abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87915851
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tuurlijk is het overdreven, het is immers Hollywood. Maar dit soort "brokers" had je veel in de VS hoor
Oke oke. Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die het niet zo veel vind. Het had wel wat ja, maar het had allemaal zo veel beter gekund. En Ben Affleck is drama :')

En dit soort brokers heb je nog wel, alleen waarschijnlijk niet op deze schaal. En als trainee broker wordt je nog steeds behandeld als hondenstront. Vriend van me heeft een half jaar trainee brokerschap gedaan, na een week mocht hij zijn baas eens laten zien of hij het traden ook een beetje onder de knie had. Binnen het uur had hij het virtuele portefeuille omzeep geholpen. Voor straf moest hij de volgende dag bij de ingang staan en iedereen gedag wensen :') En dit betreft een vrij prestigieuze broker in Londen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87916008
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oke oke. Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die het niet zo veel vind. Het had wel wat ja, maar het had allemaal zo veel beter gekund. En Ben Affleck is drama :')

En dit soort brokers heb je nog wel, alleen waarschijnlijk niet op deze schaal. En als trainee broker wordt je nog steeds behandeld als hondenstront. Vriend van me heeft een half jaar trainee brokerschap gedaan, na een week mocht hij zijn baas eens laten zien of hij het traden ook een beetje onder de knie had. Binnen het uur had hij het virtuele portefeuille omzeep geholpen. Voor straf moest hij de volgende dag bij de ingang staan en iedereen gedag wensen :') En dit betreft een vrij prestigieuze broker in Londen.
Ik vind het ook geen goede film hoor ;)

Other Peoples Money is ook nog een soort beursfilm. Vind die wel vermakelijk, met Danny DeVito als Larry The Liquidator :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:27:15 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87936012
Ik vond het een onderhoudende film, prettig neergezet. Wel was het verhaal een tikje voorspelbaar, er is wel een beetje naar "Pi" gekeken en daar kan weinig aan tippen, maar er waren ook andere invalshoeken. De hoofdpersoon acteerde wel erg goed vond ik. Spijtig aan Nederlandse films is dat ze vaak van die lange, onbestemde shots plaatsen waarbij je niet weet wat je ervan moet denken. Maar het voordeel van Nederlandse film is dan wel weer dat je altijd wat tietjes te zien krijgt, en Halina Reijn mag ik graag zien.

Eindoordeel: 4/5
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87936113
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat was niet mijn probleem met die film. Wat wel m'n probleem is dat het gewoon belabberd geacteerd, enorm oppervlakkig en gewoon erg knullig is. Dat pogen ze dan heel artsy op te vangen door wat quasi artistieke shots er in te zetten. Zoals dat hinkelen op dat plein, die shots van z'n appartement, zomaar uit het niets overgaan op een rokerige shot in een theehuis waar ie backgammon speelt. Echt...... :')
Kun je dat belabberd geacteerd toelichten?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87945898
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:30 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Kun je dat belabberd geacteerd toelichten?
Halina Reijn
pi_87946289
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Halina Reijn
Valt wel mee toch?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87946328
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Ik vind het tenenkrommend.

Zoals ze bijvoorbeeld aan de telefoon zat achter de receptie, of die discussie over thee *brrr*
pi_87951729
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ik vond het geen slechte film, maar beurstechnisch niet zo heel interessant.
Dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')