abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87880895
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:02 schreef speknek het volgende:
"programma's als opsporing verzocht doen de rest", waarom zegt de voiceover dat, in plaats van de mensen die ze interviewen?

En alsof de redactie van opsporing verzocht alle blanke dossiers weggooien totdat ze denken aha we hebben weer een neger!
de vrouw die als eerste geïnterviewd werd, gaf aan dat "opsporing verzocht" de rest deed omdat er veel getinte mensen in voor komen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87880960
'maruh, dat geld van zo'nn moskee komt ni van enen dorp'
Nee gast, waar staat er een Moskee in een dorp.. :')
pi_87880966
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

de vrouw die als eerste geïnterviewd werd, gaf aan dat "opsporing verzocht" de rest deed omdat er veel getinte mensen in voor komen
Spijk is precies de Fok! FP _O-
Wie dit leest is gek
pi_87880967
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef Louis22 het volgende:
Twijfelen tussen Geert en Femke. Ik snap niks van andere mensen :N
Misschien omdat Femke toch eigenlijk wel een beetje rechts is, en Geert toch ook wel links?
En dan heb ik het natuurlijk niet over de immigratiestandpunten.
-
pi_87880995
nou euh... vol is vol...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87880999
Ze willen niet dat de zorgtoeslag of huurtoeslag omlaag gaat, maar stemmen wel CDA of PVV en zorgen ervoor dat een partij als de VVD in de regering komt.

Ja dan moet je vooral op een rechtse partij stemmen.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_87881008
Op zich niet heel erg anders dan het fenomeen Vlaams Belang in Vlaanderen... die halen hun hoogste score in de rijke randgemeentes van Antwerpen zoals Schilde waar de enige "allochtonen" Poolse poetsvrouwen zijn in de villa's van al die rijke blanke Belgen. :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:12:04 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_87881044
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. echter komen de strafbare feiten waar de blanken oververtegenwoordigd zijn (in noem bijvoorbeeld fraude) die de maatschappij minstens net zoveel schade doen, niet aanbod.
En natuurlijk hebben dat soort programma's hun invloed.
Minstens net zoveel? Mwah.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Oh, die had ik gemist :@.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef hexje het volgende:
Ik heb er echt niks optegen als mensen op de pvv stemmen. Het toontje van het programma irriteert mij.
Ik heb een schurfthekel aan Wilders, maar het is gewoon een partij en je bent niet per se een debiel als je erop stemt, daarbij, debielen hebben ook stemrecht. Dus ik ben het met je eens. Ook zo verontwaardigd "hebben jullie daar nooit ruzie over gehad? SP en PVV jullie stemmen zo anders!". Maar de SP en de PVV zijn exact dezelfde typen partijen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87881066
Wat een heldenaflevering :D!
pi_87881099
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:12 schreef speknek het volgende:

Maar de SP en de PVV zijn exact dezelfde typen partijen.
Oh ja? Ga dat maar eens aan een SP-lid vertellen... :')
pi_87881101
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:12 schreef speknek het volgende:
Maar de SP en de PVV zijn exact dezelfde typen partijen.
Behalve dat de SP natuurlijk van de duivelse linkse kerk is.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_87881106
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:10 schreef Krantenman het volgende:
Op zich niet heel erg anders dan het fenomeen Vlaams Belang in Vlaanderen... die halen hun hoogste score in de rijke randgemeentes van Antwerpen zoals Schilde waar de enige "allochtonen" Poolse poetsvrouwen zijn in de villa's van al die rijke blanke Belgen. :')
In (centrum) Antwerpen wonen weinig Vlamingen meer...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87881107
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef Lekiamh het volgende:
Er is toch een verschil tussen landelijke en gemeentelijke politiek...
Daar heb je gelijk in. Maar er zijn legio mensen die dat verschil niet zien qua stemgedrag.
Ikzelf ook niet echt trouwens, moet ik eerlijk bekennen. Alleen als mijn partij niet mee zou doen op gemeentelijk niveau, zou ik een andere partij stemmen die daar het dichtst bij komt.
pi_87881148
Wat een journalist. :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:16:18 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_87881162
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:14 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Oh ja? Ga dat maar eens aan een SP-lid vertellen... :')
SP-leden missen ook de cognitieve vermogens om dat door te hebben, het gaat om de stemmers; het zijn allebei protestpartijen die voor populistisch-proletarische waarden staan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87881184
Mooie vent die gayturk.
pi_87881205
quote:
10.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een journalist. :')
Ze laat mensen niet uitspreken, legt mensen woorden in de mond en stelt zich niet neutraal op.
Maarja, Zembla he.
pi_87881218
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:16 schreef speknek het volgende:

[..]

SP-leden missen ook de cognitieve vermogens om dat door te hebben, het gaat om de stemmers; het zijn allebei protestpartijen die voor populistisch-proletarische waarden staan.
Ja goed, maar de SP rekent moslims er ook bij als het dan toch om "populisme" gaat volgens jou.
pi_87881221
Mooie aflevering! Die dorpelingen zijn zo achterlijk nog niet.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:19:09 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_87881240
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:18 schreef Krantenman het volgende:
Ja goed, maar de SP rekent moslims er ook bij als het dan toch om "populisme" gaat volgens jou.
De SP is altijd tegen immigratie geweest, want dey tk ur jewbs.
pi_87881244
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat SP leden ook wel doorhebben dat de PVV 90% van hun partij programma hebben gecopy - paste.
Het zijn vooral de PVV stemmers die het meestal niet doorhebben dat ze op een partij hebben gestemd, die voor het merendeel bestaat uit de linkse standpunten die ze allemaal zo erg haten.

Behalve de Islam standpunten natuurlijk.
pi_87881520
winsemius is geniaal

dat asielzoekers al een paar jaar een lening moeten afsluiten om meubels te kopen wist ik niet , trouwens.

en die mevr. ' ja die turk gaat een fiets kopen , nee die 2de handse zijn niet goed, ik wil een nieuwe , de fietsen makert belt ff met de wethouder en die turk krijgt die fiets, terwijl oma geen nieuwe wasmachien kreeg.... ja als ik haar was zou ik ook op geert stemmen.
pi_87881612
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:19 schreef speknek het volgende:

[..]

De SP is altijd tegen immigratie geweest, want dey tk ur jewbs.
Maar ze zijn wel tegen het uitzetten van immigranten. Dat kan je niet van de PVV zeggen.
pi_87881752
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef arjan1212 het volgende:
dat asielzoekers al een paar jaar een lening moeten afsluiten om meubels te kopen wist ik niet , trouwens.
Ja maar goed uiteindelijk betalen ze dat weer terug uit hun uitkering, dus het blijft allemaal gemeenschapsgeld dat aan ze wordt besteed.
pi_87882061
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef Kworb het volgende:

[..]

Ja maar goed uiteindelijk betalen ze dat weer terug uit hun uitkering, dus het blijft allemaal gemeenschapsgeld dat aan ze wordt besteed.
wat wil je dan als ze niet mogen werken in hun huidige status
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')