In samenwerking met Sexshop - X-Toys.nl mogen we deze week een uniek samengesteld erotiek pakket weggeven! In dit pakket zitten een aantal producten die waarschijnlijk erg zullen bevallen in de slaapkamer...
Het pakket heeft een samengestelde waarde van ongeveer 250 euro. Het pakket bestaat onder andere uit: vibrators, handboeien, een erotische film, glijmiddel, tepelklemmen, condooms en een buttplug. Kortom een compleet pakket voor hem en haar in de slaapkamer.
Om kans te maken op dit pakket hoef je alleen maar antwoord te geven op de onderstaande prijsvraag. Uit de inzendingen wordt de winnaar gekozen.
quote:de rest van t pakket uitproberen ?Op maandag 25 oktober 2010 10:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha, die ene dvd. Waar Foxy (glassy) opstaat,.
Die kregen wij dr vorige x bij toen ik iets van X-toys won. Dat zijn wel trieste, amateuristische dvd's.
Maar de rest van dit pakket ziet er wel leuk uit!
quote:Voorbehouden aan vriendlief,
quote:Een vriend van mij kocht vroeger altijd de TUC en Foxy (dat deed ie dan wel bij de benzinepomp haha) omdat je daar die gratis dvd's bij kreegOp maandag 25 oktober 2010 10:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha, die ene dvd. Waar Foxy (glassy) opstaat,.
Die kregen wij dr vorige x bij toen ik iets van X-toys won. Dat zijn wel trieste, amateuristische dvd's.
Maar de rest van dit pakket ziet er wel leuk uit!
quote:opruiming....?Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Is dat in- of exclusief de opruiming?
quote:Ja, jeweetwel opruiming? Sale? Aanbieding? Kijk op de website en het is het eerste categorie waar je op kan klikken,
quote:Wat heeftdat met deze prijsvraag te maken danOp maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel opruiming? Sale? Aanbieding? Kijk op de website en het is het eerste categorie waar je op kan klikken,.
quote:lees de prijsvraag eens, misschien dat dat al een hoop duidelijk maaktOp maandag 25 oktober 2010 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heeftdat met deze prijsvraag te maken danhet pakket is door FOK! samengesteld.
quote:OOOOOOW.Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
lees de prijsvraag eens, misschien dat dat al een hoop duidelijk maakt
ik ben in ieder geval ervan uitgegaan dat het inclusief de actie-artikelen is
quote:0,00 euro, kan. maakt niet veel uit. dat is de beste optie.Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef tomatenrood het volgende:
Maakt het nog uit HOE je het antwoord invult (alleen een getal, of met ''euro'' of ''€'' erachter)?
quote:Ok, dus gewoon " x,xx euro"Op maandag 25 oktober 2010 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
0,00 euro, kan. maakt niet veel uit. dat is de beste optie.
quote:nee, zolang het maar bedrag maar goed is.Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ok, dus gewoon " x,xx euro"Maar het maakt verder niet veel uit als je het anders noteert?
quote:Denk hem ook ook gevonden te hebben.Op maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef silent_scream1 het volgende:
ik vond hem iig denk ik al vrij snel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |