quote:Helemaal leuk, ze moesten even wennen maar het gaat goed nuOp zaterdag 23 oktober 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een zwartenet als mijn Tom80
![]()
Hoe vinden zijn stiefbroers het?
quote:Is goedOp zaterdag 23 oktober 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal het tegen hem zeggen hahha maar wacht ff dan he want zie hem pas morgen in de middag als hij wakker wordt vraag ik het nog ff aan hem.
quote:Patje is me smatje
quote:Ja, ik vind het dus ook helemaal niet saai. Vind het echt tof om te zien. Wann plaatje!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dus onderweg naar de white wedding:
[ afbeelding ]
quote:Veel teveel eer voor jezelfOp zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat interesseert me eigenlijk geen hol. Nou, ga je maar weer fijn druk om mij maken.![]()
All night long.
quote:dat ziet er romantisch uitOp zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Wat doet u hier?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Patje is me smatje![]()
Nee dat is een Fok baggeraar, maar wel lief
quote:Kijken of je nog leeft enzulks, ik wil wel weer weg ofzo hoor
quote:oh mooi Cc hadden ze een privestrand afgehuurd??/Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Neuh, blijf maar evenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijken of je nog leeft enzulks, ik wil wel weer weg ofzo hoor
quote:Ik was ook niet van plan lang te blijvenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, blijf maar even
Maar niet te lang hè, want druk, druk, druk
quote:ah ok dank jeOp zaterdag 23 oktober 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Patje is me smatje![]()
Nee dat is een Fok baggeraar, maar wel lief
quote:Dat klinkt mij bekend in de orenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan lang te blijven
quote:Neuh, zij wonen daar, dat vind ik toch wel een toegevoegde waarde. Daarnaast zie ik mezelf niet bepaald trouwen. Jij wel dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Cc, zou jij daar ook je bruiloft willen houden als je gaat trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |