quote:Nee gek, jezus zorgde voor getimmerde shit en alles je weet zelf en hij was autist en alles bier in wijn veranderen is jammer en zulks man flikker op kk jezus a zemmelOp zondag 24 oktober 2010 00:14 schreef nattermann het volgende:
Jezus gaf mij 450 konijntjes in het zuur tijdens het kerstdiner. Dat was echt fantastisch.
quote:Ik ga jou voor de rechter slepen. Dit is groepsbelediging en tast de vrijheid van godsdienst aan.Op zondag 24 oktober 2010 00:11 schreef Patje1987 het volgende:
En hij zorgt nu met kerst voor een goed gevuld TV programma!
quote:Ik daag jou voor de rechter omdat slepen mishandeling is en al helemaal met voorbedachte rade.Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Ik ga jou voor de rechter slepen. Dit is groepsbelediging en tast de vrijheid van godsdienst aan.
Mijn mening hoor.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Ik ga jou voor de rechter slepen. Dit is groepsbelediging en tast de vrijheid van godsdienst aan.
Mijn mening hoor.
quote:Ik zie de rechtzaak tegemoetOp zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Mijn mening hoor.
quote:Alle bier in wijn veranderen? Dan mag die klootzak eens hier komen. Timmer ik hem eens op zijn harses ipv zijn polsen.Op zondag 24 oktober 2010 00:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee gek, jezus zorgde voor getimmerde shit en alles je weet zelf en hij was autist en alles bier in wijn veranderen is jammer en zulks man flikker op kk jezus a zemmel
quote:Ofniet stop een spijker door zijn aorta wat de foks denkt hij wel niet bier is kk heilig in de bijbel vriendOp zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Alle bier in wijn veranderen? Dan mag die klootzak eens hier komen. Timmer ik hem eens op zijn harses ipv zijn polsen.
quote:Gaat vredig heen.Op zondag 24 oktober 2010 00:19 schreef dandybleu het volgende:
mensen : ontopic anders veeg ik topic schoon.....
quote:bier is kk heilig die kk bezem moet met zijn poten van bier afblijven kk homo kk zemmel la ga weg bezem tazzOp zondag 24 oktober 2010 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ofniet stop een spijker door zijn aorta wat de foks denkt hij wel niet bier is kk heilig in de bijbel vriend
quote:Moskowitz neemt wel contact op. In het belang van de gerechtelijke procedure is mij zwijgplicht opgelegd omdat dat mijn recht schijnt te zijn.
quote:Ofniet moet hij komen dan ik breek zijn kruis en zijn oksel breek ik met kaliumnitraat en alels man hij weet nixxxxOp zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
bier is kk heilig die kk bezem moet met zijn poten van bier afblijven kk homo kk zemmel la ga weg bezem tazz
quote:kanker op vrindOp zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Moskowitz neemt wel contact op. In het belang van de gerechtelijke procedure is mij zwijgplicht opgelegd omdat dat mijn recht schijnt te zijn.
quote:....en vermenigvuldigt u niet
quote:Ja toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |