quote:Hangen gok ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef halil22 het volgende:
ik zeg niet dat er wat mis is met Israel, ik zeg wat doet die vlag in de fractiekamer in den haag???
quote:TS zegt niet dat er iets mis is met Israel, troll.
quote:Dan is het excuus dat ze nationalistisch zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef rcco het volgende:
[..]
TS zegt niet dat er iets mis is met Israel, troll.
In Nederlandse overheidsgebouwen hoort de Nederlandse vlag te hangen, en geen andere.
quote:JuistOp zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef rcco het volgende:
[..]
TS zegt niet dat er iets mis is met Israel, troll.
In Nederlandse overheidsgebouwen hoort de Nederlandse vlag te hangen, en geen andere.
quote:Wilders hoeft niet te integreren als Nederlander.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:28 schreef halil22 het volgende:
[..]
Juist![]()
Wilders heeft het over integratie, maar hij kan dus zelf niet eens integreren:) Onze vlag is de Nederlandse vlag en niet iets anders
quote:Als je het fout vindt dat een bewindsvoerster nog een Zweeds paspoort heeft "omdat dat een loyaliteitsconflict kan opleveren" ... wat moet je dan wel niet van de vlag van een ander land in de fractiekamer vinden
quote:Dubbele vlag. Is weer eens wat anders dan een dubbel paspoortOp zaterdag 23 oktober 2010 23:36 schreef NotYou het volgende:
Wtf, is dit echt? En hangt er niet ook een Nederlandse daar ergens, buiten beeld?
quote:Dat Duitse partijtje wat veel PVV punten overnam deed hetzelfde, stonden op een podium met Nederlandse, Israëlische en Amerikaanse vlaggenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:36 schreef NotYou het volgende:
Wtf, is dit echt? En hangt er niet ook een Nederlandse daar ergens, buiten beeld?
quote:Wel als hij jaren in het buitenland heeft gewoond, gewerkt. Re-integratieOp zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Wilders hoeft niet te integreren als Nederlander.
quote:behalve als je op de westoever woont als Palestijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |