abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:20:15 #276
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_88024279
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap!
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:40 schreef Muks het volgende:
Geniet van deze bijzondere tijd en gefeliciteerd met jullie zwangerschap !
Is de zwangerschap ook al een gedeeld genoegen tegenwoordig? ;(.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:25:03 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88024447
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

[..]

Tsja ik hoor het zo vaak dat een koppel "zwanger" is ik kijk er niet meer van op.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88025306
Kind mag over 16 jaar zijn/haar eerste topic openen op Fok getiteld: "dank aan de fok-helden die mij het leven hebben gered!" :D :P
pi_88026098
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef Mercer het volgende:
Kind mag over 16 jaar zijn/haar eerste topic openen op Fok getiteld: "dank aan de fok-helden die mij het leven hebben gered!" :D :P
"Mij tot leven lieten komen". Op het moment is de zwangerschap immers nog niet op het kindpunt ;)
pi_88026607
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

[..]

ik gun het de papa altijd zo
fijn ook 24/7 boven de plee hangen (liefst met een dreumes aan zn broek die dingen wil) gevolgd door ook maagzuuraanvallen (bergen en bergen van die smerige rennies) en dan de bevalling gezellig ook :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88027211
Gefeliciteerd, wat een fijne beslissing! :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:49:05 #282
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_88027850
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef Mercer het volgende:
Het wordt dan vast een "Ik HAAT mijn ouders want ik mag niet bij mijn vriendje van 28 slapen terwijl wij al 1 maand samen zijn! :( "-topic in PUB. :P.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:55:38 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88028200
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:49 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het wordt dan vast een "Ik HAAT mijn ouders want ik mag niet bij mijn vriendje van 28 slapen terwijl wij al 1 maand samen zijn! :( "-topic in PUB. :P.
Ik moest gniffelen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:40:39 #284
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_88053506
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 02:41 schreef Basboussa het volgende:

[..]

mag ik even smakelijk lachen?

En je nick dan ook, en die zwierende balletjes.... Je bent geweldig dr.Dunno.... :)
ik weet het, het is soms een zware last om te dragen, maar gelukkig hangen ze nog altijd horizontaal.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:44:52 #285
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_88053595
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef simmu het volgende:
in r'dam (sophia kinderziekenhuis) worden kindjes met 24 weken zwangerschap geboren. mijn tweeling is geboren met 30 weken. fuck "niet levensvatbaar", ik weet beter.
het gaat hier niet om foetussen die ook maar in de verste verte een kans van overleven kunnen hebben: het gaat er in dat aspect niet alleen om of ze vitaal geworpen kunnen worden, prematuren hebben een sterk verhoogde kans op geboortedefecten en sterk verhoogde kans op problemen later in hun leven tot ver in volwassenheid (bv ernstige allergieën, zwakke constitutie).

we hebben het nu over een klompje cellen van nog geen vingerhoedje, waar behalve een autonoom samentrekkend pompje (nog niet eens een echt hart) geen grijntje leven of overlevingskans in zit.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_88056089
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 01:44 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

het gaat hier niet om foetussen die ook maar in de verste verte een kans van overleven kunnen hebben: het gaat er in dat aspect niet alleen om of ze vitaal geworpen kunnen worden, prematuren hebben een sterk verhoogde kans op geboortedefecten en sterk verhoogde kans op problemen later in hun leven tot ver in volwassenheid (bv ernstige allergieën, zwakke constitutie).

we hebben het nu over een klompje cellen van nog geen vingerhoedje, waar behalve een autonoom samentrekkend pompje (nog niet eens een echt hart) geen grijntje leven of overlevingskans in zit.
je lult uit je nek. ga eerst eens even wat onderzoek doen naar prematuurkindjes voordat je zulke stellingen de wereld in smijt.

edit voor toelichting:
ik doel niet op eventueel een abortus of niet, ik doel op het gezwam dat prematuurkindjes automatisch een sterk verhoogde kans op geboortedefecten en problemen zouden hebben. dat is gewoon niet zo eenduidig het geval als hier gesteld. veel is afhankelijk van de reden voor de vroeggeboorte.

[ Bericht 14% gewijzigd door simmu op 28-10-2010 09:04:34 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88056790
Feli en geniet ervan. *O*

Mocht je in je jeugd negatieve ervaringen hebben opgelopen tav je opvoeding, is nu je kans die cirkel te doorbreken.
Immers opvoeden doe je niet alleen.
pi_88058559
Gefeliciteerd helpless ^O^

Ik heb dit topic met interesse gevolgd en bewust niet gereageerd, omdat ik denk dat het in dit soort gevallen niet uit moet maken wat anderen zeggen of denken. De gevolgen van jullie keuze zijn veel te groot om je te laten beinvloeden door anderen.
Nu jullie beslissing is genomen en for what its worth: ik raakte een jaar en 10 maanden geleden ook ongepland zwanger. Grote twijfel wat te doen. Voor mijn vriend was er maar 1 mogelijkheid: weg laten halen. Hij wilde geen kinderen, had nooit kinderen gewild, was er niet klaar voor, had er geen tijd voor, we waren nog te kort samen, hij wist niet of ik degene was bij wie hij altijd wilde blijven en ga zo maar door. Maar terwijl ik eigenlijk nooit een echte kinderwens had gehad, kon ik het niet weg laten halen (hormonen? mja misschien) en hij vertrok. Twee maanden voor de geboorte kwam hij terug. Nu is onze dochter net een jaar geworden en papa en dochter zijn compleet verliefd op elkaar. Ook van mensen die deze voorgeschiedenis niet kennen hoor ik met regelmaat hoe ontzettend gek en trots papa op zijn dochter is.
Ik ben niet tegen abortus en ik heb net als jullie erg getwijfeld (maar dan omdat ik mijn relatie ermee op het spel zette), maar ik ben enorm blij dat ik destijds deze beslissing, al dan niet door hormonen ingegeven, heb genomen. En mijn vriend dus ook.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:17:11 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_88059120
Gefeliciteerd TS! Zoals ik al zei; ons zoontje (nu 4) was ook niet geplanned en wij waren pas een maand samen! En we zijn ook nog steeds bij elkaar en happy en zulks :) .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_88086712
Gefeliciteerd TS!

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 11:17 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd TS! Zoals ik al zei; ons zoontje (nu 4) was ook niet geplanned en wij waren pas een maand samen! En we zijn ook nog steeds bij elkaar en happy en zulks :) .
Slet! ''Maar we kennen elkaar al 4 weken!"
pi_88087454
Gefeliciteerd.
Een kind hebben is gewoon het leukste wat er is, de rest word gewoon bijzaak.
pi_88099673
Prematuur is een andere naam voor te vroeg geboren en ik snap dus niet waar je het over hebt en wat jou reactie te maken heeft met deze topic! Er is hier niks te vroeg geboren? Of ik moet je hele ' stelling' verkeerd begrijpen?!

Leuk om te lezen (fok kindje)maar ik wil wel even zeggen dat het niet door de fok forum komt dat wij de keuze hebben gemaakt om door te gaan en hopen op een gezond kindje!

Wij hebben wel veel gehad aan de reactie´s van ervaringen van mensen en/of mensen die dit dichtbij hebben meegemaakt.
Ook uit de manier van een bericht kun je veelal opmaken op welk niveau iemand zit en in hoeverre je deze serieus moet nemen.

De schrik is al een week voorbij en wij willen en hopen dat het heel gezond is en gaat worden!
De keuze is veelal gebaseerd op ons gevoel en het besef (mede door fok) dat wij wel over een basis beschikken voor het opvoeden van een kind.

Er zijn mensen zoals wij die zeggen VOORAF dat ze het weg laten halen als het hun overkomt, nou ik kan je vertellen dat ik blij ben dat de staat heeft bepaald 5 dagen verplicht bedenktijd te nemen.

Wij konden het op een gegeven moment niet meer over ons hart verkrijgen om het weg te laten halen zeg!

Bedankt voor de felicitaties en de reactie's naderhand door mensen die eerder alleen geobserveerd hebben ;)
pi_88102812
Gefeliciteerd Helpless!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')