Aha, jaja dat klinkt als ik ben zo stom geweest om ook dáár een ban te vangen maar ben te arrogant om het hier te bekennen.. zit ik dichtbij?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis geen open forum hè, een beetje zo'n afgesloten achteraf theeclubje, jammer, zou daar best eens m'n gang willen gaan
wat een verhaalquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
En als je daar niet kan lezen danwel hier.
http://vinkentouw.multifo(...)93&mforum=vinkentouw
Ze zijn allemaal ziek...want de een verteld een ziek verhaal maar de ander gaat heel amsterdam afbellenquote:
Ik bespeur een stukje zware jalouzie dat die rel elders plaatsvond ipv hier....?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal ziek...want de een verteld een ziek verhaal maar de ander gaat heel amsterdam afbellen![]()
Wat een figuren zeg...sorry maar dat men zo ver gaat om in ieders prive leven te gaan froeten...das echt niet normaal...en nu gaan ze natuurlijk gillen dat die vrouw ziek is en loog en dat ze willen helpen....o my
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik bespeur een stukje zware jalouzie dat die rel elders plaatsvond ipv hier....?
Mathara is weer tot leven gekomen. Hoe verzin je het?quote:
oow dus wat jullie doen mag een ander niet ..wat ben jij toch ook sneu he ..rot toch lekker op joh hypocrietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Alles mag met een open vizier en dan H Z en Z niet stiekum onder een andere naam komen en je gif elders spuien, held op sokken
Het is allemaal beyond sneu aan het worden....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mathara is weer tot leven gekomen. Hoe verzin je het?
En wat Lays zegt. Die vroetmiepen die scholen, ziekenhuizen en mortuaria afbellen.
Matharaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mathara is weer tot leven gekomen. Hoe verzin je het?
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:En wat Lays zegt. Die vroetmiepen die scholen, ziekenhuizen en mortuaria afbellen.
Ik rot echt niet opquote:Op woensdag 10 november 2010 17:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
oow dus wat jullie doen mag een ander niet ..wat ben jij toch ook sneu he ..rot toch lekker op joh hypocriet
Je timmert een forum dicht bang dat de waarheid boven komt hoe dat bij jullie werkt..
Logs van chatkanalen halen en dan ff lekker door de mangel halen op een zielig forumpje.
Ja maar, ja maar .....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Alles mag met een open vizier en dan H Z en Z niet stiekum onder een andere naam komen en je gif elders spuien, held op sokken
Dit is mijn naam tja daar zal je het mee moeten doen ..en het staat vol met leugens en achterbakse zooi ..nog maar te zwijgen over de hatelijke opmerkingen daar.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik rot echt niet open al helemaal niet voor zo iemand als jij, ik kom hier onder me eigen naam zoals je ziet en welke waarheid moet boven komen? Der staan namelijk geen leugens, wel meningen, dat jij onder een andere naam komt zegt al genoeg, beetje achter de schermen proberen de boel op te fokken das pas hypocriet.
Nou laat die leugens eens zien (als dat mag hier) of gooi ze in mijn pm, dan zullen we zien wie er gelijk heeft, en nou niet bluffen he.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:00 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dit is mijn naam tja daar zal je het mee moeten doen ..e het staat vol; met leugens en achterbakse zooi ..nog maar te zwijgen over de haatelijke opmerkingen daar.
Tss.. die shit wel en Rammstein wil 'ie niet begrijp ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is het gezicht dat Oop trekt als ik mijn bijdrage aan het verzoekuurtje lever![]()
[ afbeelding ]
Omg, ik moet die boel toch eens gaan volgen hoor, wat een verhalenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
En als je daar niet kan lezen danwel hier.
http://vinkentouw.multifo(...)93&mforum=vinkentouw
van mij mag dat hier, de plek bij uitstek om dit even op te helderenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:04 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou laat die leugens eens zien (als dat mag hier) of gooi ze in mijn pm, dan zullen we zien wie er gelijk heeft, en nou niet bluffen he.
En Rockbitch wil ie ook al niet draaienquote:Op woensdag 10 november 2010 18:04 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Tss.. die shit wel en Rammstein wil 'ie niet begrijp ik...![]()
Te laat, dat zielige kutverhaal is al op zowat alle B-forums en chats uitgekauwd... beschamend om het hier ook nog weer eens leven in te blazen...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
van mij mag dat hier, de plek bij uitstek om dit even op te helderen
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef SeventhDay het volgende:
![]()
[..]
Te laat, dat zielige kutverhaal is al op zowat alle B-forums en chats uitgekauwd... beschamend om het hier ook nog weer eens leven in te blazen...
gaat een beetje moeilijk he als je er niet meer op kanquote:Op woensdag 10 november 2010 18:04 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou laat die leugens eens zien (als dat mag hier) of gooi ze in mijn pm, dan zullen we zien wie er gelijk heeft, en nou niet bluffen he.
Dan weet ik al wie je bent, maar je kan die leugens verwoorden of valt dat ook niet mee? Daarbij kan ik je zo weer activeren hoor geen probleem en dan mag je van mij elke leugen die er staat hier neergooien, deal or no deal?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
gaat een beetje moeilijk he als je er niet meer op kan
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
gaat een beetje moeilijk he als je er niet meer op kan
Ahhnee hé? niet wéér lezen... ik verzin net zo lekker...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie je bent, maar je kan die leugens verwoorden of valt dat ook niet mee? Daarbij kan ik je zo weer activeren hoor geen probleem en dan mag je van mij elke leugen die er staat hier neergooien, deal or no deal?
En Seven beter lezen jij
Hebben we niet Tita maar kan dat moeiijk bewijzen he, iig geen deel waar roddels instaan, we hebben een gedeelte afgesloten voor overleg, daar staan de nieuwe leden in of overleg over hoe we denken over dingen ivm het forum etc. maar goed de leden kunnen aangeven wat ze wel en niet zien en dat zal voor elk lid buiten de admins hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat Margo wel een puntje heeft, je mag er weer op en neus dan eens goed, maar denk dat ze ook een gesloten afdeling hebben, en dan helaas pindakaas kan je daar niks lezen.
H Z en Z, dat zie ik eigenlijk nu pas ???? Jij bent wel heeel erg slecht in gissenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee hoor laat maar leker zitten ..ik weet wat ik gezien en gelezen heb ,wees zelf eens sportief en gooi dat forum open zodat mensen daar normaal kunnen lezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie je bent, maar je kan die leugens verwoorden of valt dat ook niet mee? Daarbij kan ik je zo weer activeren hoor geen probleem en dan mag je van mij elke leugen die er staat hier neergooien, deal or no deal?
En Seven beter lezen jij
Ik doe 2 quotes in 1 hmmm, is ook weer niet makkelijk te begrijpen, sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
H Z en Z, dat zie ik eigenlijk nu pas ???? Jij bent wel heeel erg slecht in gissen
nee margo checken doe ik niet, als ik wat wil lezen vraag ik wel of je even op je activeerknopje drukt voor me.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hebben we niet Tita maar kan dat moeiijk bewijzen he, iig geen deel waar roddels instaan, we hebben een gedeelte afgesloten voor overleg, daar staan de nieuwe leden in of overleg over hoe we denken over dingen ivm het forum etc. maar goed de leden kunnen aangeven wat ze wel en niet zien en dat zal voor elk lid buiten de admins hetzelfde zijn.
Je hebt met meerdere leden van Kieken contact dus je zou het kunnen checken wat dat betreft.
Ow, nou zie ik 't, dat is inderdaad niet duidelijk, niet meer doen dusquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik doe 2 quotes in 1 hmmm, is ook weer niet makkelijk te begrijpen, sorry
Jij je zin hoor miepje, ons forum bestaat iig langer dan dat die van "jou" ooit bestaan heeftquote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een achterbaks pauper forum.
Hmm.. Zelfbequoten is het lekkerste wat er is...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hee een nieuwe ik heb een forum??
Nou nog zoeken waar![]()
"Had" en niet weer aanpassen je postings steeds dan wordt het een zooitje, maar je dacht dat je een forum had en je ff je knopje kon gebruiken en dat werkte tegen je na een tijdje, volgende keer beter je best doenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hee een nieuwe ik heb een forum??
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:58 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hmm.. Zelfbequoten is het lekkerste wat er is...
Tja nieuwe layout he knoppies wat kleinquote:
Volgens mij sla jij de plank wel heel erg mis hoor ..waar bazeer jij het op dat ik een form zou hebben of gehad..quote:Op woensdag 10 november 2010 18:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
"Had" en niet weer aanpassen je postings steeds dan wordt het een zooitje, maar je dacht dat je een forum had en je ff je knopje kon gebruiken en dat werkte tegen je na een tijdje, volgende keer beter je best doen
Lekker hé? die knoppiesquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
[..]
Tja nieuwe layuot he knoppies wat klein
Je hebt een ban op Kieken blijkbaar dus in die hoek zoek ik het en je hebt wel een hele gruwelijke hekel aan Kieken en zoveel hebben er daar geen ban, mensen halen een ban en inactief weleens door elkaar, daarbij zit jezelf leugens te vertellen onder een andere naam, wat heb jij te verbergen dan behalve dat je zegt met die naam moet je het doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Volgens mij sla jij de plank wel heel erg mis hoor ..waar bazeer jij het op dat ik een form zou hebben of gehad..
Toch niet echt goed gezocht dan .. en ik heb niets te verbergen hoor dat maak jij ervan..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je hebt een ban op Kieken blijkbaar dus in die hoek zoek ik het en je hebt wel een hele gruwelijke hekel aan Kieken en zoveel hebben er daar geen ban, mensen halen een ban en inactief weleens door elkaar, daarbij zit jezelf leugens te vertellen onder een andere naam, wat heb jij te verbergen dan behalve dat je zegt met die naam moet je het doen?
Definieer off-topicquote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef SeventhDay het volgende:
Word het alweer tijd om Slotje te roepen hier? Opa's Topic begint nu wel echt leeg te open zo niet zwaar Off-Topic te raken...![]()
Tja, het gaat hier nu meer over de dagelijkse beslommeringen op SIO dan over Opaatje en ik heb zo het idee dat dit pas het begin is, maar het is misschien wenselijker als er apart topic over wordt geopend.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef SeventhDay het volgende:
Word het alweer tijd om Slotje te roepen hier? Opa's Topic begint nu wel echt leeg te open zo niet zwaar Off-Topic te raken...![]()
Dat je hier kletskoek neerzet die niets met die Ouwe BanLuL op Usteam te maken heeft... Verder nog wat?quote:
Ik wil gewoon Mijn Slotje een keer.. ( dram dram stampvoet) omdat die Ouwe al zijn leuke Posters ingevroren heeft en eigenlijk geen enkel recht meer heeft op een vermelding op Fok!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, het gaat hier nu meer over de dagelijkse beslommeringen op SIO dan over Opaatje en ik heb zo het idee dat dit pas het begin is, maar het is misschien wenselijker als er apart topic over wordt geopend.
En wat betreft het roepen om een slotje, je roept maar tot je een ons weegt. Voorlopig steven we af op deel 20.
Ja, zeik niet zo, wat maakt een beetje "off-topic" gewauwel nou uit. Alsof dit topic uberhaupt nog zou bestaan als er sec over die armzalige stream van die ouwe zou worden gesproken.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Dat je hier kletskoek neerzet die niets met die Ouwe BanLuL op Usteam te maken heeft... Verder nog wat?
Nou dan maak je van dit topic RLS de Chats (is tenslotte ook de echte RLS) i.p.v. Opaatjestream nummer zoveel, want over die ouwe valt toch niks meer te vertellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:34 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Mijn Slotje een keer.. ( dram dram stampvoet) omdat die Ouwe al zijn leuke Posters ingevroren heeft en eigenlijk geen enkel recht meer heeft op een vermelding op Fok!
Ohhw Kijk, er schijnt zowaar wat licht in de duistere spelonken van Uw geest.. Welkom welkom.. deze kant uit alstublieft...Kopje kennis? met of zonder inzicht?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dan maak je van dit topic RLS de Chats (is tenslotte ook de echte RLS) i.p.v. Opaatjestream nummer zoveel, want over die ouwe valt toch niks meer te vertellen.
De echte soap speelt zicht af op de chats en op de fora, daar zitten de echte "sterren" wel 24 uur per dag vaak. De streampjes zijn slechts een ingrediënt, niet onbelangrijk, zij vormen vaak een aanleiding tot, maar toch "slechts."quote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ohhw Kijk, er schijnt zowaar wat licht in de duistere spelonken van Uw geest.. Welkom welkom.. deze kant uit alstublieft...Kopje kennis? met of zonder inzicht?
Er zijn helemaal geen RLS meer en die Opa-chat mag die naam niet eens voeren met die 3 comateuze viewers, laat staan dat die ook nog eens offtopic misbruikt wordt.. Nee ik ben het eens, een Slotje is hier best wel op zijn plaats!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dan maak je van dit topic RLS de Chats (is tenslotte ook de echte RLS) i.p.v. Opaatjestream nummer zoveel, want over die ouwe valt toch niks meer te vertellen.
Er speelt zich wel degelijk een Real Life Soap af, lees dit topic maar, het gaat alleen niet over Opa of Schilderen Met Tonja of Zingen met Peter, of hoe al die onzin mag heten. De RLS is ... enfin lees de post boven jouw post maar.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen RLS meer en die Opa-chat mag die naam niet eens voeren met die 3 comateuze viewers, laat staan dat die ook nog eens offtopic misbruikt wordt.. Nee ik ben het eens, een Slotje is hier best wel op zijn plaats!
Kletskoek, dat zou ons óók RLS sterren maken omdat we hier ook tot vervelens toe optreden..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Er speelt zich wel degelijk een Real Life Soap af, lees dit topic maar, het gaat alleen niet over Opa of Schilderen Met Tonja of Zingen met Peter, of hoe al die onzin mag heten. De RLS is ... enfin lees de post boven jouw post maar.
Heb jij ooit wel eens naar een RLS-stream zitten kijken zonder forumactiviteit. Dodelijk saai dus! Als er iets smeuïgs gaande is, is dat op het forum of de chat, daar spelen zich de echte taferelen af, dus geloof het of niet, jij bent één van de sterrenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, dat zou ons óók RLS sterren maken omdat we hier ook tot vervelens toe optreden..
Als de stream, de reeks, het topic, de chat of wat dan ook je niet aan staat dan stop je ermee. Maar neuh hele hordes willen daar niet aan, veel te nieuwsgierig.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef SeventhDay het volgende:
Maar ik ga NIET Opa's 20ste Topic maken.. de kolere voor 'm...
Let toch niet op SeventhDay Pietje, die roept maar steeds in het wilde weg, relluh ken ie ook al niet, echt zo hopeloos, ja kopieergedrag dat ken SeventhDay dan weer wel, jammer alleen dat het zo misluktquote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als de stream, de reeks, het topic, de chat of wat dan ook je niet aan staat dan stop je ermee. Maar neuh hele hordes willen daar niet aan, veel te nieuwsgierig.
Om die nieuwsgierigheid een plek te geven is er deze reeks. Als er een stream is is er een reeks, geen slotje. Toon zelf maar ballen.
Inderdaad. Maar gelukkig werd het mysterie ontrafeld voordat er inzamelingsacties op gang waren gekomen, want dat had dan weer een soap op zich kunnen worden. Er zit op SIO een chatter die daar samen met haar dochter een schat aan ervaring mee heeft. Vraag maar na op Nowlivequote:
3 topics geleden of zo zou je je best al doen om weg te blijven, wat ben je dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Tja zo kan ik er nog wel een paar ..maar geen topic ook geen nieuwsgierigheid meer.
Dan is het klaar toch..
nieuwsgierig net als pietje al zijquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
3 topics geleden of zo zou je je best al doen om weg te blijven, wat ben je dan?
Pietje zei jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
nieuwsgierig net als pietje al zij
Ja en wat dan nog..altijd het laatste woord willen hebben he margo ..quote:Op woensdag 10 november 2010 23:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pietje zei jaje bent dus nieuwsgierig naar iets wat je eigenlijk niet wil weten, erger nog je hebt er een gruwelijke hekel aan het gaat niet eens om jou lol
Best grappig om te zien dat wanneer mensen geen inhoudelijke argumenten meer hebben elkaar om de oren gaan slaan met een spelfoutquote:Op woensdag 10 november 2010 23:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pietje zei jaje bent dus nieuwsgierig naar iets wat je eigenlijk niet wil weten, erger nog je hebt er een gruwelijke hekel aan het gaat niet eens om jou lol
Ach, je zal ze de kost moeten geven die hier nooit meer terugkomen en toch in hetzelfde topic weer vrolijk verder postenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
3 topics geleden of zo zou je je best al doen om weg te blijven, wat ben je dan?
ach ach ach wat zijn we weer eensgezind alleen om een prestige kwestie dat jij je topicje open kan houden nou suc7 hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, je zal ze de kost moeten geven die hier nooit meer terugkomen en toch in hetzelfde topic weer vrolijk verder posten
Heeft niets met prestigekwestie te maken. Zolang er interesse in dit topic blijft bestaan blijft het lopen, wanneer de belangstelling is verdwenen sterft het vanzelf af. C'est Ça.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ach ach ach wat zijn we weer eensgezind alleen om een prestige kwestie dat jij je topicje open kan houden nou suc7 hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |