quote:of lekker gaan fokkenOp zondag 24 oktober 2010 19:26 schreef Panda72 het volgende:
Tot mijn enorm grote frustratie
Heb ik voor dichten vandaag geen inspiratie
Tja je hebt wel eens van die dagen
Dat het dichten niet wil slagen
Je kan dan beter met het dichten nokken
Ipv in een hoekje stil te mokken
quote:Ja
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R kijkt op kalender
Het is toch nog lang geen Sinterklaas?
En waar is mijn koffie?
quote:Lief, tnx
quote:10 - 0Op zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef Panda72 het volgende:
Onrustige sfeer bij de Kuip
Uitgegeven: 24 oktober 2010 18:57
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2010 19:28
AMSTERDAM - Zo'n 150 boze Feyenoord-fans hebben zich zondagavond verzameld voor de Kuip. Ze komen verhaal halen nadat hun club met 10-0 van PSV verloor.
Onrustig bij de KuipFotoserie De sfeer is volgens de politie 'onrustig', maar er hebben zich vooralsnog geen incidenten voorgedaan. Rond 18.15 uur is is de spelersbus gearriveerd bij het stadion van Feyenoord.
Onder andere Feyenoordtrainer Mario Been had achter de hekken van het stadion een gesprek met een kleine delegatie van de supporters.
Been heeft aangekondigd dat hij maandag aan de clubleiding gaat vragen of er nog genoeg vertrouwen in hem is. Feyenoord staat momenteel vijftiende in de Eredivisie.
Zou TJ hier ook bij zijn?
quote:True.Op zondag 24 oktober 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, wel jammer dat het weekend bijna voorbij is
quote:dat was het zeker na een drukke dag werken
quote:Nee was het druk?Op zondag 24 oktober 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat was het zeker na een drukke dag werken
wat een dag niet normaal meer
quote:Ja dat is wel heel erg
quote:ik heb met verbazing zitten te kijken en keihard gelachen
quote:PSVOp zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef Panda72 het volgende:
Onrustige sfeer bij de Kuip
Uitgegeven: 24 oktober 2010 18:57
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2010 19:28
AMSTERDAM - Zo'n 150 boze Feyenoord-fans hebben zich zondagavond verzameld voor de Kuip. Ze komen verhaal halen nadat hun club met 10-0 van PSV verloor.
Onrustig bij de KuipFotoserie De sfeer is volgens de politie 'onrustig', maar er hebben zich vooralsnog geen incidenten voorgedaan. Rond 18.15 uur is is de spelersbus gearriveerd bij het stadion van Feyenoord.
Onder andere Feyenoordtrainer Mario Been had achter de hekken van het stadion een gesprek met een kleine delegatie van de supporters.
Been heeft aangekondigd dat hij maandag aan de clubleiding gaat vragen of er nog genoeg vertrouwen in hem is. Feyenoord staat momenteel vijftiende in de Eredivisie.
Zou TJ hier ook bij zijn?
quote:Geen Feyenoordfan?Op zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb met verbazing zitten te kijken en keihard gelachen
quote:niet bepaald nee
quote:Heb me weer goed vermaaktOp zondag 24 oktober 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.
Heb je wel een leluk weekend gehad?
Ohja, er was iets met voetbal enzo toch? Feyenoord heeft verloren dus?
quote:Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ik kan mij voorstellen dat de feyenoordsupporters niet blij waren.
quote:een bewoner gevallen en een overleden plus een personeel tekort
quote:Mooi
quote:Ohjeez.Op zondag 24 oktober 2010 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
een bewoner gevallen en een overleden plus een personeel tekort
quote:ze waren zo langzamerhand wel gewend aan het verliezen maar dit was toch wel extra zuurOp zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ik kan mij voorstellen dat de feyenoordsupporters niet blij waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |