abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:15:11 #1
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_87884551
quote:
Wilders juicht meer nederzettingen Israël toe

DEN HAAG - Wat PVV-leider Geert Wilders betreft, komen er zoveel mogelijk joodse nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Hij liet dat zaterdagavond via twitter weten. Volgens hem is Jordanië ''de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen.''

''Judea/Samaria zijn Israël dus hoe meer joodse nederzettingen daar hoe beter'', twittert Wilders. Hij doelt daarmee op het door Israël in 1967 op Jordanië veroverde gebied. De Westelijke Jordaanoever is een van de Palestijnse gebieden maar joodse kolonisten bouwen er nog steeds nieuwe nederzettingen. Daarover bestaat internationaal veel kritiek.

Ook Nederland is tegen de bouw van nederzettingen en streeft naar zowel een Palestijnse als een Israëlische staat met de grenzen van 1967 als uitgangspunt. Wilders gaat hier met zijn standpunt recht tegenin. (ANP)
23-10-10 22:19
(Bron: http://www.parool.nl/paro(...)gen-Israel-toe.dhtml)

Een standpunt dat tegen het zere been zal zijn van praktisch tout le monde. Lijkt mij echter een reële optie, aangezien Joden en Palestijnen als buren van elkaar weinig kans van slagen heeft. Gun de joden het piepkleine stukje Midden Oosten en start een volksverhuizing van de Palestijnen naar Jordanië. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:22:34 #2
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_87884729
Je hebt blijkbaar helemaal geen dubbel paspoort nodig om loyaal te zijn aan een ander land.
pi_87884753
We kunnen ook alle joden exporteren naar pak 'm beet corsica. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_87884781
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef hooibaal het volgende:
We kunnen ook alle joden exporteren naar pak 'm beet corsica. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
zoals dit http://en.wikipedia.org/wiki/Madagascar_plan :')

Maar beide partijen zijn schuldig in dit conflict.
pi_87884802
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:15 schreef Ironhide het volgende:

[..]

(Bron: http://www.parool.nl/paro(...)gen-Israel-toe.dhtml)

Een standpunt dat tegen het zere been zal zijn van praktisch tout le monde. Lijkt mij echter een reële optie, aangezien Joden en Palestijnen als buren van elkaar weinig kans van slagen heeft. Gun de joden het piepkleine stukje Midden Oosten en start een volksverhuizing van de Palestijnen naar Jordanië. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
waarom moeten de Palestijnen dan weg en niet de Israëliërs ?
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:26:56 #6
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_87884818
We kunnen ook alle joden exporteren naar Antartica of de Oeral. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_87884824
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef hooibaal het volgende:
Met de huidige Israelische mentaliteit bouwen ze daar net zo vrolijk alles vol. Met dank aan debielen als Wilders voelen ze zich nog gesteund ook.

Ik ben benieuwd hoe Wilders zou reageren als Aboutaleb zich bezig gaat houden met Marokkaanse politiek.
pi_87884826
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 01:22 schreef Dlocks het volgende:
Je hebt blijkbaar helemaal geen dubbel paspoort nodig om loyaal te zijn aan een ander land.
Wanneer gaat Wilders zich daar vestigen? :o
dag
pi_87884836
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:25 schreef superdrufus het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Madagascar_plan

Maar beide partijen zijn schuldig in dit conflict.
Leuke link, die kende ik niet.

Maar juist omdat beide partijen schuldig zijn, is het een dubieuze oplossing om toch een van beide volkeren als schuldige aan te wijzen en te verbannen van wat zij vinden dat hun land is.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:31:17 #10
18159 Dlocks
pi_87884915
quote:
Het nieuwe kabinet van CDA en VVD heeft afgesproken dat in het conflict tussen Israël en de Palestijne een tweestatenoplossing het uitgangspunt is, uitgaande van de grenzen van 1967. De regering zegt zich sterk te maken voor een vredesakkoord tussen Israël en de Palestijnen. "Jordanië is de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen", stelt Wilders daar tegenover.
Mooie constructie hoor, z'n kabinet met gedoogsteun. Ook lekker helder en duidelijk naar het buitenland toe.
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:32:27 #11
18159 Dlocks
pi_87884939
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Wanneer gaat Wilders zich daar vestigen? :o
Als alle Palestijnen naar Nederland gevlucht zijn. :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:38:54 #12
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_87885052
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:32 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als alle Palestijnen naar Nederland gevlucht zijn. :P
_O- Wilders zijn plannen ontrafeld! Open je ogen!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_87885185
Ik ben dat gelul van Wilders eigenlijk wel een beetje zat :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87885495
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
hij slaat door.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_87885560
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Precies, net zoals dat er mensen zijn die het zat zijn om steeds de zielige Paladijnen uit te hangen.
Israël heeft al toen land afgestaan onder druk van de Kerk en VN, waarom moeten die Palestijnen bevoordeeld terwijl ze steeds aanslagen verrichten op Israël.

Je geeft de Palestijnen een hand en vervolgens de hele arm, want dat is wat er nu gebeurd als die DOMME KERK EN VN niet hadden bemoeid dan was dit allang over gewaaid, oftewel de Palestijnen terug sturen van land van herkomst Jordanië dus.

Er zijn ook mensen die het zat zijn om steeds die thee drinker aan te horen, dat we aan hun aan moeten passen en niet andersom, of dat Verhagen extra een persoon met amper ervaring en pas lid een aanstelling kreeg, puur om Wilders te treiteren, vreemd dat mensen als jij daar niet moe van wordt.
The Killer
pi_87885566
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef Zolcon het volgende:

[..]

hij slaat door.
Nu pas? Dat doet hij al sinds hij de VVD verliet _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_87885758
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:02 schreef killer10000 het volgende:

[..]

Precies, net zoals dat er mensen zijn die het zat zijn om steeds de zielige Paladijnen uit te hangen.
Israël heeft al toen land afgestaan onder druk van de Kerk en VN, waarom moeten die Palestijnen bevoordeeld terwijl ze steeds aanslagen verrichten op Israël.

Je geeft de Palestijnen een hand en vervolgens de hele arm, want dat is wat er nu gebeurd als die DOMME KERK EN VN niet hadden bemoeid dan was dit allang over gewaaid, oftewel de Palestijnen terug sturen van land van herkomst Jordanië dus.

Er zijn ook mensen die het zat zijn om steeds die thee drinker aan te horen, dat we aan hun aan moeten passen en niet andersom, of dat Verhagen extra een persoon met amper ervaring en pas lid een aanstelling kreeg, puur om Wilders te treiteren, vreemd dat mensen als jij daar niet moe van wordt.
Wie zegt dat ik daar niet moe van wordt? Kom nou :7 Sinds Kok ben ik al politiek moe van Nederland. Geleuter in de marge en kwaliteit van de politiek is drastisch naar beneden gegaan.

Dat continu gezeik omtrent Wilders ben ik gewoon zat. Laat die man met rust en gun hem vooral geen aandacht.
pi_87885837
Dat ik op wilders gestemd heb wil niet zeggen dat ik het met veel punten van hem eens ben. In tegendeel..
dit bericht doet mij van deze zwerver wel weer walgen hoor.
Hoe haal je het in je hoofd om net na de formatie met onderwerpen bezig te houden die op dit moment
niet relevant zijn.
Ga je fcking hell met de problemen bezighouden die je hebt aangekaart hier in Nederland in plaats van je smoelwerk te laten zien in New York, en Duitsland.

De joden zijn volgens de bijbel het eeuwig vervolgde ras, je hoeft je hedendaags niet eens meer af te vragen waarom die passage er staat. Hun acties van de afgelopen decennia doet mij soms de gruwelen uit de oorlog vergeten, en zij blijkbaar ook!
pi_87885943
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:20 schreef Harwich2 het volgende:
Dat ik op wilders gestemd heb wil niet zeggen dat ik het met veel punten van hem eens ben. In tegendeel..
dit bericht doet mij van deze zwerver wel weer walgen hoor.
Hoe haal je het in je hoofd om net na de formatie met onderwerpen bezig te houden die op dit moment
niet relevant zijn.
Ga je fcking hell met de problemen bezighouden die je hebt aangekaart hier in Nederland in plaats van je smoelwerk te laten zien in New York, en Duitsland.

De joden zijn volgens de bijbel het eeuwig vervolgde ras, je hoeft je hedendaags niet eens meer af te vragen waarom die passage er staat. Hun acties van de afgelopen decennia doet mij soms de gruwelen uit de oorlog vergeten, en zij blijkbaar ook!
Waarom heb je dan op hem gestemd? :@ :? :?
pi_87886103
Is er geen neusmeting die plaatsgevonden heeft tijdens de verkiezingen..?
Hoelang is zijn neus eigenlijk?
It's me!!!! :-)
pi_87886722
Kunnen we een dag doorkomen zonder een bericht over die geradicaliseerde idioot?
pi_87886819
Kan die mongool niet gewoon een keer zijn debiele muil houden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:11:38 #23
322628 MissExotica
Justice will come!
pi_87886977
Wilders vind dat mensen met dubbele paspoort niet te vertrouwen zijn in de regering.Maar hij mag wel dubieuze vrienden hebben en steeds over Isreal praten.

Hoe hypocriet kan je dan zijn!
I want Freedom and Justice !
pi_87887051
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 04:11 schreef MissExotica het volgende:
Wilders vind dat mensen met dubbele paspoort niet te vertrouwen zijn in de regering.Maar hij mag wel dubieuze vrienden hebben en steeds over Isreal praten.

Hoe hypocriet kan je dan zijn!
Wilders heeft het woord 'hypocriet' uitgevonden. Als je in het woordenboek kijkt staat de naam 'Wilders' er achter. De man heeft vrijheid in het vaandel........ alleen niet voor moslims. De man heeft vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel... alleen niet voor mensen die tegen hem zijn. Dat roept hij meteen 'DEMONISERING'. Hij is nu al DE trieste persoon van deze eeuw.
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:39:52 #25
322628 MissExotica
Justice will come!
pi_87887225
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 04:19 schreef Zehra het volgende:

[..]

Wilders heeft het woord 'hypocriet' uitgevonden. Als je in het woordenboek kijkt staat de naam 'Wilders' er achter. De man heeft vrijheid in het vaandel........ alleen niet voor moslims. De man heeft vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel... alleen niet voor mensen die tegen hem zijn. Dat roept hij meteen 'DEMONISERING'. Hij is nu al DE trieste persoon van deze eeuw.
Tevens ook nog de wetten van Nederland willen veranderen om in zijn eigen rechtszaak te beïnvloeden. Zucht waar gaat het naar toe!
I want Freedom and Justice !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')