quote:Ik nietOp zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
kut users, schrijf je aan elkaar.
quote:Is mijn naam te provocerend?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oja, en de meeste newbies (met alle respect) denken dat ze een hele coole smerige provocerende naam hebben maar eigenlijk staat het alleen maar triest.
quote:Hij is niet smerig genoeg sorry.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Is mijn naam te provocerend?Ik denk het wel he?
quote:En mijn naam?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij is niet smerig genoeg sorry.
quote:Maar dakramen zijn de smerigste ramen der ramenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij is niet smerig genoeg sorry.
quote:Haut u muil!
quote:Slapen.
quote:Misschien heb je een punt, of een gevel.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef dakraam het volgende:
[..]
Maar dakramen zijn de smerigste ramen der ramen
quote:Oh nu ga ik never gonna give you up en never gonna let you down
quote:dat is voor butjes!
quote:QFTOp zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Fok! kent 2 regels,
1: Chuck-N0rr1s heeft altijd gelijk
2: Is er twijfel of iets anders dan treed regel 1 in werking
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Fok! kent 2 regels,
1: Chuck-N0rr1s heeft altijd gelijk
2: Is er twijfel of iets anders dan treed regel 1 in werking
quote:Je bent weer lekker negatief
quote:HeldOp zondag 24 oktober 2010 00:12 schreef SpecialK het volgende:
Regel 1.
Altijd foto's van je zusje toevoegen als je een topic opent.
Regel 2.
Als je iemand ziet posten in R&P over z'n relatie en/of psychologische problemen kan je het beste z'n spelling of z'n woordgebruik belachelijk maken.
Regel 3.
Je piemel is bij deze minimaal 28cm geworden. Als je een meisje bent dan heb je nu cup F
Regel 4.
Alle muziek die je bezit is in flac format, al je video's zijn blue-ray en al je foto's zijn CR of CR2. Met minder neem je niet genoegen Bovendien heb je een muziekverzameling van minimaal 160 Gig maar toch hou je niet van popmuziek
Regel 5.
Post regelmatig foto's van wolvenshirts in random topics. Het zal wel op eenofandere manier van toepassing zijn
Regel 6.
Andere mensen dood wensen wordt bestraft door de mods maar als je verkapt iemand iets gruwelijks toewenst dan heb je kans een eere-quote te worden in de laatste post als een mod het topic dicht gooit.
Veel succes!
quote:Oke!Op zondag 24 oktober 2010 00:12 schreef SpecialK het volgende:
Regel 1.
Altijd foto's van je zusje toevoegen als je een topic opent.
Regel 2.
Als je iemand ziet posten in R&P over z'n relatie en/of psychologische problemen kan je het beste z'n spelling of z'n woordgebruik belachelijk maken.
Regel 3.
Je piemel is bij deze minimaal 28cm geworden. Als je een meisje bent dan heb je nu cup F
Regel 4.
Alle muziek die je bezit is in flac format, al je video's zijn blue-ray en al je foto's zijn CR of CR2. Met minder neem je niet genoegen Bovendien heb je een muziekverzameling van minimaal 160 Gig maar toch hou je niet van popmuziek
Regel 5.
Post regelmatig foto's van wolvenshirts in random topics. Het zal wel op eenofandere manier van toepassing zijn
Regel 6.
Andere mensen dood wensen wordt bestraft door de mods maar als je verkapt iemand iets gruwelijks toewenst dan heb je kans een eere-quote te worden in de laatste post als een mod het topic dicht gooit.
Veel succes!
quote:U heeft verlorenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef Oceanview het volgende:
When you say Fok! you've lost the game
quote:Het spijt me.Op zondag 24 oktober 2010 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet mijn posts editten he![]()
tevens zeg ik ja op je eerste PM
quote:irritant is dat heOp zondag 24 oktober 2010 11:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
na het even doorgelezen te hebben zag ik het idd
quote:Stoer.Op zondag 24 oktober 2010 11:58 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Ik luister lekker niet naar jou.![]()
quote:een belangrijk ding in ONZ, leer het verschil tussen sarcasme en serieuze reacties
quote:het is heel leuk om trolololo te negeren, alleen ik kan het niet
quote:Oke ik zal het proberen.Op zondag 24 oktober 2010 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is heel leuk om trolololo te negeren, alleen ik kan het niet
quote:Ja man.Op zondag 24 oktober 2010 13:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voel je je nu baas met je PM van SwJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |