quote:Je CAPS stond nog aan.
quote:Weet ik! Maar ik zit te twijflen tussen die ene en die ander!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:37 schreef Sandeeer het volgende:
Ik zou er een van de drie kiezen, maar die ene is wel het leukst
quote:Misschien is AdvancedPower nog vrij?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb een andere naam.
IkPostEnkelKwaliteit
quote:owOp zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Misschien is AdvancedPower nog vrij?
quote:Ja doe dieOp zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Misschien is AdvancedPower nog vrij?
quote:Denk je echt dat ik die niet eerst had geprobeerd? Maar dat zou toch dom zijn, ik ben namelijk niet AP.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja doe dieDan kun je weer terug naar je roots
quote:maar wel bijna net zo hinderlijk, gefeliciteerd en nu opbokkenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik die niet eerst had geprobeerd? Maar dat zou toch dom zijn, ik ben namelijk niet AP.
quote:Je zei ook dat je geen man was, dat heb je nu ook snel weer veranderd omdat iedereen er over doorging (vooral ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik die niet eerst had geprobeerd? Maar dat zou toch dom zijn, ik ben namelijk niet AP.
quote:Nee jij bent AP ook niet.. AP is jouOp zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Bedankt daarvoor nogOp zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je zei ook dat je geen man was, dat heb je nu ook snel weer veranderd omdat iedereen er over doorging (vooral ik)
quote:Ik weet het niet.. Riep het wel voordat iedereen het begon te roepenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt daarvoor nog![]()
Was jij ook degene die mijn identiteit heeft ontdekt?
quote:BedanktOp zaterdag 23 oktober 2010 20:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Riep het wel voordat iedereen het begon te roepen
quote:Nee, dat weet ik nietOp zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
BedanktMaar je weet nu toch wel dat ik niet AP ben?
quote:Ik zal het je nooit vergevenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet
Anyway, graag gedaan man
quote:Ik ben geen leugenaarOp zaterdag 23 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha, je bent een leugenaar, en je moet ervoor boeten lul
quote:Met je tieten erbij bedoel je? Of heb je die er nu alweer afgelogen?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben geen leugenaarZal ik een foto maken van mijzelf? Met een papiertje erbij met jouw naam erop? En dan kan je die vergelijken met de foto van AP! Morgen ochtend zijn ze er dan
quote:Ik ben een jongen, maar ik ben niet AP!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je tieten erbij bedoel je? Of heb je die er nu alweer afgelogen?
quote:Dus je bent wél een leugenaar?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een jongen, maar ik ben niet AP!
quote:geregistreerd op: donderdag 23 september 2010 @ 15:18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |