quote:Dan wordt het dus nooit wat. Als zelfs spelers die de kwaliteiten wel hebben, het al niet kunnen maken... Ik denk dat het iets te simpel is om te stellen dat het aan deze spelers ligt. Dat zal best in een paar gevallen zo zijn geweest, maar in alle gevallen? Dat is te makkelijk.Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tiendalli heeft er ook gewoon het karakter en de mentaliteit niet voor om te slagen bij Feyenoord, geen schande, dat hebben er wel meer gehad in het verleden.
Niet omdat ie het Feyenoord-niveau niet aan kan, maar de druk die een topclub als Feyenoord en Ajax met zich meebrengen zorgde ervoor dat hij faalde, bij Twente, PSV en AZ heerst toch een andere sfeer die gemoedelijker is, zowel qua supporters als clubbestuurders/personeel.
Bij Feyenoord 'falen' er genoeg jongens die het elders ook prima doen, veelal bij clubs die voetballend nog meer eisend zijn en waarbij je nog beter je taken moet uitvoeren, dat is geen toeval, dat is gewoon de druk er om heen en die kunnen ze niet aan.
Al kun je er ook niet omheen dat spelers bij deze club beter begeleid moeten worden, medespelers niet al te tactvol zijn (zie Cisse voorbeeld) en er van een team geregeld geen sprake is en aan dat soort zaken kan de club zeker wat doen.
Van mental coaches tot aan meer uitjes, betere begeleiding, meer praten onderling, de focus anders leggen en voetballers meer als mens zien en niet enkel als werknemers op de loonlijst.
Feyenoord heeft al de nodige 'gevoelsjongens' gehad die hier niet konden aarden en dat kan ik prima begrijpen, topsport is hard, maar hoeft niet meedogenloos en kil te zijn.
quote:Inderdaad, net als dat Mario 1 miljoen zou krijgen. Alles wat Derksen of andere media melden wordt door vele meteen geloofd en in klote tijden weer aangehaald.Op zondag 24 oktober 2010 18:31 schreef Klummie het volgende:
[..]
Typisch zo'n onzinverhaal waarvan de waarheid nooit bevestigd is. Er is nooit een officieel bod op De Guzman gekomen behalve van CSKA Moskou. Dat hele manchesterverhaal is complete onzin.
quote:nee daar heb je absoluut gelijk in, daarom moet er ook een hele schoonmaak worden gehouden, scouting moet sowieso weg, die komen met de verkeerde spelersOp zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als je geen geld hebt om nieuwe spelers te halen, dan moet je juist alles op alles zetten om het maximale te halen uit de spelers die je hebt en dat doet Feyenoord niet.
quote:Nou daar los je t idd ook niet mee op en ik snap wel dat men zn frustraties ed kwijt wil en er dus (de laatste tijd helaas) vaak negatief over los brand. Ik denk all1 dat er een groot gebrek aan 1 echte leider is in het veld. Iemand die de rest kan opzwepen \ mee kan sleuren in de strijd. Iemand die die jonge garde mee kan slepen en een meer over mijn lijk mentaliteit op het veld kan brengen. Dat is wat ik mis aan Feyenoord. Vroegah gingen tegenstanders toch redelijk met knikkende knieën naar de Kuip of ontvingen ze Feyenoord anders dan de laatste pak weg 2 a 3 seizoenen. Het zou in mijn ogen niet misstaan als Feyenoord op zoek gaat naar wat meer Fräser type spelers. Als je als spits tegen hem moest ballen wist je gewoon dat het pijn zou gaan doen. Ik kan het verkeerd zien hoor maar volgens mij zou dat een berg schelen.Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, wat moeten media en supporters dan? Roepen dat het vandaag allemaal zo slecht nog niet was, er lichtpuntjes werden gezien en meer van dat soort prietpraat?
quote:Dat soort types zijn vaak lastig te vinden. Die worden in Nederland ook niet echt opgeleid, omdat het in Nederland allemaal mooi doet.Op zondag 24 oktober 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou daar los je t idd ook niet mee op en ik snap wel dat men zn frustraties ed kwijt wil en er dus (de laatste tijd helaas) vaak negatief over los brand. Ik denk all1 dat er een groot gebrek aan 1 echte leider is in het veld. Iemand die de rest kan opzwepen \ mee kan sleuren in de strijd. Iemand die die jonge garde mee kan slepen en een meer over mijn lijk mentaliteit op het veld kan brengen. Dat is wat ik mis aan Feyenoord. Vroegah gingen tegenstanders toch redelijk met knikkende knieën naar de Kuip of ontvingen ze Feyenoord anders dan de laatste pak weg 2 a 3 seizoenen. Het zou in mijn ogen niet misstaan als Feyenoord op zoek gaat naar wat meer Fräser type spelers. Als je als spits tegen hem moest ballen wist je gewoon dat het pijn zou gaan doen. Ik kan het verkeerd zien hoor maar volgens mij zou dat een berg schelen.
quote:Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk, als een speler het mentaal al niet aan kan om uitgejouwd te worden na een zoveelste mislukte actie, ligt het probleem dan bij de speler of bij zijn omgeving/werkgever?Op zondag 24 oktober 2010 18:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan wordt het dus nooit wat. Als zelfs spelers die de kwaliteiten wel hebben, het al niet kunnen maken... Ik denk dat het iets te simpel is om te stellen dat het aan deze spelers ligt. Dat zal best in een paar gevallen zo zijn geweest, maar in alle gevallen? Dat is te makkelijk.
Ik denk dat het 'm in de begeleiding zit. Begeleiding is vaak niet eens 'n kwestie van er veel geld in pompen, dus daar zou Feyenoord meer mee moeten doen. Kan voor jonge spelers sowieso geen kwaad natuurlijk. De jongens op het veld is het enige van waarde dat Feyenoord nog heeft, dus daar moet je zuinig op zijn. Eeuwig zonde als je tientallen miljoenen rood staat en dan toch nog bruikbare spelers gratis laat vertrekken, zodat ze elders het wel kunnen laten zien...
quote:Onrustige sfeer bij de Kuip
(Novum) - Zo'n tweehonderd boze Feyenoord-fans hebben zich zondagavond verzameld voor de Kuip. Ze komen verhaal halen nadat hun club met 10-0 van PSV verloor. De sfeer is volgens de politie 'onrustig', maar er hebben zich vooralsnog geen incidenten voorgedaan.
Rond 18.15 uur is is de spelersbus gearriveerd bij het stadion van Feyenoord. Trainer Maria Been heeft na de blamage aangekondigd dat hij maandag aan de clubleiding gaat vragen of er nog genoeg vertrouwen in hem is. Feyenoord staat momenteel vijftiende in de Eredivisie.
quote:Waar komt dat dan door? Kuit is toch ook een topper en hem lukte het wel.Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, het lijkt erop dat het klimaat in de Kuip nu niet direct het beste uit potentiële toppers haalt...
quote:Mja dat dacht ik ook ooit van Nicky Hofs. Hij was imo echt een aanwinst maar (helaas) ook hij kon het niet waarmaken.Bruins zag ik wel doorstoten tot de top. Toen die werd gehaald was ik ervan overtuigd dat ze een goede slag geslagen hadden. En dan moet je nu zien hoe hij erbij loopt...
quote:gelijk een contract aan bieden.Op zondag 24 oktober 2010 18:49 schreef Ritmo het volgende:
D'r staat hier in de straat een jongetje in z'n eentje te voetballen in z'n Feyenoord-shirt.
quote:Feyenoord had destijds Theo Janssen en Nicky Hofs samen moeten halen.Op zondag 24 oktober 2010 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar komt dat dan door? Kuit is toch ook een topper en hem lukte het wel.
[..]
Mja dat dacht ik ook ooit van Nicky Hofs. Hij was imo echt een aanwinst maar (helaas) ook hij kon het niet waarmaken.
quote:Ga hem eens trainen.Op zondag 24 oktober 2010 18:49 schreef Ritmo het volgende:
D'r staat hier in de straat een jongetje in z'n eentje te voetballen in z'n Feyenoord-shirt.
quote:spelers krijgen ook weinig vertrouwen, denk aan Makaay onder Been, nu weer De Cler, Mulder of Darley ook bvOp zondag 24 oktober 2010 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Mja dat dacht ik ook ooit van Nicky Hofs. Hij was imo echt een aanwinst maar (helaas) ook hij kon het niet waarmaken.
Dit is trouwens niet iets wat all1 bij Feyenoord gebeurt hoor want bv bij Ajax loopt het ook over van de gefaalde spelers. Neem bv Sulejmani....Wat een drama is dat!!
quote:Mijn buurman vroeg of ik uit cynisme onze Feyenoord vlag weer boven de deur had wapperen en natuurlijk is het antwoord nee, laat ze maar lachen, kut opmerkingen maken en wijzen naar die idioot in die woning.Op zondag 24 oktober 2010 18:49 schreef Ritmo het volgende:
quote:Dat snap ik maar wereld wijd zijn er toch echt wel voetballers te vinden met die mentaliteit.Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort types zijn vaak lastig te vinden. Die worden in Nederland ook niet echt opgeleid, omdat het in Nederland allemaal mooi doet.
quote:Ja van 2006 tm 2009. Maar ja of hij nu terug wil komen is natuurlijk de vraag. Naast dat ze dan zijn contract bij ado moeten afkopen en dat is helaas niet mogelijk.Maximaal haalbare in deze zou 'n Danny Buys zijn. Die hebben ze al eens onder contract gehad toch? Is wel 'n strijder, een smeerlap, een Feyenoorder volgens mij en iemand die heeft laten zien goed genoeg te kunnen voetballen voor de subtop Nederland.
quote:Janko maakt ook weinig klaar bij twente, maar ze laten hem toch staan en hij scoort welOp zondag 24 oktober 2010 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dit is trouwens niet iets wat all1 bij Feyenoord gebeurt hoor want bv bij Ajax loopt het ook over van de gefaalde spelers. Neem bv Sulejmani....Wat een drama is dat!!
quote:Ja zeker Theo. Helaas is dat nu geen optie meer.Op zondag 24 oktober 2010 18:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feyenoord had destijds Theo Janssen en Nicky Hofs samen moeten halen.
quote:met 12 spelers meer kans he !!Op zondag 24 oktober 2010 18:52 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Dus dat was de reden voor die tien doelpunten, er ontbrak gewoon een keeper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |