quote:We merken het vanzelf wel
quote:Nee hoor
quote:eerder in eindhovenOp zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij denkt dat het los barst in Rotterdam ?
Nee denk het niet
quote:Daar loop je ook mee in UtrechtOp zondag 24 oktober 2010 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben stoer, ik ging naar buiten en deed gewoon mijn Feyenoord sjaal om
quote:KloptOp zondag 24 oktober 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar loop je ook mee in Utrecht
quote:Te toevalligOp zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De PSV'ers hebben zelfs de site kapoet gemacht
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
Wel zielig voor PSV dat niet iedereen gescoord heeft
quote:En waarom niet? Ze hebben al vaker idioot gedaan daar ik Rotterdam.Op zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk het niet
quote:Aww, het wordt zo wel echt een beetje zielig.Feyenoord-trainer Mario Been heeft na de 10-0 nederlaag bij PSV in de kleedkamer zijn positie ter discussie gesteld. Daarbij liet hij zijn tranen vloeien."Ben ik dan geen man als ik huil? Dit doet zo'n pijn", aldus Been op Radio Rijnmond.
quote:Mwah, het zal niet grootschalig zijn, maar ik zie wel wat gekken verhaal gaan halen bij het Maasgebouw. Misschien niet direct vandaag maar morgen of overmorgen bij een training ofzo. Het zal niet de eerste keer zijn iigOp zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk het niet
quote:Ik idd ook niet, maar al zou hij gaan komt de volgende vraag. :Op zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww, het wordt zo wel echt een beetje zielig.
Been gun ik dit echt niet.
quote:AaahhOp zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww, het wordt zo wel echt een beetje zielig.
Been gun ik dit echt niet.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Van het Feyenoord-forum:
[..]
Zeker weten?
quote:Erg onsportief van Feyenoord iddOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
Wel zielig voor PSV dat niet iedereen gescoord heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |