quote:Dit dus... maar k ben dus niet de enige die dat heeft.... biertje in de hand is complementerend voor Hardstyle-sfeerplaten..Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
maar ik voel een soort van leegte...waar is het biertje in je hand?
quote:Ik heb het al door. Adblock plus blijkt de boosdoener.....
quote:maar het is je vergeven
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar Dilemma klinkt via de officiële kanalen toch wel lekker. Beter iig dan dat filmpje van Stanley, maar toch vind ik 'm net niet.....
quote:oh, ben dus niet de enige die de track wel kan waarderen; gelukkigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?)
quote:ja, die ging heerlijk los laatst in de autoOp dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Herkenbaar! Lekkere euforische nummers zijn dat.
Moet je eens proberen met dit nummer, zekers als je zelf rijdt (of loopt of fietst), ben al meerdere keren al fietsend helemaal los gegaan![]()
quote:heerlijke platen om even weg te zwevenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hier ook met Alphaverb - The Otherside of Max Enforcer - Gold of *Vult random sfeerplaat in*
quote:Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
maar ik voel een soort van leegte...waar is het biertje in je hand?
quote:en had je in een stampvolle bus gezeten tussen allemaal mensen die daar een beetje mooi staan te zijnOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komen
quote:hardstyle is niet per definitie rawstyle, dat is meer een stroming binnen de hardstyleOp woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
quote:Dit is de line up van de HS stageOp woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
quote:Terwijl je juist de Donkeyrollers niet bij blije hardstyle kan scharen...Op woensdag 27 oktober 2010 10:23 schreef T_Killer het volgende:
Live: Donkey Rollers
Live: Noisecontrollers
Het enige wat je naar mijn mening echt onder de categorie 'raw' kunt scharen is Crypsis. Verder zijn Noisecontrollers, en soms Donkeyrollers ook enigszins 'raw'
quote:Hehe herkenbaar
quote:Heel kut dus, en heel Outland ging los bij dat nummer afgelopen zaterdag
quote:Jammer dat het dan weer in Zwitserland isAnagenetic
Blackmail
Chain Reaction
Lady Tom
Luna
Philippe Rochard
Proteus
Tatanka
quote:Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallenOp woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers vind ik niet raw (voor zover daar een definitie van is)... zelfs niet enigzins.
quote:Hij doet mij juist aan spacer denken...Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:
Die dilemma-track doet me op de een of andere manier denken aan een mix van outburst van the prophet en gold.
quote:Behalve die 2 dan.Op woensdag 27 oktober 2010 11:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallenvoor de rest idd niet echt..
quote:hahaha dat album..wat een crap. draaiorgelhardstyle in het kwadraat.
quote:Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik..
Er ligt nog heel veel Beat Providers werk klaar ook, dus dan zal het denk ik wel goed komen.
quote:QFT!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..
Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties
quote:Zekers!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..
Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties (Ran-D heeft nog heel veel werk wat nog niet gereleased is toch)?
quote:Alleen voor Isaac die met Luna een early set gaat draaien en Crypsis Live al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |