quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze vind ik ook mooi. Maar, zijn slechts ¤29,95, dus sowieso geen echt leer. Nu vind ik dat niet erg, maar ik ben wel bang dat ze er in het echt erg nep uit zullen zien.
Maar vind ze op het plaatje dus wel mooi
+ je zweet erin en ze zullen ws snel kapot gaan. Beter betaal je iets meer voor leren laarzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Klopt. Tijdje terug vond ik de prijs voor leren schoenen te hoog en kocht ik steeds nepleren van een euro of 30. Maar ze gingen nooit langer dan een jaar mee.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
+ je zweet erin en ze zullen ws snel kapot gaan. Beter betaal je iets meer voor leren laarzen.
quote:Heb je zelf brood gebakken?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geinig jurkje Merel, mooie pumps!
Ze hadden dat stippeljurkje bij een winkel in Gouda, van Louis-dinges, maar hij was helemaal niet mooi. Naar stofje.
Lijstje so far:
O: 3 happen havermoutpap
T: krentenbol
L: 2 zelfgebakken boterhammen met cervelaat en kaas
T: hoestmelange
En nu ga ik D maken, nasi.
Duvel ligt te slapen op de bank. Hij is naar de Gamma geweest, dat is natuurlijk ook dodelijk vermoeiend.
quote:Ik vind van niet, maar je staat er verbaasd van wat mensen (nog veel jongere) kinderen soms te eten gevenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het normaal dat een kind van ongeveer drie jaar oud een frikandel te eten krijgt?
quote:Nou, de broodbakmachine
quote:Waarom niet?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het normaal dat een kind van ongeveer drie jaar oud een frikandel te eten krijgt?
quote:Snel kapot gaan vind ik niet zo erg, ik koop schoenen ook niet om er jaren mee te doen. Ik koop zelf goedkopere schoenen, omdat ik altijd zoveel verschillende wil.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
+ je zweet erin en ze zullen ws snel kapot gaan. Beter betaal je iets meer voor leren laarzen.
quote:ik snap het probleem ook niet zo. als er papat gegeten wordt kan een kind van 3 best een frikandel met een paar patatjes mee-eten, of een halve frikandel en een beetje patat. als de normale gang van zaken maar niet is dat dat váák gebeurt.
quote:Idd. Zo ging dat hier ook, hoor. En voor kinderen van 3 geldt natuurlijk hetzelfde als voor volwassenen: geniet met mateOp zaterdag 23 oktober 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap het probleem ook niet zo. als er papat gegeten wordt kan een kind van 3 best een frikandel met een paar patatjes mee-eten, of een halve frikandel en een beetje patat. als de normale gang van zaken maar niet is dat dat váák gebeurt.
quote:Mijn neefje van twee krijgt wel vaker frikandel. Dan heeft hij van tevoren thuis al zijn 'echte' gezonde avondeten gehad, maar als we dan met zn alleen ergens heen gaan, dan mag hij wat frietjes mee-eten en krijgt hij dus een frikandel (meestal speelt hij er meer mee dan dat hij 'm opeet, maar dat terzijdeOp zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:Ja frikandel in de mayo en dan de mayo eraf likken zeker! Frikandellen en kroketten gingen hier nooit op als een kind ze voorgeschoteld kreeg. Onbegrijpelijk: wie laat nou zo'n overheerlijke kroket liggen?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn neefje van twee krijgt wel vaker frikandel. Dan heeft hij van tevoren thuis al zijn 'echte' gezonde avondeten gehad, maar als we dan met zn alleen ergens heen gaan, dan mag hij wat frietjes mee-eten en krijgt hij dus een frikandel (meestal speelt hij er meer mee dan dat hij 'm opeet, maar dat terzijde).
quote:Waar was dat met die grotten? Volgens mij ergens in Tsjechie, Polen of Hongarije? (vakanties met m'n ouders zitten allemaal op één grote hoop in m'n hoofd...) Volgens mij heb ik dat ook ooit meegemaakt, vond ik erg indrukwekkend!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die ken ik ja! Dat was de eerste keer dat ik iets klassieks mooi vond. Dit was de achtergrondmuziek in een lichtshow in een ondergrondse druipsteengrot
.
En youtube is steeds stuk idd.
[..]
Die vind ik niet zo eigenlijk. Mis een beetje de spanning in de opbouw.
Leuke SOG dit.
quote:Frankrijk volgens mijOp zaterdag 23 oktober 2010 18:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waar was dat met die grotten? Volgens mij ergens in Tsjechie, Polen of Hongarije? (vakanties met m'n ouders zitten allemaal op één grote hoop in m'n hoofd...) Volgens mij heb ik dat ook ooit meegemaakt, vond ik erg indrukwekkend!
quote:ik maak ook al een week een boodschappen lijstje voor zaken mee te nemen uit Nederland!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie schoenen, allebei.
En vlaai.*op lijstje zet van dingen om te eten in Nederland*
quote:Lol, sowieso is niemand's mayo (of andere saus) veilig. Iedere friet wordt er zorgvuldig ingedoopt voordat het in zijn mond verdwijnt. Mijn neefje isOp zaterdag 23 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja frikandel in de mayo en dan de mayo eraf likken zeker! Frikandellen en kroketten gingen hier nooit op als een kind ze voorgeschoteld kreeg. Onbegrijpelijk: wie laat nou zo'n overheerlijke kroket liggen?![]()
.
quote:waar?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Merel, niks tailleverbergend, maar erg cute jurkje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |