quote:BewerkenOp zondag 24 oktober 2010 13:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
NEEEEEEE![]()
MIJN MAAGDELIJK 0, WAT DOE JE?!![]()
quote:Op dit moment haat ik je hoor.Op zondag 24 oktober 2010 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
There is a thine line between love and hate.
quote:Kilotzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:HeyOp zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef Rookert het volgende:
Dag meisjes van het TR-topic, hoe is het
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Kilotzak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Julis![]()
quote:Ik heb jou heul geen note gegeven!Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar... TS... ik... ik.. hou van je!...
behalve dus dat je zomaar een note geeft![]()
quote:GoedOp zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef Rookert het volgende:
Dag meisjes van het TR-topic, hoe is het
quote:HèOp zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jou heul geen note gegeven!
quote:echtOp zondag 24 oktober 2010 14:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een ander mod, weken terug lieve schat
quote:moet je een fok abonnement nemen, kan je het inzien. Maar het was wel een terechte noteOp zondag 24 oktober 2010 14:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
echtwtf
waarom dan
Dan hou ik nog steeds van je!
quote:hèOp zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet je een fok abonnement nemen, kan je het inzien. Maar het was wel een terechte note
oeh
quote:Neem een abo!Op zondag 24 oktober 2010 14:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
hèpaar weken geleden... ?
whehe kan echt niks bedenken
![]()
Was het in het turkentopic?
quote:wel een htc amaOp zondag 24 oktober 2010 14:25 schreef Ayca het volgende:
Ik ben al blutga ik niet nog eens geld uitgeven aan een abo
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Kilotzak!
Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sowieso is arabisch het mooist!Op zondag 24 oktober 2010 17:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga jij maar je gayazeri taal spreken.
quote:pwehh :lOp zondag 24 oktober 2010 17:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga jij maar je gayazeri taal spreken.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso is arabisch het mooist!
quote:Nee, sorry. Alleen in liedjes vind ik Arabisch mooi.Op zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso is arabisch het mooist!
quote:wedden van niet?Op zondag 24 oktober 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, sorry. Alleen in liedjes vind ik Arabisch mooi.
quote:Zie je, begint langzaam te komen!Op zondag 24 oktober 2010 17:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind Arabisch wel een toffe taal. Ik heb iets met harde talen.
quote:Ik vind Portugees een mooie taal.Op zondag 24 oktober 2010 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie je, begint langzaam te komen!
quote:Hoe groot? Het heeft een paar leenwoorden? Het Portugees klinkt en lijkt naar mijn mening iig voor geen meter op het Arabisch.Op zondag 24 oktober 2010 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, Arabisch invloed op het Portugees is extreem groot.
quote:1000 leenwoorden, exclusief Arabische titels voor Islamitische ontdekkingen. In de loop der eeuwen zijn ze natuurlijk 'gePortugaliseerd', vrijwel alle woorden in de taal die beginnen met een 'AL' heeft haar oorsprong in het Arabisch.Op zondag 24 oktober 2010 17:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe groot? Het heeft een paar leenwoorden? Het Portugees klinkt en lijkt naar mijn mening iig voor geen meter op het Arabisch.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:04 schreef IHVK het volgende:
The phrase has also found its way into the colloquial language of many non-Arabic peoples, such as Persians, Turks (who say "maşallah"), Armenians, Bosniaks, Albanians and Muslims and Urdu-speakers of South Asia (who say "Masha'allah"), and some of the peoples of the Balkans who once lived under Turkish rule, including some who are not of the Islamic faith. A living example of this phenomenon is witnessed in the vernacular form of Cypriot Greek whereby speakers invoke Masha'Allah in a similar fashion to their Turkish counterparts.
Masallah
quote:En daarmee steekt het Portugees boven alle andere talen uit qua Arabische leenwoorden? Heeft het Turks en Perzisch niet veel meer Arabische leenwoorden?Op zondag 24 oktober 2010 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1000 leenwoorden, exclusief Arabische titels voor Islamitische ontdekkingen. In de loop der eeuwen zijn ze natuurlijk 'gePortugaliseerd', vrijwel alle woorden in de taal die beginnen met een 'AL' heeft haar oorsprong in het Arabisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat zal wel niet, de Turken en Perzen hebben duizend jaar samen met de Arabieren geleefd, onderling en over elkaar, daarom zullen de invloeden meer zijn.Op zondag 24 oktober 2010 18:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
En daarmee steekt het Portugees boven alle andere talen uit qua Arabische leenwoorden? Heeft het Turks en Perzisch niet veel meer Arabische leenwoorden?
quote:1000 woorden zijn niet een 'paar' natuurlijk zoals je zelf ook wel weet, destijds wist men amper 1000 woorden als vocabulaire, om mee te spreken, zelfs het gemiddelde nu zit onder de 1000. Daarnaast brengt taal normen en waarden, cultuur en uitvindingen met zich mee, die door de Portugezen zelf Arabisch en Islamitisch werden geacht via de Iberische schiereilanden Europa binnen, dus dat ze buiten een 'paar leenwoorden verder totaal geen link' hebben in ontwikkeling van het modern Portugees is niet juist.Anyway, feit is dat het Portugees behalve een paar leenwoorden verder totaal geen link met het Arabisch heeft.
quote:Sagol gulum, jij?Op zondag 24 oktober 2010 18:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nasilsin?
Lang geleden dat ik hier geweest ben.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:09 schreef Landysh het volgende:
Hoi maartjeh.Bullshit Borte is slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee, het zijn er inderdaad niet een paar. Die 'paar' was dan ook gewoon sarcastisch bedoeld. Wat ik bedoel is dat het Portugees niet meer Arabische invloeden heeft dan bijvoorbeeld het Turks. En ik vind het Turks en het Arabisch voor geen meter op elkaar lijken behalve de paar leenwoorden. Aangezien het Portugees een stuk minder Arabische invloeden heeft dan het Turks ga ik ervan uit dat het wel meevalt met de invloeden en dat het Portugees dus geen Arabisch is - zoals jij beweert.Op zondag 24 oktober 2010 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, de Turken en Perzen hebben duizend jaar samen met de Arabieren geleefd, onderling en over elkaar, daarom zullen de invloeden meer zijn.
[..]
1000 woorden zijn niet een 'paar' natuurlijk zoals je zelf ook wel weet, destijds wist men amper 1000 woorden als vocabulaire, om mee te spreken, zelfs het gemiddelde nu zit onder de 1000. Daarnaast brengt taal normen en waarden, cultuur en uitvindingen met zich mee, die door de Portugezen zelf Arabisch en Islamitisch werden geacht via de Iberische schiereilanden Europa binnen, dus dat ze buiten een 'paar leenwoorden verder totaal geen link' hebben in ontwikkeling van het modern Portugees is niet juist.
quote:Hoewel je sarcasme niet mijdt uit je eigen reacties heb je er moeite op te pikken wanneer ik sarcastisch ben?Op zondag 24 oktober 2010 18:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, het zijn er inderdaad niet een paar. Die 'paar' was dan ook gewoon sarcastisch bedoeld. Wat ik bedoel is dat het Portugees niet meer Arabische invloeden heeft dan bijvoorbeeld het Turks. En ik vind het Turks en het Arabisch voor geen meter op elkaar lijken behalve de paar leenwoorden. Aangezien het Portugees een stuk minder Arabische invloeden heeft dan het Turks ga ik ervan uit dat het wel meevalt met de invloeden en dat het Portugees dus geen Arabisch is - zoals jij beweert.
quote:Ga toch weg, Triggershot. Soms irriteer je mij echt.Op zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoewel je sarcasme niet mijdt uit je eigen reacties heb je er moeite op te pikken wanneer ik sarcastisch ben?
quote:Geen vlam, liefde, verlangen, niets?Op zondag 24 oktober 2010 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga toch weg, Triggershot. Soms irriteer je mij echt.
quote:Nope.Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen vlam, liefde, verlangen, niets?
quote:EensOp zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Landysh het volgende:
Het Kazachstaans klinkt zo mooi/tof. Naar mijn mening het mooiste Turks van alle Turkse talen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke, oke. Misschien een beetje dan.
quote:Wat?!Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
He die sen qazaqsyn stond onder m'n favo's
quote:Nee, natuurlijk niet!Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef Bomil het volgende:
[..]
IS DAT DE YESIL-AKIK-YUZUK-OSMANLI-TAC-MOTIF__24295513_0 RING?
quote:Evet.Op zondag 24 oktober 2010 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baristik?
PS: Ik ben geen 50 jaar oud.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zag je staan en zag je dus meteen zitten. Hollandse rap- luistert die leipe mocro flavour ;')
quote:nice!Op zondag 24 oktober 2010 18:39 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ze hebben hier een lamp van gemaakt
[ afbeelding ]
quote:is leuk hoor. Ging net luisteren: moppie, ik ben je zat, drijfzand, die leipe mocro flavour, het land van, wat zou je doen, mijn pad, zinloos. Echte aanraders
quote:Je kunt ook te ver gaan!Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is leuk hoor. Ging net luisteren: moppie, ik ben je zat, drijfzand, die leipe mocro flavour, het land van, wat zou je doen, mijn pad, zinloos. Echte aanraders
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:09 schreef Landysh het volgende:
Hoi maartjeh.Neden yeni account?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:ZOOO WAT SLECHT! Ik jou nog wel.Op zondag 24 oktober 2010 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sagol gulum, jij?
Ik moet je zeggen, ik ken je niet eens
![]()
quote:Sorrysh, refresh my memory eens?Op zondag 24 oktober 2010 18:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neden yeni account?
[..]
ZOOO WAT SLECHT! Ik jou nog wel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is leuk hoor. Ging net luisteren: moppie, ik ben je zat, drijfzand, die leipe mocro flavour, het land van, wat zou je doen, mijn pad, zinloos. Echte aanraders
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:43 schreef Bomil het volgende:
[..]wat lach je lief naar mij schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:dezen vind ik wel weer oke.Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms heb ik van die momenten.. vind het niet eens mooi.
quote:die eerste vind ik ook echt oke. Tweede ff luisteren, kende die nog niet
quote:Oki.Op zondag 24 oktober 2010 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die eerste vind ik ook echt oke. Tweede ff luisteren, kende die nog niet
quote:Tsja ik weet niet meer wat anderen nog van mij herinneren, maar ik had toen een Turkse vriend waarmee het alleen maar drama was omdat mijn ouders er niet achter stonden en die van hem wel.Op zondag 24 oktober 2010 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorrysh, refresh my memory eens?
quote:Wat had ik daarmee te maken? ;oOp zondag 24 oktober 2010 18:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet meer wat anderen nog van mij herinneren, maar ik had toen een Turkse vriend waarmee het alleen maar drama was omdat mijn ouders er niet achter stonden en die van hem wel.
quote:Zelfde reek posten etc.Op zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat had ik daarmee te maken? ;o
quote:Racism!Op zondag 24 oktober 2010 18:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet meer wat anderen nog van mij herinneren, maar ik had toen een Turkse vriend waarmee het alleen maar drama was omdat mijn ouders er niet achter stonden en die van hem wel.
quote:Voglens mij is het wel een beetje de omgekeerde wereld. Als we toch generaliseren.
quote:Vroegah misschien , mja als ik 'Not without my daughter' had gekeken had ik r ook wel moeite mee gehad, hm?Op zondag 24 oktober 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voglens mij is het wel een beetje de omgekeerde wereld. Als we toch generaliseren.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vroegah misschien , mja als ik 'Not without my daughter' had gekeken had ik r ook wel moeite mee gehad, hm?
quote:Echt, hè. Dit maakt weer eens duidelijk wat voor een falende club het weer is
quote:Je wordt eindelijk wijs
quote:Hij bedoelt het vast goed, alhoewel ik dat eigenlijk toch betwijfel gezien zijn domheidOp zondag 24 oktober 2010 19:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Turken als deze...
Turkije modern of arabisch? aanrader voor domme pvv'ers![]()
quote:hij moet het wel zienOp zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
Ik heb de beste video ooit voor Wik gevonden gewoon.
quote:Stephen Fry is baws.Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
quote:Ik word een beetje zeeziek van dat gedraai steeds.Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
quote:Ik stuurde het toen ik het begin zag he.Op zondag 24 oktober 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik word een beetje zeeziek van dat gedraai steeds.
Tevens ben je een hater.
quote:Je had ook meteen kunnen zeggen dat alleen de eerste paar zinnen belangrijk waren, had mij een hoop koppijn bespaard.Op zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik stuurde het toen ik het begin zag he.
Daarna ging hij een beetje te ver.
En ik werd ook duizelig.
quote:hoe kan ik het goedmaken?Op zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had ook meteen kunnen zeggen dat alleen de eerste paar zinnen belangrijk waren, had mij een hoop koppijn bespaard.
quote:Lang verhaal maar we zijn uit elkaar. Het ging gewoon niet meer, maar niet alleen om de reden dat mijn ouders er niet achter stonden. Ik heb er een dag na mijn 21ste verjaardag afgelopen zomer een punt achter gezet. Hij is toen heel boos geworden, heeft gezegd dat 'ie me haatte enzo.Op zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef Ayca het volgende:
Hoe is het daarmee afgelopen?
Als je dat kwijt wilt natuurlijk.
quote:Precies.
quote:Nouja dat niet zo zeer maar ze mochten hem niet als persoon, zij kenden hem ook al jaren.
quote:Daar word je wel sterk en gezond van. Zie zarGon, bijvoorbeeld. Hij eet veel vla.Op zondag 24 oktober 2010 23:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind het er niet heel lekker uitzien deze vla btw
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar word je wel sterk en gezond van. Zie zarGon, bijvoorbeeld. Hij eet veel vla.
quote:Whehe.Op zondag 24 oktober 2010 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar word je wel sterk en gezond van. Zie zarGon, bijvoorbeeld. Hij eet veel vla.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef honderdprocentjes het volgende:
hallo daar,
heb een vriendin en word binnenkort 16. het gaat goed tussen ons en verder gaan zal ongetwijfeld snel gebeuren.
ik heb 2 vragen:
m'n tank is 13 cm lang, is dat decent op deze leeftijd? tot wanneer groeit het door?
als ik me trek haal ik m'n voorhuid nooit helemaal naar achter, altijd tot ong de helft van m'n eikel en terug. als ik gepijpt word, dan neem ik aan dat ik m'n voorhuid helemaal naar achter moet doen en dat het dan vanzelf gaat? lijkt me even wennen zo te komen?
bedankt voor serious replies
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:13 schreef honderdprocentjes het volgende:
Tank was inderdaad ongelukkig gekozen, was meer als een grapje.
Een beetje off topic, maar hoe verzorgen jullie het haar daar beneden? Scheer/knip je het, zoja hoe?
Bedankt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef honderdprocentjes het volgende:
Ik kan niet echt een conclusie vormen uit wat als 'normaal' word beschouwd door 16 jarige meisjes. Iemand? En, hoe scheer je het? Ik heb een scheerapparaat, maar dat is pijnlijk en werkt niet echt goed denk ik.. En waarmee knip je? Nagelschaartje ofzo?
quote:Dank. Jij ook.Op maandag 25 oktober 2010 05:38 schreef zarGon het volgende:
Nu, ja.
Welterusten, Arya. Dat je geniet van je nacht!
quote:Droogheid kent geen grenzenOp zondag 24 oktober 2010 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:haathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaat
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 10:08:42 ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
haathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaathaatHoi. Ay+.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net wakker gemaakt door Emel. Ik haat haar nu.
Sterkte. Dat meen ik diep van binnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 10:17:59 ]
quote:koning winter komt eraan
quote:En dit keer is het niet eens mijn schuld!Op maandag 25 oktober 2010 17:51 schreef Slayage het volgende:
hebben mensen zoveel moeite gedaan voor de OP, wordt tegenwoordig niet eens meer gebruikt
quote:elke seizoen heeft wel wat, vind ik, kan ik bv lekker weer met een warme capuchon over straat
quote:japan ding is weg toch? of is dat alweer een tijdje terug
quote:Just a reminder, your free trial of Last.fm Radio will end after you’ve played 30 tracks. Enjoying it? Subscribe for only ¤3.00/month
quote:HA HA HAAIIII.Op maandag 25 oktober 2010 18:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst Borte en dan ook nog Ayca van mij afnemen?
quote:Ik zie het wel.Op maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef Slayage het volgende:
ik heb nu die nieuwe lay out erop gezet, maar ik wil weer terug naar de oude instellingen, maar ik zie nergens de link "instellingen" daarnaast zie ik geen "qoute" knopje als ik mensen wil quoten, ligt dat aan mij?
quote:Rechtsboven.Op maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik naar het beeldscherm kijk!
(. )
quote:Beweeg met je muis over de rechterbovenhoek van berichten.Op maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef Slayage het volgende:
ik heb nu die nieuwe lay out erop gezet, maar ik wil weer terug naar de oude instellingen, maar ik zie nergens de link "instellingen" daarnaast zie ik geen "qoute" knopje als ik mensen wil quoten, ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik naar het beeldscherm kijk!
(. )
quote:Nog een beetje naar beneden.Op maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef Slayage het volgende:
naar de vorige post en naar reageerveld staat rechtsboven bij berichten van mensen
quote:huh hoezo, bij mij is dit nog welOp maandag 25 oktober 2010 18:32 schreef Ayca het volgende:
Ah mooi dat je nu geen nieuw scherm krijgt als je je post edit!
quote:Je moet hem op de GoT-layout zetten, die is nog wel te doen.Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Bomil het volgende:
Oh je moet eerst naar Opties ( als je baggerlayout hebt ) dan je thema veranderen naar New Decada ofzo... maar ik blijf bij baggerlayout, die nieuwe is me niets
quote:1: ABP uitschakelen op FOK!/FOK! toestaan in ABP.Op maandag 25 oktober 2010 18:37 schreef Slayage het volgende:
ik kan niet eens op thema instellingen klikken...
daarnaast dit is wat ik zie
[ afbeelding ]
quote:Je bent zelf een GöTOp maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet hem op de GoT-layout zetten, die is nog wel te doen.
1 |
1 2 3 | ?> |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
quote:FenerOp maandag 25 oktober 2010 18:37 schreef Slayage het volgende:
ik kan niet eens op thema instellingen klikken...
daarnaast dit is wat ik zie
[ afbeelding ]
quote:
quote:[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[youtube][/youtube] * IHVKWat doe je in godsnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•Cool story, Hansel.
quote:
quote:[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[youtube][/youtube] * IHVKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•!
quote:Als ik het goed heb, kan dat alleen als je een abo hebt. En, ik zie die instellingen niet terug in deze lay-out.Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:
zG kan je alleen friends instellen met abbo, of heb je stiekem mijn wachtwoord ?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:
zG kan je alleen friends instellen met abbo, of heb je stiekem mijn wachtwoord ?
quote:test test test nieuwe layout abcdefghijklmnopqrstuvwxyz ja hij pakt de hele alfabet test[youtube][/youtube] youtube testt
quote:het is opgelost, ik gebruik normaal gesproken firefox, heb me ingelogd bij explorer en daar kon wel gewoon dingen wijzigen, heb ook meteen naar de oude lay out gezet en die drie knopjes gebruiken, die je aanwijst met firefox kon ik dat helemaal niet eensOp maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
1: ABP uitschakelen op FOK!/FOK! toestaan in ABP.
2:
[ afbeelding ]
quote:*kuch* Installeer Google Chrome *kuch*Op maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is opgelost, ik gebruik normaal gesproken firefox, heb me ingelogd bij explorer en daar kon wel gewoon dingen wijzigen, heb ook meteen naar de oude lay out gezet en die drie knopjes gebruiken, die je aanwijst met firefox kon ik dat helemaal niet eens
waarschijnlijk zijn nog niet zo ver de firefox lay out ofzo zeker dan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me niet zo slecht meer eigenlijk.Moest gewoon even goed wakker worden volgens mij.
quote:ik heb me wel ingelogd zie ik, maar kweet niet of heb gezegd dat ik me wil subscriben ofzo denk het nietOp maandag 25 oktober 2010 18:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hoor.
Of je moet willen subscriben. (is dat een woord? nja)
quote:gecmis olsunOp maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Bomil het volgende:
[..]
*kuch* Installeer Google Chrome *kuch*
quote:gewoon SlayageOp maandag 25 oktober 2010 18:20 schreef Ayca het volgende:
Slayage wat is lastfm dan voeg ik je even toe.
quote:leven en laten leven
quote:heb ik ook, maar ik vind het prettig om mn bladwijzers links te hebben, wat ze bij chrome hebben dat is zooooo netscape, been there done thatOp maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Bomil het volgende:
[..]
*kuch* Installeer Google Chrome *kuch*
quote:ik heb keel ontsteking en ben verkouden
quote:gecmis olsunOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb keel ontsteking en ben verkouden
quote:Bladwijzers als taakbalk bovenaan is 450 keer zo handig.Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ik vind het prettig om mn bladwijzers links te hebben, wat ze bij chrome hebben dat is zooooo netscape, been there done that
quote:Klein meisje.
quote:Vla eten.Op maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb keel ontsteking en ben verkouden
quote:is gelukt denk ik
quote:niet in mijn boekOp maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Bladwijzers als taakbalk bovenaan is 450 keer zo handig.
quote:Wanneer vanochtend? Toen was ik te laat ook nog.Op maandag 25 oktober 2010 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Je bent dan ook veels te vroeg weggegaan.. Ik kan dit mooi gebruiken voor de volgende keer.
.
quote:die tip zal ik onthouden
quote:hoestdrankjesOp maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef Bomil het volgende:
drop helpt trouwens wél tegen keel
drop wordt van zoethout gemaakt en zoethout zit in hoestdrankjes
quote:En het vele speeksel dat je aanmaakt smeert je keel.Op maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef Bomil het volgende:
drop helpt trouwens wél tegen keel
drop wordt van zoethout gemaakt en zoethout zit in hoestdrankjes
quote:haha idd zeg ;DOp maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
haha wat een faal, niemand reageert op zijn post dus gaat hij maar zijn eigen post like'en
quote:common practice, iets plaatsen en meteen liken tochOp maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
haha wat een faal, niemand reageert op zijn post dus gaat hij maar zijn eigen post like'en
quote:Niet in de gezichtsboekwereld.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
common practice, iets plaatsen en meteen liken toch
quote:ik zie het wel eens iig
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
Kom er net achter dat ik dus serieus maar 1 week kerstvakantie heb (24 december 's middags t/m 3 januari) en dat ik FUCKING OP 4 JANUARI EEN TENTAMEN HEB![]()
![]()
Daarna zal ik driekwart januari wel weer vrij hebben, klote universiteit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |