Prematuur is een andere naam voor te vroeg geboren en ik snap dus niet waar je het over hebt en wat jou reactie te maken heeft met deze topic! Er is hier niks te vroeg geboren? Of ik moet je hele ' stelling' verkeerd begrijpen?!
Leuk om te lezen (fok kindje)maar ik wil wel even zeggen dat het niet door de fok forum komt dat wij de keuze hebben gemaakt om door te gaan en hopen op een gezond kindje!
Wij hebben wel veel gehad aan de reactie´s van ervaringen van mensen en/of mensen die dit dichtbij hebben meegemaakt.
Ook uit de manier van een bericht kun je veelal opmaken op welk niveau iemand zit en in hoeverre je deze serieus moet nemen.
De schrik is al een week voorbij en wij willen en hopen dat het heel gezond is en gaat worden!
De keuze is veelal gebaseerd op ons gevoel en het besef (mede door fok) dat wij wel over een basis beschikken voor het opvoeden van een kind.
Er zijn mensen zoals wij die zeggen VOORAF dat ze het weg laten halen als het hun overkomt, nou ik kan je vertellen dat ik blij ben dat de staat heeft bepaald 5 dagen verplicht bedenktijd te nemen.
Wij konden het op een gegeven moment niet meer over ons hart verkrijgen om het weg te laten halen zeg!
Bedankt voor de felicitaties en de reactie's naderhand door mensen die eerder alleen geobserveerd hebben