quote:Hangen gok ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef halil22 het volgende:
ik zeg niet dat er wat mis is met Israel, ik zeg wat doet die vlag in de fractiekamer in den haag???
quote:TS zegt niet dat er iets mis is met Israel, troll.
quote:Dan is het excuus dat ze nationalistisch zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef rcco het volgende:
[..]
TS zegt niet dat er iets mis is met Israel, troll.
In Nederlandse overheidsgebouwen hoort de Nederlandse vlag te hangen, en geen andere.
quote:JuistOp zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef rcco het volgende:
[..]
TS zegt niet dat er iets mis is met Israel, troll.
In Nederlandse overheidsgebouwen hoort de Nederlandse vlag te hangen, en geen andere.
quote:Wilders hoeft niet te integreren als Nederlander.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:28 schreef halil22 het volgende:
[..]
Juist![]()
Wilders heeft het over integratie, maar hij kan dus zelf niet eens integreren:) Onze vlag is de Nederlandse vlag en niet iets anders
quote:Als je het fout vindt dat een bewindsvoerster nog een Zweeds paspoort heeft "omdat dat een loyaliteitsconflict kan opleveren" ... wat moet je dan wel niet van de vlag van een ander land in de fractiekamer vinden
quote:Dubbele vlag. Is weer eens wat anders dan een dubbel paspoortOp zaterdag 23 oktober 2010 23:36 schreef NotYou het volgende:
Wtf, is dit echt? En hangt er niet ook een Nederlandse daar ergens, buiten beeld?
quote:Dat Duitse partijtje wat veel PVV punten overnam deed hetzelfde, stonden op een podium met Nederlandse, Israëlische en Amerikaanse vlaggenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:36 schreef NotYou het volgende:
Wtf, is dit echt? En hangt er niet ook een Nederlandse daar ergens, buiten beeld?
quote:Wel als hij jaren in het buitenland heeft gewoond, gewerkt. Re-integratieOp zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Wilders hoeft niet te integreren als Nederlander.
quote:behalve als je op de westoever woont als Palestijn
quote:Nee of door al je buurlanden geterroriseerd worden en de verheerlijking van de holocoust.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
behalve als je op de westoever woont als Palestijn
quote:oh, dus nu is israel opeens niet "freedom"?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee of door al je buurlanden geterroriseerd worden en de verheerlijking van de holocoust.
quote:Heej meneer FaberOp zaterdag 23 oktober 2010 23:41 schreef YourBuddy het volgende:
Deze is beter dan de PVV-fractie in Almere;
daar hangen OVERAL posters met de kop van Wilders erop.
quote:Ik weet niet waaruit je dat ophaald. Maar het is natuurlijk wel veelzeggend dat zo'n land zich staande weet te houden met omringende landen die niet vies zijn van een holocoust en waar het woord democratie niet begrepen wordt.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
oh, dus nu is israel opeens niet "freedom"?
quote:wat heeft overlevingsdrang met freedom te maken? zo bezien is de taliban ook "freedom", die houden zich ook staande.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet waaruit je dat ophaald. Maar het is natuurlijk wel veelzeggend dat zo'n land zich staande weet te houden met omringende landen die niet vies zijn van een holocoust en waar het woord democratie niet begrepen wordt.
quote:Israel = Amerika (bedoeld wordt: de VSvA, slechts een onderdeel van Amerika) ??
quote:Goede vraag. Maar zelfs als de foto oud is, blijft ze veelzeggend.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Rapaille het volgende:
TS, wanneer is die foto op twitter geplaatst?
quote:Ik weet niet waar jij dat woord ziet staan.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:55 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wat heeft overlevingsdrang met freedom te maken? zo bezien is de taliban ook "freedom", die houden zich ook staande.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dat woord ziet staan.
quote:Maar het is natuurlijk wel veelzeggend dat zo'n land zich staande weet te houden
quote:dat komt op hetzelfde neerOp zondag 24 oktober 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar gebruik ik het woord overlevingsdrang?
quote:
quote:Twee stellingen:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee of door al je buurlanden geterroriseerd worden en de verheerlijking van de holocoust.
quote:Voor de Nederlandse politiek hoort dat ook niet relevant te zijn.Op zondag 24 oktober 2010 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Wilders het zo op Israël heeft.
quote:Hij hoeft niet te integreren want hij is een Nederlander. Verder vind ik sympathie voor Israël, een westerse democratie in een verder verdorde omgeving, een goede zaak. Hij heeft goed het oog op wie onze bevriende naties zijn, en behandelt deze met respect.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:28 schreef halil22 het volgende:
[..]
Juist![]()
Wilders heeft het over integratie, maar hij kan dus zelf niet eens integreren:) Onze vlag is de Nederlandse vlag en niet iets anders
quote:En een allochtoon. Net als al die "Marokkaanse" jochies waar hij over klaagtOp zondag 24 oktober 2010 05:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te integreren want hij is een Nederlander.
quote:Zijn dat fractiekamers dan ?Ergo: je zeilt er volledig langs met je punt. Als je je toch wil ergeren aan buitenlandse vlaggen, maak dan eens een fotootje van alle Marokkaanse en Turkse vlaggen die je in achterstandswijken ziet als er weer eens een groot voetbaltoernooi is (en ze nog eens mee mogen doen).
quote:Ja, nee, natuurlijk. Daarom moet hij maar gaan extegrerenOp zondag 24 oktober 2010 05:19 schreef Omnifacer het volgende:
Hij hoeft niet te integreren want hij is een Nederlander.
quote:Tja, als er nou vlaggen hingen van al onze bevriende naties (wat israel natuurlijk niet is). dan hand je nog een heel klein puntje. Maar nee, je slaat de plank geheel mis.Verder vind ik sympathie voor Israël, een westerse democratie in een verder verdorde omgeving, een goede zaak. Hij heeft goed het oog op wie onze bevriende naties zijn, en behandelt deze met respect.
quote:Een westerse democratie? Israel? Welnee.Op zondag 24 oktober 2010 05:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te integreren want hij is een Nederlander. Verder vind ik sympathie voor Israël, een westerse democratie in een verder verdorde omgeving, een goede zaak. Hij heeft goed het oog op wie onze bevriende naties zijn, en behandelt deze met respect.
Ergo: je zeilt er volledig langs met je punt. Als je je toch wil ergeren aan buitenlandse vlaggen, maak dan eens een fotootje van alle Marokkaanse en Turkse vlaggen die je in achterstandswijken ziet als er weer eens een groot voetbaltoernooi is (en ze nog eens mee mogen doen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |