Hee Oop? Wanneer gaan we weer eens gezellig die chat van je nieuw leven inblazen? Ik verveel me een beetje...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ja ga maar weer slapen is volgens mij het enigste waar je goed inbent buiten slap lullen natuurlijk/.
Ach beter slapen en een beetje slap lullen dan je eigen lekker vol laten lopen ,en dan gaan lopen schelden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ja ga maar weer slapen is volgens mij het enigste waar je goed inbent buiten slap lullen natuurlijk/.
Op alle chats is de sfeer een beetje weg als Opa er niet is. Op SIO ging het gisteravond alleen maar over The Voice of Holland en mode. Oei, dat kan ik natuurlijk helemaal niet weten want ik heb een ban daar..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:46 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hee Oop? Wanneer gaan we weer eens gezellig die chat van je nieuw leven inblazen? Ik verveel me een beetje...
Heeeee ouwe plofkop... Draai je nog wel eens plaatjes op die radio van je?quote:
Tja hij wordt niet gemist daar hoor..het was lekker gezellig gistern op SIO .quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle chats is de sfeer een beetje weg als Opa er niet is. Op SIO ging het gisteravond alleen maar over The Voice of Holland en mode. Oei, dat kan ik natuurlijk helemaal niet weten want ik heb een ban daar..
Mja, vaak zat, maar dan lig jij waarschijnlijk aan de kut te knabbelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeee ouwe plofkop... Draai je nog wel eens plaatjes op die radio van je?
Tja, een mens moet natuurlijk prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:05 schreef sly-nl het volgende:[/b]
[..]
Mja, vaak zat, maar dan lig jij waarschijnlijk aan de kut te knabbelen
Wiem65 is moderator daar, dus die zal wel weten wat het is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:35 schreef danaqui het volgende:
Voor alle fans..............
[ link | afbeelding ]
Maandag is hij er weer.
Kan alleen geen stream meer kijken daar![]()
vaag
Editt: OMG......wat er nu te zien is op die stream van die ouwe![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Hij schijnt wel eventjes geweest te zijn. Maar het schijnt een goed gebruik te zijn dat wanneer Wiem65 plaatjes draait er niet gechat wordt bij Snottemans.quote:
Conclusie? Opa wil wel mekkeren elders maar niet meer op zijn eigen chat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij schijnt wel eventjes geweest te zijn. Maar het schijnt een goed gebruik te zijn dat wanneer Wiem65 plaatjes draait er niet gechat wordt bij Snottemans.
Hij wil de aandacht niet delen met Wiem65 denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Conclusie? Opa wil wel mekkeren elders maar niet meer op zijn eigen chat?
Maar Opa wil wél aandacht dus... jammer dat 'ie dat ergens anders zoeken moet dan...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij wil de aandacht niet delen met Wiem65 denk ik
Nou in iedergeval mooi om te zien dat ie zelf ook vind dat ie een aso is.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's huiskamer is helemaal opnieuw ingericht en hij is zijn critici alvast voor, getuige de header in zijn chat
[ afbeelding ]
Oma verdiend zoveel dat wil je niet weten hoeven niks op afbetaling te kopen lullo of lulla.quote:Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou in iedergeval mooi om te zien dat ie zelf ook vind dat ie een aso is.
En de spullen zijn dan zeker nog niet betaald met de WAO,maar worden afbetaald met de WAO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |