quote:Ooee daar zijn ze weer, de verliefdheiskriebelsOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Outsiderz deed me denken aan Wildstylez en dat deed me weer denken aan dit:![]()
quote:deze is ook fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ooee daar zijn ze weer, de verliefdheiskriebels![]()
![]()
Toch vind ik deze versie zachter, dromeriger en nog veel fijner klinken:
quote:Nette line-upOp dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
Vrijdag Cross Night:
Line-up:
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Ran-D
MC: Da Syndrome
voor een 10tje
quote:Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij? Als ik een feestje wil bezoeken zit ik meteen aan Rotterdam oid. In de buurt van Haarlem/Leiden wordt zo bijzonder weinig georganiseerd. Is ook lastig voor de Dj's hier in de buurt. Qua grotere namen zit hier in de buurt toch genoeg: Luna, Pavo, Josh & Wesz, Beat Providers en Bass Modulators zitten hier allemaal in de buurt zover ik weet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nette line-up
Hier zaterdag lokaal feestje met B-Front, Zatox en Psyko Punkz...
quote:ik weet het niet en ik klaag nietOp dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij?\
quote:Hier heb je ook amper feestjes hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij? Als ik een feestje wil bezoeken zit ik meteen aan Rotterdam oid. In de buurt van Haarlem/Leiden wordt zo bijzonder weinig georganiseerd. Is ook lastig voor de Dj's hier in de buurt. Qua grotere namen zit hier in de buurt toch genoeg: Luna, Pavo, Josh & Wesz, Beat Providers en Bass Modulators zitten hier allemaal in de buurt zover ik weet.
quote:Mixen gaat goed! Nummers zelf vind ik niet zo boeiend, maar dat is een kwestie van smaakOp dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef T-Force het volgende:
Niemand iets te zeggen over mijn setje trouwens?Opbouwende kritiek mag ook he, dat heb ik het liefste zelfs
quote:Naast de 2Dangerous komt er nog een showOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mixen gaat goed! Nummers zelf vind ik niet zo boeiend, maar dat is een kwestie van smaak
Ik zat trouwens te denken, zou het nou niet briljant zijn als Alphaverb of Thera oid bij FearFM een wekelijkse show doet? Of afwisselendGoeie marketing en meteen ook dikke reclame voor FearFM...
quote:Zover ik weet inderdaad heel dikOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naast de 2Dangerous komt er nog een show
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar ging het om, niet om de artiest
quote:Die quote knop laat zich pas zien als je de muis in het bericht houdt dat je wilt quotenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik nou gek of mis ik gewoon de quote button in de nieuwe lay-out.
quote:Herkenbaar! Lekkere euforische nummers zijn dat.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Ik zat gisteren in de bus van stage naar Arnhem CS om naar huis te gaan. Zoals gewoonlijk had ik mijn ipod in. Moe maar voldaan zat ik dus in die bus, want had lekker wat werk verzet dus voelde me goed. De bus reed op een weg die langs de Rijn loopt. Ik genoot van het uitzicht van een stad aan de rivier, de zon scheen en verwarmde mijn gezicht, de glinstering op het water deed me verlangen naar de zomer......en tijdens dit schilderachtige tafereel luisterde ik naar (skip even naar 1.58, krijg die YT link niet zo dattie dat automatisch doet)
* T_Killer traantje wegpinken doet
quote:Niet in Firefox dus....Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die quote knop laat zich pas zien als je de muis in het bericht houdt dat je wilt quoten
quote:Thema-instellingen (rechtsboven); vastzetten; quote/edit aanvinken.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg nu ook geen quote-knop te zien, terwijl ik die eerder wel degelijk heb gezien. Ik gebruik Chrome.
quote:De nieuwste aanwinst van TiLLT, Andy Blom, 21 jaar. Heeft al op Defqon gestaan en bij ons op de Hardtraxx Future Stage (Qontinent Preparty), was toen een erg dikke set.
quote:hardstyle, checkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?). Rauwe HS is vet, maar een mooie melodie is ook echt machtig, leef je bijvoorbeeld even in in mij bij het volgende verhaal:
Ik zat gisteren in de bus van stage naar Arnhem CS om naar huis te gaan. Zoals gewoonlijk had ik mijn ipod in. Moe maar voldaan zat ik dus in die bus, want had lekker wat werk verzet dus voelde me goed. De bus reed op een weg die langs de Rijn loopt. Ik genoot van het uitzicht van een stad aan de rivier, de zon scheen en verwarmde mijn gezicht, de glinstering op het water deed me verlangen naar de zomer......en tijdens dit schilderachtige tafereel luisterde ik naar (skip even naar 1.58, krijg die YT link niet zo dattie dat automatisch doet)
quote:HerkenbaarOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?). Rauwe HS is vet, maar een mooie melodie is ook echt machtig, leef je bijvoorbeeld even in in mij bij het volgende verhaal:
quote:Hier ook met Alphaverb - The Otherside of Max Enforcer - Gold of *Vult random sfeerplaat in*
quote:Dit dus... maar k ben dus niet de enige die dat heeft.... biertje in de hand is complementerend voor Hardstyle-sfeerplaten..Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
maar ik voel een soort van leegte...waar is het biertje in je hand?
quote:Ik heb het al door. Adblock plus blijkt de boosdoener.....
quote:maar het is je vergeven
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar Dilemma klinkt via de officiële kanalen toch wel lekker. Beter iig dan dat filmpje van Stanley, maar toch vind ik 'm net niet.....
quote:oh, ben dus niet de enige die de track wel kan waarderen; gelukkigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?)
quote:ja, die ging heerlijk los laatst in de autoOp dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Herkenbaar! Lekkere euforische nummers zijn dat.
Moet je eens proberen met dit nummer, zekers als je zelf rijdt (of loopt of fietst), ben al meerdere keren al fietsend helemaal los gegaan![]()
quote:heerlijke platen om even weg te zwevenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hier ook met Alphaverb - The Otherside of Max Enforcer - Gold of *Vult random sfeerplaat in*
quote:Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
maar ik voel een soort van leegte...waar is het biertje in je hand?
quote:en had je in een stampvolle bus gezeten tussen allemaal mensen die daar een beetje mooi staan te zijnOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komen
quote:hardstyle is niet per definitie rawstyle, dat is meer een stroming binnen de hardstyleOp woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
quote:Dit is de line up van de HS stageOp woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
quote:Terwijl je juist de Donkeyrollers niet bij blije hardstyle kan scharen...Op woensdag 27 oktober 2010 10:23 schreef T_Killer het volgende:
Live: Donkey Rollers
Live: Noisecontrollers
Het enige wat je naar mijn mening echt onder de categorie 'raw' kunt scharen is Crypsis. Verder zijn Noisecontrollers, en soms Donkeyrollers ook enigszins 'raw'
quote:Hehe herkenbaar
quote:Heel kut dus, en heel Outland ging los bij dat nummer afgelopen zaterdag
quote:Jammer dat het dan weer in Zwitserland isAnagenetic
Blackmail
Chain Reaction
Lady Tom
Luna
Philippe Rochard
Proteus
Tatanka
quote:Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallenOp woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers vind ik niet raw (voor zover daar een definitie van is)... zelfs niet enigzins.
quote:Hij doet mij juist aan spacer denken...Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:
Die dilemma-track doet me op de een of andere manier denken aan een mix van outburst van the prophet en gold.
quote:Behalve die 2 dan.Op woensdag 27 oktober 2010 11:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallenvoor de rest idd niet echt..
quote:hahaha dat album..wat een crap. draaiorgelhardstyle in het kwadraat.
quote:Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik..
Er ligt nog heel veel Beat Providers werk klaar ook, dus dan zal het denk ik wel goed komen.
quote:QFT!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..
Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties
quote:Zekers!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..
Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties (Ran-D heeft nog heel veel werk wat nog niet gereleased is toch)?
quote:Alleen voor Isaac die met Luna een early set gaat draaien en Crypsis Live al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |