quote:in een dorpje vlak erbijOp zondag 24 oktober 2010 17:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Waar zit je dan nu in hemelsnaam? Ik kom meestal 2x in de week in Alphen en vroeger vaker. Na 19.00 loopt er alleen nog een hond met baas over straat. Zooo saai. Hou ik niet van... wel van pizza
quote:Hmm ok.. Dat biedt perspectieven! Eens kijken of we dat in de kerstvakantie kunnen inplannen oid. Checken of mijn zus mee wil (die woont in Rotjeknor
quote:T lijkt mij ook interessant maar wel creepy ook.Op zondag 24 oktober 2010 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
[..]
Hmm ok.. Dat biedt perspectieven! Eens kijken of we dat in de kerstvakantie kunnen inplannen oid. Checken of mijn zus mee wil (die woont in Rotjeknor)
quote:Voor wie ooit nog Golfer te eten krijgt: Hij houdt van natte oesters.Op zondag 24 oktober 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Zo. Ook weer thuis.
De voorpret die we de afgelopen dagen hadden toen we al kaarten voor de tentoonstelling hadden was bijna even leuk als de enthousiaste verbaasde reakties van de lijkenbekijkers die ons al kenden.
Leuk om Rijstwafel (...) en Aure ook eens IRL te ontmoeten. De rest van het tuig kenden we al.
Bijzonder interessante tentoonstelling ook en vooral het 12-plus gedeelte waar een aantal dames zich als giegelende pubertjes gedroegen met commentaar op de piemelmaten.
Daarna vielen de (te droge) mosselen in HNY mij wat tegen helaas.
Al met-al wel een leuke meet geweest.
Op de terugweg nog even langs Rijswijk gereden om een bliksembezoekje te brengen aan babi J.
Oh, en Rotjekknor blijft een K*Tstad en F'noord wordt steeds lachwekkender.
quote:Was totaal niet eng en je realiseert je eigenlijk niet dat het echte lijken zijn. Het meeste ziet er allemaal uit als een soort plastic poppen.Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef DarkElf het volgende:
T lijkt mij ook interessant maar wel creepy ook.
quote:Nee nee nee, hij heeft liever natte mosselenOp zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor wie ooit nog Golfer te eten krijgt: Hij houdt van natte oesters.
quote:Toch niet Bodengraven he? Ok, dat is nooooog doodser! Ik sport in Alphen. 2x in de week karateOp zondag 24 oktober 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in een dorpje vlak erbij
wat doe jij die 2x in Alphen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee nee nee, hij heeft liever natte mosselen
quote:T zal misschien ook meer t idee zijn. Nou wie weet. Heb nog even om te bedenken of ik wil.Op zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Was totaal niet eng en je realiseert je eigenlijk niet dat het echte lijken zijn. Het meeste ziet er allemaal uit als een soort plastic poppen.
quote:nog doder, maar geeft niks. ik voel me thuisOp zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef kahlie het volgende:
[..]
Toch niet Bodengraven he? Ok, dat is nooooog doodser! Ik sport in Alphen. 2x in de week karate
quote:Owja, typfoutOp zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Aure het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Lapootje
Mobfilmpje van vanmiddag : wat is het lievelingsspeelgoed van Babi J. ?
quote:oooh ja toen wilden we zsm naar jullie toe omdat jullie op ons stonden te wachtenOp zondag 24 oktober 2010 17:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die lagen in de hal bij die boekenverkoop. Ik was bijna geneigd om ze voor mijn cardiologen te kopen, maar ja 6X7.50 ging me iets te ver
Sunny het is tot eind jan 2011!
quote:'t Was sowieso niet eng of ranzig, daar hoef je het niet voor te laten. Er liepen veel mensen waaronder kinderen en voor zover ik heb gezien, vond niemand 't ranzig of eng.Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
T zal misschien ook meer t idee zijn. Nou wie weet. Heb nog even om te bedenken of ik wil.
quote:Ja! Was erg gezellig en laat geworden. Dus vanmorgen toen we weg moesten was ik wel wat duffigOp zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het etentje gezellig, lekker en leuk met de CF'jes?
quote:nu al avondgegeten?Op zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef z80 het volgende:
ook even weer thuis melden.
ben al een uurtje binnen, maar eerst de verplichte huishoudelijke dingen gedaan.
en een pizza naar binnen gewerkt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef z80 het volgende:
ook even weer thuis melden.
ben al een uurtje binnen, maar eerst de verplichte huishoudelijke dingen gedaan.
en een pizza naar binnen gewerkt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Lapootje
quote:ja! wel een hele goede uitvoering!
quote:mm jummie met kaasbroodjes? ik weet het nog niet. heb geen zin in de maggi sperziebonen/sateschotel. vind die niet lekkerOp zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Zometeen lekker aan de uiensoep, t ruikt hier heerlijk
Wat eten jullie vandaag?
quote:Met stokbrood met kruidenkaasOp zondag 24 oktober 2010 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mm jummie met kaasbroodjes? ik weet het nog niet. heb geen zin in de maggi sperziebonen/sateschotel. vind die niet lekkervraag wel of ik ajb noodles mag eten. dan eet ik vega vnv, net als rijst
quote:jes, wat dat betreft wel jaOp zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Met stokbrood met kruidenkaas![]()
En je bent toch wel stiekem een echte aziaat, met je noodles![]()
quote:Volgens mij eet je die minimaal 2x per week niet?Op zondag 24 oktober 2010 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jes, wat dat betreft wel ja![]()
quote:Je kan altijd nog kaasrondjes friturenOp zondag 24 oktober 2010 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mm jummie met kaasbroodjes? ik weet het nog niet. heb geen zin in de maggi sperziebonen/sateschotel. vind die niet lekkervraag wel of ik ajb noodles mag eten. dan eet ik vega vnv, net als rijst
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:nee al 2 weken niet meer gegetenOp zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Volgens mij eet je die minimaal 2x per week niet?
quote:Wat zijn kaasrondjes?Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan altijd nog kaasrondjes frituren
quote:awwwwOp zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Lapootje
quote:Dat moet nodig gecompenseerd!Op zondag 24 oktober 2010 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee al 2 weken niet meer gegeten
quote:heb ik gisteren opgegeten!Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
Voor wie ooit nog Golfer te eten krijgt: Hij houdt van natte oesters.
quote:Maakt mij niet uit. Oesters of mossel. Als ze maar vochtig warm en nat zijn.Op zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Aure het volgende:
quote:ik zou dan toch voor de spareribs gaanOp zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Om jou te compenseren zal ik dan vanavond maar spareribs gaan eten![]()
Nee, 't word pasta met aubergine, champignons ofzo. Zo maar eens aan beginnen.
quote:Ja, het is allemaal jouw schuld, zuipschuit.Op zondag 24 oktober 2010 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Even twee tellen zitten, vandaag kwam iets te laat op gang waardoor het programma wat... indikte. Afijn, mijn alcoholgebruik brengt blijkbaar schade toe aan mijn omgeving, gezien de discussie van gisteravond
*gaat de online alcoholistentest nog eens invullen
quote:Mens, stoor je nergens aan en geniet van het levenOp zondag 24 oktober 2010 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Even twee tellen zitten, vandaag kwam iets te laat op gang waardoor het programma wat... indikte. Afijn, mijn alcoholgebruik brengt blijkbaar schade toe aan mijn omgeving, gezien de discussie van gisteravond
*gaat de online alcoholistentest nog eens invullen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Iets van kaas in de vorm van een rondje die je kan frituren?
quote:DatOp zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mens, stoor je nergens aan en geniet van het leven![]()
quote:dat ja!Op zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:No worriesOp zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Welke hetero man of lesbi vrouw nou niet?Op zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Aure het volgende:
[..]
quote:Dat komt doordat je mijn pasta nog nooit op hebt.Op zondag 24 oktober 2010 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou dan toch voor de spareribs gaan
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Vork het volgende:
Ik zou ook wel willen genieten van het leven, maar helaas. Iemand hier in de buurt vindt het al maanden nodig om met het raam dan wel de deur open te moeten gaan lopen blokfluiten.
quote:is die zo lekker dan?Op zondag 24 oktober 2010 17:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat komt doordat je mijn pasta nog nooit op hebt.
quote:lekkerder dan spareribs??Op zondag 24 oktober 2010 17:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat komt doordat je mijn pasta nog nooit op hebt.
quote:
quote:Vandaag weet ik het niet, want ik daag de kookgoden uit door wat dingen bij elkaar in een pan te mikken en te kijken hoe het smaaktOp zondag 24 oktober 2010 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerder dan spareribs??![]()
nou ben ik benieuwd
quote:bijna goed.Op zondag 24 oktober 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
jaa het is me gelukt. was er samen met Isa als eerste!
quote:ja!Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu al avondgegeten?
en pizza![]()
quote:whahahah ooooooh wat erg! ben ik dat vergetenOp zondag 24 oktober 2010 17:58 schreef z80 het volgende:
[..]
bijna goed.
P was de eerst, ik tweede.
eerst buiten nog even in de zon gestaan, later binnen toen het ging regenen.
quote:Treets? Wat zijn dat?Op zondag 24 oktober 2010 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
ja!
dat broodje stoofvlees en bakje ijs is niet genoeg.
inmiddels ook al een halve kilo druiven op.
en als ik niet uit kijk gaat er zo ook nog een zak treets achteraan.
quote:m&m geel. (pinda met choco en suiker laagje)Op zondag 24 oktober 2010 18:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Treets? Wat zijn dat?
Soep was lekker
quote:Zo heetten vroeger de M&M's in Nederland ook.
quote:Echt waar?Op zondag 24 oktober 2010 18:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo heetten vroeger de M&M's in Nederland ook.
quote:Oh oké, tsja ik lust geen M&M's dus dat weet ik nietOp zondag 24 oktober 2010 18:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo heetten vroeger de M&M's in Nederland ook.
quote:Ach ja vroegerOp zondag 24 oktober 2010 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt waar?Kan ik me niet meer herinneren.
Weet nog wel dat de Twix Raiders waren.
quote:Lust je geen chocola?Op zondag 24 oktober 2010 18:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh oké, tsja ik lust geen M&M's dus dat weet ik niet
quote:Raiders waren lekkerderderOp zondag 24 oktober 2010 18:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach ja vroeger
Toen was t leven nog veel eenvoudiger..
quote:Ik lees op Wiki dat het pas in 1983 veranderd is naar m&m's.Op zondag 24 oktober 2010 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Echt waar?Kan ik me niet meer herinneren.
quote:Jawel, maar het is bepaald niet mijn favoriete snoep. Vind eigenlijk alleen af en toe melk chocola lekker, als ik er de bui naar heb. Maar als ik moet kiezen tussen chocola of ijs voor de rest van mijn leven dan gaat chocola er uit. Ik heb het eigenlijk zelden in huis.
quote:Oeh, toen was ik 2, kan ik me niet meer herinneren.Op zondag 24 oktober 2010 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat het pas in 1983 veranderd is naar m&m's.
quote:Niks mis met bijna alleen mannelijke vrienden (check), gamen & lannen (check), ruige spelletjes spelen (check) etc. etc. Ik hou ook niet van chocolade en kennelijk is dat super onvrouwelijk. Kan me lekker niets schelen.Op zondag 24 oktober 2010 18:13 schreef Windigo het volgende:
Maar ja ik ben dan ook een hele ongewone vrouw, met vrijwel alleen mannelijke vrienden en autistische trekken die liever gamed en ruige spelletjes speelt dan chocola eet en films kijkt
quote:Ik zeg ook nergens dat er iets mis mee is, al schijnt men bij mij te concluderen dat ik derhalve asperger hebOp zondag 24 oktober 2010 18:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Niks mis met bijna alleen mannelijke vrienden (check), gamen & lannen (check), ruige spelletjes spelen (check) etc. etc. Ik hou ook niet van chocolade en kennelijk is dat super onvrouwelijk. Kan me lekker niets schelen.![]()
![]()
Geef mij maar drop!
quote:Halve?Op zondag 24 oktober 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat er iets mis mee is, al schijnt men bij mij te concluderen dat ik derhalve asperger heb
Drop![]()
quote:Ik klets teveel om asperger te hebben... ze zeggen tegen mij altijd dat ik super onvrouwelijk ben en dat dat er nou juist niet aan af is te zien... flauwerdsOp zondag 24 oktober 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat er iets mis mee is, al schijnt men bij mij te concluderen dat ik derhalve asperger heb
quote:Mja dat zei de Psych eerst, maar inmiddels zijn ze daar op terug gekomen en heet het dat ik in ieder geval Asperger-trekken heb, als het niet de stoornis is. Dat word onderzocht zo gauw ik mn nieuwe therapie krijg.Op zondag 24 oktober 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Halve?![]()
![]()
En nee, geen Asperger toch
quote:ben ik al zo oudOp zondag 24 oktober 2010 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees op Wiki dat het pas in 1983 veranderd is naar m&m's.
quote:de biscuit van de twix is wel lekker nu hoor!
quote:Oh kletsen is wel iets kenmerkends voor Asperger hoor, maar goed een stoornis hebben is heel wat anders dan gewoon niet zulke vrouwelijke hobby's hebben dus maak je vooral geen zorgenOp zondag 24 oktober 2010 18:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik klets teveel om asperger te hebben... ze zeggen tegen mij altijd dat ik super onvrouwelijk ben en dat dat er nou juist niet aan af is te zien... flauwerdsIk hou ook niet van romkom's, vrouwenseries, winkelen en telefoneren.
quote:Wel POTJANDRIE... nee geintje.Op zondag 24 oktober 2010 18:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja dat zei de Psych eerst, maar inmiddels zijn ze daar op terug gekomen en heet het dat ik in ieder geval Asperger-trekken heb, als het niet de stoornis is. Dat word onderzocht zo gauw ik mn nieuwe therapie krijg.
Ik zou er zelf niet raar van staan te kijken, als ik zie hoe mensen soms op me reageren terwijl ik dat totįįl niet zie aankomen, zowel hier als in het echte leven.
quote:Mja ik voel me vaak gekwetst door de hoeveelheid etiketjes die er op me geplakt worden en de hoeveelheid opmerkingen die de buitenwereld maakt zoals ''jij bent sociaal gehandicapt'' (zegt mn pa dan) da's echt niet leuk om te horen als je je best vreselijk doet om door iedereen aardig gevonden te worden en het sociale spel te spelen.Op zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel POTJANDRIE... nee geintje.Moet ik eigenlijk ook geen grappen over maken.
Ik zou me ambivalent voelen: aan de ene kant wil ik graag weten of wat ik heb daar een naam voor is, aan de andere kant zou ik ook geen plakkaat willen ontvangen en mezelf willen zijn.
quote:Sommige mensen lezen vrouwelijkheid af aan lichaamsvormen (daar zit het wel helemaal "goed") en dan vinden ze het raar als de rest van het plaatje (hobby's) absoluut niet klopt. Daarbij heb ik ook een hele aardige splagaat tussen alpha/beta in mijn werk & studie.Op zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef Windigo het volgende:
Waarom zou jij zo onvrouwelijk zijn dan?
quote:Ach ja Nederland is volgens mij nog lang niet zo geėmancipeerd als het zelf denkt, als je als vrouw typische 'mannendingen'' doet of leuk vindt wordt daar nog altijd met verbazing op gereageerd.Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen vrouwelijkheid af aan lichaamsvormen (daar zit het wel helemaal "goed") en dan vinden ze het raar als de rest van het plaatje (hobby's) absoluut niet klopt. Daarbij heb ik ook een hele aardige splagaat tussen alpha/beta in mijn werk & studie.
Erg grappig, maar voornamelijk zijn het gewoon de vooroordelen die mensen hebben. Ik kan er meestal wel om lachen, vooral omdat ik in mijn werk altijd hoor: JIJ, Technische Informatica? Had ik *nooit* gedacht?! en op de studie: "Jij? Zo'n soort bedrijf? Wow?! Had ik echt nooit verwacht?!.
quote:Ik weet het, helaas is het wat minder als je daar zelf de hoofdrol in speelt.Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef kahlie het volgende:
Ik weet zeker dat ik niet in het autistische spectrum val, dus daar maak ik me niet druk om. Vriendin van me heeft een zoon met PDD-NOS van mijn leeftijd en dan merk/hoor je echt hele frappante verhalen.
quote:Valt dat onder emancipatie dan? Vrouwen kunnen (zowat) elke opleiding volgen of elk beroep uitoefenen. Dat het volgens vele mannen niet bij een vrouw hoort is meer een vooroordeel die nogal hardnekkig is.Op zondag 24 oktober 2010 18:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach ja Nederland is volgens mij nog lang niet zo geėmancipeerd als het zelf denkt, als je als vrouw typische 'mannendingen'' doet of leuk vindt wordt daar nog altijd met verbazing op gereageerd.
quote:Ik vind helemaal niet dat het zo slecht gesteld is, ik vind het meer vreemd dat mensen zichzelf zo geėmancipeerd vinden maar op een vrouw die geen typische vrouwen dingen doet nog steeds zo verbaasd reageren en of/zeggen dat ze wel pot zal zijn. Natuurlijk denkt niet iedereen zo, maar ik maak vaak genoeg dat vooroordeel mee. Het lijkt me dat als de emancipatie daadwerkeljk compleet is, men ook die vooroordelen niet meer zo zal hebben. Maar goed, ik begrijp de maatschappij vaak genoeg nietOp zondag 24 oktober 2010 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Valt dat onder emancipatie dan? Vrouwen kunnen (zowat) elke opleiding volgen of elk beroep uitoefenen. Dat het volgens vele mannen niet bij een vrouw hoort is meer een vooroordeel die nogal hardnekkig is.
Het omgekeerde heb je ook met volgens vele typisch vrouwen beroepen. Zodra een man dat doet is hij of Homo of kansloos. Of allebei.
Mocht je nog steeds vinden dat het zo slecht gesteld is in Nederland: ga het eens in het buitenland proberen en merk op dat wij het hier nog niet zo slecht hebben in dit kleine landje.
quote:Op de UU studeerde er meer vrouwen Informatica. Kwamen wel vooral uit het buitenland trouwens. 1 uit het Oostblok zat in mijn project groep. Behalve dat ze niets snapte van onze humor (of het gebrek daar aan) was ze wel erg lief, kon je goed met haar praten over zowel studie gerelateerde dingen en alles daarbuiten en wist ze ook behoorlijk wat af van het onderwerpOp zondag 24 oktober 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Meh, en toch zijn er meer vrouwen die informatica studeren in het Oostblok op de een of andere manierNiet dat ik dit kan staven met cijfers
quote:Heb ik gedaan. Er studeren in PRT veel meer vrouwen in technische richtingen. Veel minder vooroordelen gehad, veel minder opmerkingen gehad, veel minder gezeik. Was prima jaartje, van genoten, maar i.v.m. andere redenen (gezondheid) nu toch alweer wat jaartjes in NL.Op zondag 24 oktober 2010 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
Mocht je nog steeds vinden dat het zo slecht gesteld is in Nederland: ga het eens in het buitenland proberen en merk op dat wij het hier nog niet zo slecht hebben in dit kleine landje.
quote:Misschien is dat zo op de TU trouwens. Ik weet het niet. Bij ons waren vrouwen toch over het algemeen geaccepteerd. Zowel op de Elektrotechniek opleiding in Rijswijk als op de UUOp zondag 24 oktober 2010 18:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Er studeren in PRT veel meer vrouwen in technische richtingen. Veel minder vooroordelen gehad, veel minder opmerkingen gehad, veel minder gezeik. Was prima jaartje, van genoten, maar i.v.m. andere redenen (gezondheid) nu toch alweer wat jaartjes in NL.
Discriminatie heeft niet alleen te maken met wat mogelijk is, maar ook met hoe mensen je behandelen. Ik zeg niet dat het zo slecht is hier in NL, maar soms heb ik er aardig de balen van, dus toen Windigo erover begon moest ik het ook even kwijt. En ik vind mensen pas echt geemancipeerd als ze niet discrimineren op geslacht
quote:Voorbeeldje: Java practicum. Inleveren van het practicum bij de assistent. Normaal gesproken: vragen over je code en bekijken of je code het doet. Daadwerkelijke moment: Assistent: "Oh, ja, je hebt het zeker van hem overgeschreven *wijst op jongen naast me*, ik streep hem wel af.Op zondag 24 oktober 2010 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien is dat zo op de TU trouwens. Ik weet het niet. Bij ons waren vrouwen toch over het algemeen geaccepteerd. Zowel op de Elektrotechniek opleiding in Rijswijk als op de UU. Het gaat er uiteindelijk toch om wat zij presteert. Er zijn genoeg vrouwen die beter of handiger zijn in Elektro dan menig man
quote:Amerikanen zijn bang voor alles wat niet op plastic lijktOp zondag 24 oktober 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Wat een kulargument van die haggis
http://www.culinaryschools.org/yum/forbidden-fruit/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |