quote:(Bron: http://www.parool.nl/paro(...)gen-Israel-toe.dhtml)Wilders juicht meer nederzettingen Israël toe
DEN HAAG - Wat PVV-leider Geert Wilders betreft, komen er zoveel mogelijk joodse nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Hij liet dat zaterdagavond via twitter weten. Volgens hem is Jordanië ''de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen.''
''Judea/Samaria zijn Israël dus hoe meer joodse nederzettingen daar hoe beter'', twittert Wilders. Hij doelt daarmee op het door Israël in 1967 op Jordanië veroverde gebied. De Westelijke Jordaanoever is een van de Palestijnse gebieden maar joodse kolonisten bouwen er nog steeds nieuwe nederzettingen. Daarover bestaat internationaal veel kritiek.
Ook Nederland is tegen de bouw van nederzettingen en streeft naar zowel een Palestijnse als een Israëlische staat met de grenzen van 1967 als uitgangspunt. Wilders gaat hier met zijn standpunt recht tegenin. (ANP)
23-10-10 22:19
quote:zoals dit http://en.wikipedia.org/wiki/Madagascar_planOp zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef hooibaal het volgende:
We kunnen ook alle joden exporteren naar pak 'm beet corsica. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
quote:waarom moeten de Palestijnen dan weg en niet de Israëliërs ?Op zondag 24 oktober 2010 01:15 schreef Ironhide het volgende:
[..]
(Bron: http://www.parool.nl/paro(...)gen-Israel-toe.dhtml)
Een standpunt dat tegen het zere been zal zijn van praktisch tout le monde. Lijkt mij echter een reële optie, aangezien Joden en Palestijnen als buren van elkaar weinig kans van slagen heeft. Gun de joden het piepkleine stukje Midden Oosten en start een volksverhuizing van de Palestijnen naar Jordanië. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
quote:Met de huidige Israelische mentaliteit bouwen ze daar net zo vrolijk alles vol. Met dank aan debielen als Wilders voelen ze zich nog gesteund ook.Op zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef hooibaal het volgende:
We kunnen ook alle joden exporteren naar pak 'm beet corsica. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
quote:Wanneer gaat Wilders zich daar vestigen?Op zondag 24 oktober 2010 01:22 schreef Dlocks het volgende:
Je hebt blijkbaar helemaal geen dubbel paspoort nodig om loyaal te zijn aan een ander land.
quote:Leuke link, die kende ik niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:25 schreef superdrufus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Madagascar_plan
Maar beide partijen zijn schuldig in dit conflict.
quote:Mooie constructie hoor, z'n kabinet met gedoogsteun. Ook lekker helder en duidelijk naar het buitenland toe.Het nieuwe kabinet van CDA en VVD heeft afgesproken dat in het conflict tussen Israël en de Palestijne een tweestatenoplossing het uitgangspunt is, uitgaande van de grenzen van 1967. De regering zegt zich sterk te maken voor een vredesakkoord tussen Israël en de Palestijnen. "Jordanië is de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen", stelt Wilders daar tegenover.
quote:Als alle Palestijnen naar Nederland gevlucht zijn.Op zondag 24 oktober 2010 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Wilders zich daar vestigen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:32 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als alle Palestijnen naar Nederland gevlucht zijn.
quote:hij slaat door.Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben dat gelul van Wilders eigenlijk wel een beetje zat
quote:Precies, net zoals dat er mensen zijn die het zat zijn om steeds de zielige Paladijnen uit te hangen.Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben dat gelul van Wilders eigenlijk wel een beetje zat
quote:Nu pas? Dat doet hij al sinds hij de VVD verliet
quote:Wie zegt dat ik daar niet moe van wordt? Kom nouOp zondag 24 oktober 2010 02:02 schreef killer10000 het volgende:
[..]
Precies, net zoals dat er mensen zijn die het zat zijn om steeds de zielige Paladijnen uit te hangen.
Israël heeft al toen land afgestaan onder druk van de Kerk en VN, waarom moeten die Palestijnen bevoordeeld terwijl ze steeds aanslagen verrichten op Israël.
Je geeft de Palestijnen een hand en vervolgens de hele arm, want dat is wat er nu gebeurd als die DOMME KERK EN VN niet hadden bemoeid dan was dit allang over gewaaid, oftewel de Palestijnen terug sturen van land van herkomst Jordanië dus.
Er zijn ook mensen die het zat zijn om steeds die thee drinker aan te horen, dat we aan hun aan moeten passen en niet andersom, of dat Verhagen extra een persoon met amper ervaring en pas lid een aanstelling kreeg, puur om Wilders te treiteren, vreemd dat mensen als jij daar niet moe van wordt.
quote:Waarom heb je dan op hem gestemd?Op zondag 24 oktober 2010 02:20 schreef Harwich2 het volgende:
Dat ik op wilders gestemd heb wil niet zeggen dat ik het met veel punten van hem eens ben. In tegendeel..
dit bericht doet mij van deze zwerver wel weer walgen hoor.
Hoe haal je het in je hoofd om net na de formatie met onderwerpen bezig te houden die op dit moment
niet relevant zijn.
Ga je fcking hell met de problemen bezighouden die je hebt aangekaart hier in Nederland in plaats van je smoelwerk te laten zien in New York, en Duitsland.
De joden zijn volgens de bijbel het eeuwig vervolgde ras, je hoeft je hedendaags niet eens meer af te vragen waarom die passage er staat. Hun acties van de afgelopen decennia doet mij soms de gruwelen uit de oorlog vergeten, en zij blijkbaar ook!
quote:Wilders heeft het woord 'hypocriet' uitgevonden. Als je in het woordenboek kijkt staat de naam 'Wilders' er achter. De man heeft vrijheid in het vaandel........ alleen niet voor moslims. De man heeft vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel... alleen niet voor mensen die tegen hem zijn. Dat roept hij meteen 'DEMONISERING'. Hij is nu al DE trieste persoon van deze eeuw.Op zondag 24 oktober 2010 04:11 schreef MissExotica het volgende:
Wilders vind dat mensen met dubbele paspoort niet te vertrouwen zijn in de regering.Maar hij mag wel dubieuze vrienden hebben en steeds over Isreal praten.
Hoe hypocriet kan je dan zijn!
quote:Tevens ook nog de wetten van Nederland willen veranderen om in zijn eigen rechtszaak te beïnvloeden. Zucht waar gaat het naar toe!Op zondag 24 oktober 2010 04:19 schreef Zehra het volgende:
[..]
Wilders heeft het woord 'hypocriet' uitgevonden. Als je in het woordenboek kijkt staat de naam 'Wilders' er achter. De man heeft vrijheid in het vaandel........ alleen niet voor moslims. De man heeft vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel... alleen niet voor mensen die tegen hem zijn. Dat roept hij meteen 'DEMONISERING'. Hij is nu al DE trieste persoon van deze eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |