komen!
pi_88393985
Ben benieuwd! Zal in t weekend nog wel wat bijkomen ^O^ (denk ik :P)
pi_88531201
En nu?
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 21:25:56 #9
42184 crew  DaMart
pi_88532817
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef ValHallen het volgende:
En nu?
Ik ben de afgelopen dagen amper online geweest, maar we zijn nog even aan het overleggen, dus een dezer dagen hoor je meer :).
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 08:27:20 #10
42184 crew  DaMart
pi_88623787
Helaas hebben we maar 4 inzendingen ontvangen, dus dat betekent dat de volgende mensen binnenkort mogen gaan paintballen:

Xessive
Just_another
Valhallen
Anduril

Van harte gefeliciteerd *O*.
pi_88651479
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:27 schreef DaMart het volgende:
Helaas hebben we maar 4 inzendingen ontvangen, dus dat betekent dat de volgende mensen binnenkort mogen gaan paintballen:

Xessive
Just_another
Valhallen
Anduril

Van harte gefeliciteerd *O*.
Bedankt! *O*

Maar ik vind het toch leuker als er een beetje een wedstrijd is.... -O-
pi_88678554
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Xessive het volgende:

[..]

Bedankt! *O*

Daar sluit ik me bij aan... maar een volgende keer beter toch... Paintballen is iig nice *O*
Horen we er verder via de mail over?
  Moderator zaterdag 13 november 2010 @ 22:32:29 #13
42184 crew  DaMart
pi_88684112
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Xessive het volgende:

[..]

Bedankt! *O*

Dat heeft uiteraard ook onze voorkeur ;).

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:30 schreef Just_Another het volgende:

[..]

Daar sluit ik me bij aan... maar een volgende keer beter toch... Paintballen is iig nice *O*
Horen we er verder via de mail over?
Een dezer dagen ontvangen jullie een PM voor de verdere afwikkeling :).
pi_88687890
Ach, het schrijven was leuk om te doen, het lezen van de andere verhalen ook. Zat leuk spul tussen. En paintballen is altijd leuk, of je het nou middels een super spannende verhalenwedstrijd hebt gewonnen of dat je het automatisch hebt gewonnen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')