quote:Ik fotografeer jou gewoonOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, niet echt een idee waar ik iets halloween achtigs kan maken, maar ik ga proberen om mee te doen!
quote:Dan win je de "spot hier de amateurfotograaf" wedstrijd. Verder is er denk ik niets te winnen.
quote:Dus ik als fotograaf kan een foto van iemand anders insturen, als diegene mij alle rechten op die foto geeft?• Alle rechten van de ingezonden foto moeten bij de fotograaf liggen.
quote:Heerlijk die mierenneukerrijOp zondag 24 oktober 2010 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus ik als fotograaf kan een foto van iemand anders insturen, als diegene mij alle rechten op die foto geeft?
quote:Ik vroeg het me gewoon even af, omdat het er zo stond en ik het me op die manier interpreteerde. Het lijkt me ook heel logisch dat je de foto zelf moet maken, daar niet van.Op zondag 24 oktober 2010 19:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heerlijk die mierenneukerrij
Wat denk je zelf?
Ik zal er even bij zetten dat je de foto óók zelf gemaakt moet hebben.
quote:Dan maak je er één.Op maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik had een toffe foto, maar ik kan hem niet meer vinden
quote:Denk 't ff weg!Op maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ziet er eng uit, alleen t is niet helemaal wit
quote:Beroepsgeheim hoor ik dus?
quote:Waarin dan?
quote:Daar ben ik net sinds een half jaartje mee gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |