quote:Oke, zal ik doen!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef dakraam het volgende:
Je moet 3 kilo kaas eten voordat je er echt bij hoort.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef dakraam het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef dakraam het volgende:
quote:Oke zal het onthouden!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef Fluweel het volgende:
What happens in FOK! stays in FOK!
[ afbeelding ]
quote:Sorry, maar het toch echt goudse kaas zijn.
quote:Wie is Voe?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef heloef het volgende:
Je moet net als die andere paupers geilen op Voe voor dat je er bij hoort.
quote:Toe maar.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)
quote:Mensen die nog steeds niet weten dat het 'akkoord' isDe algemene voorwaarden waar je mee accoord dient te gaan vind je hier
quote:Heb je al minimaal 3 kilo kaas op?
quote:mensen die de leraar nederlands uit gaan hangenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:19 schreef trolololo het volgende:
Moet je zoiets nou eenmaal niet in ONZ posten
Tevens:
[..]
Mensen die nog steeds niet weten dat het 'akkoord' is
quote:Tss... Iedere pauper weet toch dat het 'akkoord gaan met' isOp zaterdag 23 oktober 2010 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mensen die de leraar nederlands uit gaan hangen
quote:Oude kaas of is dat niet goed?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
Heb je al minimaal 3 kilo kaas op?
quote:waarom vertel je het dan als het toch al duidelijk isOp zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Tss... Iedere pauper weet toch dat het 'akkoord gaan met' is
quote:Zolang he goudse kaas is, is alles goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Oude kaas of is dat niet goed?
quote:Zal het onthouden!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb nu al enkele jaren ONZ geobserveerd en ik denk dat een van de regels daar is dat het "patat" is en niet "friet".
quote:Mooi!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef dakraam het volgende:
[..]
Zolang he goudse kaas is, is alles goed.
quote:Nee, je hebt nog jarenlange training te gaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:36 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Mooi!
Ben ik dan nu officieel een onzin user?
quote:Om even de saaie lullo uit te hangen. Het is inderdaad patat, friet is een fries woord.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb nu al enkele jaren ONZ geobserveerd en ik denk dat een van de regels daar is dat het "patat" is en niet "friet".
quote:Wat is dan echt iets wat je NIET moet doen?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog jarenlange training te gaan.
quote:Ik ben er net!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
Eerste regel is: kut users rot op!
Dus helaas TS, doei doei
quote:Die heeft veel posts!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
quote:kut users, schrijf je aan elkaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
Eerste regel is: kut users rot op!
Dus helaas TS, doei doei
quote:Oja, en de meeste newbies (met alle respect) denken dat ze een hele coole smerige provocerende naam hebben maar eigenlijk staat het alleen maar triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |