abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:25:34 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87873068
Ik heb De Vier Jaargetijden voor het eerst gehoord bij die fonteinshow in Praag. Erg tof :Y.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:26:08 #77
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87873084
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 18:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Frankrijk volgens mij :P. Ben nog nooit in Oost-Europa geweest (op Rusland na).
mm...okay!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87873208
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, de broodbakmachine :').
Toch, lekker, vers brood. :)

*frikandel en kroket en friet met mayo op lijstje zet* :@
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87873458
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik vind van niet, maar je staat er verbaasd van wat mensen (nog veel jongere) kinderen soms te eten geven :{
Misschien was ze zelfs wel twee jaar oud, haar moeder was ook echt te dik.
pi_87873513
Niet iedereen die weleens een frikandel eet is ongezond. Voor hoeveel mensen was het in hun jeugd niet een hoogtepunt als je naar McDonald's ging...

Over die mobiele telefoon: je had toen toch niet eens GSM-netwerken...
pi_87873583
Nou ja, mijn kinderen krijgen later echt geen frisdrank etc. :P
pi_87873625
als ik een kind had zou het van mij echt geen frikandel krijgen op 2 a 3 jarige leeftijd (en McDonalds ook niet trouwens), en ik zou denkik ook wel even 2x kijken als ik iemand anders het zijn kind dag geven.. maar het is meer een gevoelsding denk ik, want frietjes of kroketten heb ik al minder moeite mee :? :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87873651
volgens mij zou ik echt zo'n geitenwollensokkennatuurvoedingswinkelmoeder zijn als ik een kind had :')
pi_87873659
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
niks mis met een glaasje frisdrank in het weekend. als je je kinderen alles verbiedt weet je tenminste zeker dat ze later stiekem dingen gaan proberen. de kinderen die thuis niks mochten gooiden bij mij op school hun lunch weg en kochten red bull en roombroodjes.

waarbij ik dus niet pleit dat je kinderen álles maar moet geven wat ze willen.
Kwak
pi_87873702
hier staat de zelfgemaakte pizza met champignons, gegrilde aubergine, olijven, ham en feta inmiddels in de oven, kan niet wachten tot hij klaar is :9

mijn lijstje wordt daarmee:
O: havermout, banaan, lijnzaad
L: 2 wentelteefjes (van 1 ei en wat melk) met suiker en kaneel, cappuccino, bakje warme kersen met yoghurt
T: 4 pruimen
D: pizza en wijn

wat een fijn lijstje O+
pi_87873852
Eens met Kwak... Als je teveel dingen gaat verbieden neemt je kind dat gewoon niet meer serieus, ook als het eens iets is wat écht niet goed voor ze is.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:01:08 #87
331 Merel
Be here now.
pi_87874041
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef AKnynke het volgende:

waar?
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:15 schreef Merel het volgende:
Oh ik krijg de foto van de outfit niet verkleind (zit mobiel), dus dan maar zo: het synthetische taille-verbergende jurkje staat hier :)
:)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:02:37 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87874073
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:01 schreef Merel het volgende:

[..]

[..]

:)
sexy!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87874083
:W

Wat een weertje vandaag.
Vond die lage laarsjes om van te kwijlen op de vorige pagina.

Beetje slecht gegeten vandaag :@

O: (12h pas :@) Danio bessen yoghurt
L: euh ja dat hierboven
T: 2 toastjes en 2 mokken thee
D: :9 Boeuf Bourgiugnon *O* met frites.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:04:24 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87874115
Dat ligt er helemaal aan hoe je het doet dames.... en ook hoe lang en hoe strikt je het volhoudt trouwens.

Mijn moeder heeft me iig het eerste jaar helemaal geen suiker gegeven, en later was ze er ook zuinig mee: ik dronk diksap ipv limonade, ik at carob-pasta ipv chocopasta, etc. Vla hadden we ook nooit in huis.

En ik ging het niet stiekem toch eten. Zodra ik om ander eten ging vragen, stond mijn moeder er ook wel voor open. Maar een kind van 2 of 3 maakt het in principe niks uit wat ie te eten krijgt. Mijn oppaskindje (bijna 2) vroeg laatst om een koekje en was superblij toen ik hem een rijstwafel gaf O+
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:06:24 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87874175
Ik bedoel eigenlijk gewoon dat je kinderen, zolang ze nog niet echt besef hebben van wat gezond en ongezond is, beter gezonde dingen kunt geven en leren dat dat lekker is :)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:08:00 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87874222
Mijn hartige taart wordt trouwens stamppot, wegens geen taartdeegmix in huis en te weinig tijd om het zelf te maken o|O
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:08:15 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87874233
Kwartet!

pi_87874373
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dat ligt er helemaal aan hoe je het doet dames.... en ook hoe lang en hoe strikt je het volhoudt trouwens.

Mijn moeder heeft me iig het eerste jaar helemaal geen suiker gegeven, en later was ze er ook zuinig mee: ik dronk diksap ipv limonade, ik at carob-pasta ipv chocopasta, etc. Vla hadden we ook nooit in huis.

En ik ging het niet stiekem toch eten. Zodra ik om ander eten ging vragen, stond mijn moeder er ook wel voor open. Maar een kind van 2 of 3 maakt het in principe niks uit wat ie te eten krijgt. Mijn oppaskindje (bijna 2) vroeg laatst om een koekje en was superblij toen ik hem een rijstwafel gaf O+
Eens. Ik kwam ook niet in een McDonald tot ik een jaar of twaalf was, en toen was ik groot genoeg om te proeven dat 't vieze patat is.
Frisdrank met prik namen we soms op vakantie, op een terras (dus zeg, tweemaal per jaar).

Nooit wat aan gemist, en ik noch zusje noch broertje werden er stiekem-toch-snoepers van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87874381
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik bedoel eigenlijk gewoon dat je kinderen, zolang ze nog niet echt besef hebben van wat gezond en ongezond is, beter gezonde dingen kunt geven en leren dat dat lekker is :)
Bij kinderen van 2 en 3 misschien wel, maar waar kwak het over had, boterhammen weggooien enzo, dat zijn wel wat oudere kinderen. Als je ongezonde dingen met mate toestaat krijgt een kind ook niet het gevoel dat ze iets tekortkomen.
Bovendien leer je beter om zelf verstandige keuzes te maken wanneer je begrijpt waarom je ouders iets slecht vinden, maar veel kinderen die ik kende wiens ouders maar lukraak vanalles verboden, kregen ook nog als enige verantwoording te horen "omdat mama het zegt". Daar leer je dus echt niks van.
pi_87874637
Lijstje, zonder snelle jelle en met groente ;)

O: Croissantje met half plakje kokosbrood, twee sneeen krentenbrood met 30+ kaas
L: Kaiserbroodje, ene helf aardbeien jam, andere helft feta/komkommer spread light.
D: Portie mie met wokgroente en serundeng, kippenpootje en twee vleugeltjes gemarineerd in piri piri, portie vruchtencoctail.
T: Weet nog niets, sowieso wel fruit, en later een bakkie vla/yoghurt oid :P
pi_87874664
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 18:47 schreef Blurred86 het volgende:
L: 2 wentelteefjes (van 1 ei en wat melk) met suiker en kaneel, cappuccino, bakje warme kersen
Omg wentelteefjes!!! Je brengt me op een idee :9
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:27:35 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87874728
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij bent niet 24/7 in de buurt om te kijken wat je kinderen binnen krijgen. Bovendien: als jij het hen al die jaren verbiedt, zullen ze het later met des te meer gretigheid drinken :Y.

Beter: in het weekend een bakje chips en een glas cola.

Edit: oh spuit 11 zie ik al :').

De appelbollen staan in de oven, maar ws wordt het appelmoes met bladerdeeg, want de appelboor is in Groningen achtergebleven, dus moest ik 2 helften tegen elkaar zetten en ik was een beetje ongeduldig met het dichtplakken van het bladerdeeg :@.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:28:45 #99
331 Merel
Be here now.
pi_87874760
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:35 schreef Perruche het volgende:
Merel waar heb je ze gekocht? Ik zoek ook nog mooie pumps die lekker lopen voor op kantoor. Ga ik ook nejes doen O+
Bij Footwork, het schoenenverkopende stuk van de Men at Work :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87874797
Frisdrank en chips waren voor het weekend, en koekje bij de thee was meestal een bescuitje en bij uitzondering wat bijzonderders. Heeft uiteindelijk niet geholpen tegen mijn voorliefde voor snoep, maar zelfs nu vind ik chips iets voor vrijdagavond en het weekend :P.

Een vriendinnetje van mij mocht nóóit snoep of koek of fris en dat vond ik wel zielig. Ze vond het zelf ook niet leuk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')