Klopt helemaal wat je nu zegt BQ.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe zit gewoon te posten bij Wim, dus het zal allemaal wel meevallen met zijn kwaaltjes. Ik denk gewoon dat zijn vrouw het spuugzat is en dat kan ik goed begrijpen.
quote:Ondanks datie niet onstream is houd het de gemoederen weer flink bezig ..Op zaterdag 30 oktober 2010 15:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je nu zegt BQ.
Sinds hij "ziek is" post hij alleen maar bij wiem en zn eige chat laatie doodgaan![]()
Editt: hij staat zelfs op zn eige chat ingelogt onder opaatje-1![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Een tijd terug hebben hij en zijn vrouw flink bonje gehad omdat hij zelfs tijdens het eten tegen die webcam zat te blaten. Die ruzie kon je live meegenieten, was dan wel weer leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe zit gewoon te posten bij Wim, dus het zal allemaal wel meevallen met zijn kwaaltjes. Ik denk gewoon dat zijn vrouw het spuugzat is en dat kan ik goed begrijpen.
quote:Aha, dus we kunnen dus binnenkort hier écht een slot ophangen..!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een tijd terug hebben hij en zijn vrouw flink bonje gehad omdat hij zelfs tijdens het eten tegen die webcam zat te blaten. Die ruzie kon je live meegenieten, was dan wel weer leukMaar ik zou er ook dol van worden als mijn man 7 dagen per week tegen die pc zat te schreeuwen.
Wat jullie en vooral jij over mij zeggen gaat langs me heen maar laat mijn vrouw er aub buiten huppelmuts.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef beequeen het volgende:
quote:Waarom? Je zorgt er toch zelf voor dat ze 7 dagen per week op de stream te zien en te horen is?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat jullie en vooral jij over mij zeggen gaat langs me heen maar laat mijn vrouw er aub buiten huppelmuts.
quote:Moet je maar niet onstream komen ouwe, en dan moet je zeker oma niet in beeld doenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat jullie en vooral jij over mij zeggen gaat langs me heen maar laat mijn vrouw er aub buiten huppelmuts.
Jaja over de figuranten in jou saaie stream mag je het niet hebben hou ze dan ook buiten beeld..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ja ga maar weer slapen is volgens mij het enigste waar je goed inbent buiten slap lullen natuurlijk/.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:31 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Jaja over de figuranten in jou saaie stream mag je het niet hebben hou ze dan ook buiten beeld..
Hee Oop? Wanneer gaan we weer eens gezellig die chat van je nieuw leven inblazen? Ik verveel me een beetje...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ja ga maar weer slapen is volgens mij het enigste waar je goed inbent buiten slap lullen natuurlijk/.
Ach beter slapen en een beetje slap lullen dan je eigen lekker vol laten lopen ,en dan gaan lopen schelden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ja ga maar weer slapen is volgens mij het enigste waar je goed inbent buiten slap lullen natuurlijk/.
Op alle chats is de sfeer een beetje weg als Opa er niet is. Op SIO ging het gisteravond alleen maar over The Voice of Holland en mode. Oei, dat kan ik natuurlijk helemaal niet weten want ik heb een ban daar..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:46 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hee Oop? Wanneer gaan we weer eens gezellig die chat van je nieuw leven inblazen? Ik verveel me een beetje...
Heeeee ouwe plofkop... Draai je nog wel eens plaatjes op die radio van je?quote:
Tja hij wordt niet gemist daar hoor..het was lekker gezellig gistern op SIO .quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle chats is de sfeer een beetje weg als Opa er niet is. Op SIO ging het gisteravond alleen maar over The Voice of Holland en mode. Oei, dat kan ik natuurlijk helemaal niet weten want ik heb een ban daar..
Mja, vaak zat, maar dan lig jij waarschijnlijk aan de kut te knabbelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeee ouwe plofkop... Draai je nog wel eens plaatjes op die radio van je?
Tja, een mens moet natuurlijk prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:05 schreef sly-nl het volgende:[/b]
[..]
Mja, vaak zat, maar dan lig jij waarschijnlijk aan de kut te knabbelen
Wiem65 is moderator daar, dus die zal wel weten wat het is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:35 schreef danaqui het volgende:
Voor alle fans..............
[ link | afbeelding ]
Maandag is hij er weer.
Kan alleen geen stream meer kijken daar![]()
vaag
Editt: OMG......wat er nu te zien is op die stream van die ouwe![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Hij schijnt wel eventjes geweest te zijn. Maar het schijnt een goed gebruik te zijn dat wanneer Wiem65 plaatjes draait er niet gechat wordt bij Snottemans.quote:
Conclusie? Opa wil wel mekkeren elders maar niet meer op zijn eigen chat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij schijnt wel eventjes geweest te zijn. Maar het schijnt een goed gebruik te zijn dat wanneer Wiem65 plaatjes draait er niet gechat wordt bij Snottemans.
Hij wil de aandacht niet delen met Wiem65 denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Conclusie? Opa wil wel mekkeren elders maar niet meer op zijn eigen chat?
Maar Opa wil wél aandacht dus... jammer dat 'ie dat ergens anders zoeken moet dan...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij wil de aandacht niet delen met Wiem65 denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |