quote:Nu je het zegt lijkt ie er wel op ja... Was mijzelf in eerste instantie niet opgevallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mad Killer lijkt wel héél erg op DR - 2012.
quote:Begin is lekker, rest is poep....Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro
Klinkt best goed
quote:Mwa niet mijn ding. Nu ik dit album ook ff gehoord heb moet ik zeggen dat de beste albums toch van Project 1 en Crypsis toch de beste zijn. Ze staan qua hardstyle redelijk uit elkaar, maar toch. De rest van de uitgebrachte albums heeft me nooit volledig geboeid.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samples van Smack online:
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
Klinkt erg goed!
quote:DL-linkjes doen we niet, dus neen.
quote:Ja vind het ook niet echt boeiende melodietjes, maar misschien komt er nog wel wat leuks vanOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
deepack draait veel van hun shit, het klikt altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
quote:Net als Marcel & Frank zelfOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
.... altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
quote:vind hem een beetje rustig, een beetje 'slap'...Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro
Klinkt best goed
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier kan Crypsis nog van lerenLeuke artist aftermovie
2:45
quote:ik vind Stereotuners - We Can Do This wel tofOp vrijdag 29 oktober 2010 13:21 schreef eQuaL het volgende:
Kenden jullie de Stereotuners al, weet nog niet helemaal wat ik er van vind
quote:Inspiratie is een beetje op bij Pollen zo te horen. Heb een beetje het idee dat ik naar oudere Pitcher, Dozer, Zany en Donkey producties luister die door de blender zijn gehaald.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samples van Smack online:
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
Klinkt erg goed!
quote:Je kunt zeggen wat je wil over Partyraiser... maar dat soort shit maakt een optreden wel tofOp vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |