quote:Nooit van ennio morricone gehoort???????????????????J Zoek maar eens op youtube dan gaat er wel een lichtje branden.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef feesbeeest het volgende:
nooit van gehoord, maar klinkt als een Mexicaanse flikker.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef feesbeeest het volgende:
quote:ga je mond spoelen, heiligschennis!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef feesbeeest het volgende:
quote:Wat zal ik zeggen.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef feesbeeest het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef feesbeeest het volgende:
Ja, sorry mensen maar ik houd gewoon niet van flikker muziek en ik ga het gewoon liever uit de weg!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef feesbeeest het volgende:
Ja, sorry mensen maar ik houd gewoon niet van flikker muziek en ik ga het gewoon liever uit de weg!
quote:Het kan niet en het mag niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik vind het best een aardige interpretatie eigenlijk wat die kerel doet ...
quote:Ik begrijp dat je met je poten liever aan kinderen zit en daarom ook niets meer menselijks kan horen.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef feesbeeest het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:27 schreef LangeJan het volgende:
Heb hier nog de originele soundtrack van Once upon a time in the west op vinyl
quote:Beetje rondgekeken op google maar geen vinyl uit 1968.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef VikingChild het volgende:
[..]
is niet bepaald zeldzaam, dus kun je cadeau doen voor zn verjaardag.
quote:Is ook niet in 1968 uitgekomen, vandaar misschien.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje rondgekeken op google maar geen vinyl uit 1968.
quote:15 dollar ex verzenden, ik dacht nog bij mezelf dat is helemaal uitgestorven niet dus.. THXOp zaterdag 23 oktober 2010 13:53 schreef VikingChild het volgende:
[..]
Is ook niet in 1968 uitgekomen, vandaar misschien.
Dit is iig de eerste persing, mocht je die zo graag willen:
http://cgi.ebay.com/ONCE-(...)&hash=item3cb1bf4891
quote:Als ik dit hoor denk ik aan knabbel en babbel die een noot van Donald Duck willen jatten.
quote:Ga je mond spoelen met zoutzuur.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef feesbeeest het volgende:
quote:Maar waarom moet je per se die persing hebben? LangeJan had het alleen over de originele soundtrack op vinyl. Dit is overigens dezelfde, maar op marktplaats staan nog 3/4 andere uitgaven te koop. Dit is bijvoorbeeld de engelse uitgave.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:28 schreef betyar het volgende:
[..]
15 dollar ex verzenden, ik dacht nog bij mezelf dat is helemaal uitgestorven niet dus.. THX
quote:Waarom wil die ouwe van mij alles zo oud en goed mogelijk? Geen idee. Zelfs een lp van de rolling stones ik meen sticky fingers, daar zit een rits in. Is die rits kapot koopt ie hem niet, alleen goed spul zegt ie dan. Plaat prima in orde.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:41 schreef VikingChild het volgende:
[..]
Maar waarom moet je per se die persing hebben? LangeJan had het alleen over de originele soundtrack op vinyl. Dit is overigens dezelfde, maar op marktplaats staan nog 3/4 andere uitgaven te koop. Dit is bijvoorbeeld de engelse uitgave.
quote:Dat van die stones-lp vind ik niet raar eik.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom wil die ouwe van mij alles zo oud en goed mogelijk? Geen idee. Zelfs een lp van de rolling stones ik meen sticky fingers, daar zit een rits in. Is die rits kapot koopt ie hem niet, alleen goed spul zegt ie dan. Plaat prima in orde.
Ik denk dat het te maken heeft met de leeftijd van die beste man........
quote:Ik denk inderdaad smaak. Zal het vanavond eens vragen.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:01 schreef VikingChild het volgende:
[..]
Dat van die stones-lp vind ik niet raar eik.
In het geval van de Once upon a time...-LP gaat het alleen om de eerste uitgave die in Frankrijk uit was (en tevens de eerste van allemaal). Die Engelse was de eerste in Engeland, en is dus net zo origineel als de Franse, en heeft een hele andere cover die ie misschien wel mooier vindt.![]()
quote:Overigens kan ik de eerste Nederlandse uitgave nergens vinden, maar vertel dat 'em maar niet want dan wil ie natuurlijk die.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad smaak. Zal het vanavond eens vragen.
quote:Mijn vader is een lp-ofielOp zaterdag 23 oktober 2010 15:08 schreef VikingChild het volgende:
[..]
Overigens kan ik de eerste Nederlandse uitgave nergens vinden, maar vertel dat 'em maar niet want dan wil ie natuurlijk die.
quote:Zo'n oom heb ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |