quote:mm...okay!Op zaterdag 23 oktober 2010 18:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Frankrijk volgens mij. Ben nog nooit in Oost-Europa geweest (op Rusland na).
quote:Toch, lekker, vers brood.
quote:Misschien was ze zelfs wel twee jaar oud, haar moeder was ook echt te dik.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar je staat er verbaasd van wat mensen (nog veel jongere) kinderen soms te eten geven
quote:niks mis met een glaasje frisdrank in het weekend. als je je kinderen alles verbiedt weet je tenminste zeker dat ze later stiekem dingen gaan proberen. de kinderen die thuis niks mochten gooiden bij mij op school hun lunch weg en kochten red bull en roombroodjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, mijn kinderen krijgen later echt geen frisdrank etc.
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:15 schreef Merel het volgende:
Oh ik krijg de foto van de outfit niet verkleind (zit mobiel), dus dan maar zo: het synthetische taille-verbergende jurkje staat hier
quote:Eens. Ik kwam ook niet in een McDonald tot ik een jaar of twaalf was, en toen was ik groot genoeg om te proeven dat 't vieze patat is.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dat ligt er helemaal aan hoe je het doet dames.... en ook hoe lang en hoe strikt je het volhoudt trouwens.
Mijn moeder heeft me iig het eerste jaar helemaal geen suiker gegeven, en later was ze er ook zuinig mee: ik dronk diksap ipv limonade, ik at carob-pasta ipv chocopasta, etc. Vla hadden we ook nooit in huis.
En ik ging het niet stiekem toch eten. Zodra ik om ander eten ging vragen, stond mijn moeder er ook wel voor open. Maar een kind van 2 of 3 maakt het in principe niks uit wat ie te eten krijgt. Mijn oppaskindje (bijna 2) vroeg laatst om een koekje en was superblij toen ik hem een rijstwafel gaf
quote:Bij kinderen van 2 en 3 misschien wel, maar waar kwak het over had, boterhammen weggooien enzo, dat zijn wel wat oudere kinderen. Als je ongezonde dingen met mate toestaat krijgt een kind ook niet het gevoel dat ze iets tekortkomen.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik bedoel eigenlijk gewoon dat je kinderen, zolang ze nog niet echt besef hebben van wat gezond en ongezond is, beter gezonde dingen kunt geven en leren dat dat lekker is
quote:Omg wentelteefjes!!! Je brengt me op een ideeOp zaterdag 23 oktober 2010 18:47 schreef Blurred86 het volgende:
L: 2 wentelteefjes (van 1 ei en wat melk) met suiker en kaneel, cappuccino, bakje warme kersen
quote:Jij bent niet 24/7 in de buurt om te kijken wat je kinderen binnen krijgen. Bovendien: als jij het hen al die jaren verbiedt, zullen ze het later met des te meer gretigheid drinkenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, mijn kinderen krijgen later echt geen frisdrank etc.
quote:Bij Footwork, het schoenenverkopende stuk van de Men at WorkOp zaterdag 23 oktober 2010 17:35 schreef Perruche het volgende:
Merel waar heb je ze gekocht? Ik zoek ook nog mooie pumps die lekker lopen voor op kantoor. Ga ik ook nejes doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |