quote:Oke oke. Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die het niet zo veel vind. Het had wel wat ja, maar het had allemaal zo veel beter gekund. En Ben Affleck is dramaOp zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tuurlijk is het overdreven, het is immers Hollywood. Maar dit soort "brokers" had je veel in de VS hoor
quote:Ik vind het ook geen goede film hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oke oke. Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die het niet zo veel vind. Het had wel wat ja, maar het had allemaal zo veel beter gekund. En Ben Affleck is drama![]()
En dit soort brokers heb je nog wel, alleen waarschijnlijk niet op deze schaal. En als trainee broker wordt je nog steeds behandeld als hondenstront. Vriend van me heeft een half jaar trainee brokerschap gedaan, na een week mocht hij zijn baas eens laten zien of hij het traden ook een beetje onder de knie had. Binnen het uur had hij het virtuele portefeuille omzeep geholpen. Voor straf moest hij de volgende dag bij de ingang staan en iedereen gedag wensenEn dit betreft een vrij prestigieuze broker in Londen.
quote:Kun je dat belabberd geacteerd toelichten?Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was niet mijn probleem met die film. Wat wel m'n probleem is dat het gewoon belabberd geacteerd, enorm oppervlakkig en gewoon erg knullig is. Dat pogen ze dan heel artsy op te vangen door wat quasi artistieke shots er in te zetten. Zoals dat hinkelen op dat plein, die shots van z'n appartement, zomaar uit het niets overgaan op een rokerige shot in een theehuis waar ie backgammon speelt. Echt......
quote:Halina ReijnOp maandag 25 oktober 2010 14:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Kun je dat belabberd geacteerd toelichten?
quote:Ik vind het tenenkrommend.
quote:Dit.Op zondag 24 oktober 2010 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ik vond het geen slechte film, maar beurstechnisch niet zo heel interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |