quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap!
quote:Is de zwangerschap ook al een gedeeld genoegen tegenwoordig?Op woensdag 27 oktober 2010 11:40 schreef Muks het volgende:
Geniet van deze bijzondere tijd en gefeliciteerd met jullie zwangerschap !
quote:Tsja ik hoor het zo vaak dat een koppel "zwanger" is ik kijk er niet meer van op.Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Is de zwangerschap ook al een gedeeld genoegen tegenwoordig?.
quote:"Mij tot leven lieten komen". Op het moment is de zwangerschap immers nog niet op het kindpuntOp woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef Mercer het volgende:
Kind mag over 16 jaar zijn/haar eerste topic openen op Fok getiteld: "dank aan de fok-helden die mij het leven hebben gered!"![]()
quote:ik gun het de papa altijd zoOp woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Is de zwangerschap ook al een gedeeld genoegen tegenwoordig?.
quote:Het wordt dan vast een "Ik HAAT mijn ouders want ik mag niet bij mijn vriendje van 28 slapen terwijl wij al 1 maand samen zijn!Op woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef Mercer het volgende:
Kind mag over 16 jaar zijn/haar eerste topic openen op Fok getiteld: "dank aan de fok-helden die mij het leven hebben gered!"![]()
quote:Ik moest gniffelen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:49 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het wordt dan vast een "Ik HAAT mijn ouders want ik mag niet bij mijn vriendje van 28 slapen terwijl wij al 1 maand samen zijn!"-topic in PUB.
.
quote:ik weet het, het is soms een zware last om te dragen, maar gelukkig hangen ze nog altijd horizontaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:41 schreef Basboussa het volgende:
[..]
mag ik even smakelijk lachen?
En je nick dan ook, en die zwierende balletjes.... Je bent geweldig dr.Dunno....
quote:het gaat hier niet om foetussen die ook maar in de verste verte een kans van overleven kunnen hebben: het gaat er in dat aspect niet alleen om of ze vitaal geworpen kunnen worden, prematuren hebben een sterk verhoogde kans op geboortedefecten en sterk verhoogde kans op problemen later in hun leven tot ver in volwassenheid (bv ernstige allergieën, zwakke constitutie).Op dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef simmu het volgende:
in r'dam (sophia kinderziekenhuis) worden kindjes met 24 weken zwangerschap geboren. mijn tweeling is geboren met 30 weken. fuck "niet levensvatbaar", ik weet beter.
quote:je lult uit je nek. ga eerst eens even wat onderzoek doen naar prematuurkindjes voordat je zulke stellingen de wereld in smijt.Op donderdag 28 oktober 2010 01:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het gaat hier niet om foetussen die ook maar in de verste verte een kans van overleven kunnen hebben: het gaat er in dat aspect niet alleen om of ze vitaal geworpen kunnen worden, prematuren hebben een sterk verhoogde kans op geboortedefecten en sterk verhoogde kans op problemen later in hun leven tot ver in volwassenheid (bv ernstige allergieën, zwakke constitutie).
we hebben het nu over een klompje cellen van nog geen vingerhoedje, waar behalve een autonoom samentrekkend pompje (nog niet eens een echt hart) geen grijntje leven of overlevingskans in zit.
quote:Slet! ''Maar we kennen elkaar al 4 weken!"Op donderdag 28 oktober 2010 11:17 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd TS! Zoals ik al zei; ons zoontje (nu 4) was ook niet geplanned en wij waren pas een maand samen! En we zijn ook nog steeds bij elkaar en happy en zulks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |